Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun alkumeteriltä ollaan ensin nillitetty että voi voi kun ulkonäön perustelleella Tuomas vaan valitsee näköjään
Mutta: saman sanoo ääneen Laura niin voi nillin ja nillin kun sanoo :)!
Mutta voi voi kun on sitten niin hirveetä että . Ihan kauheeta! On kuin Neuvostoliitossa : pitäisi olla tv vuorosanat?
Oot sitte hankkinu elämän!
Vai onko se vaan Lauralta lainassa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veera tuossa tilinteko-jaksossa paljastaa että Laura vie voiton.
Vai oonko ihan hakoteillä? Veera sanoi jotenkin niin että Lauralla ja Tuomaksella tulee tilanteitä että Tumas ei tue Lauraa. Ei käyttänyt mennyttä aikamuotoa vai puhui nykyhetkestä.
Mä en tollasta huomannut, mutta voihan se ollakin niin. Eipä sillä varmaan ole merkitystä kuka tuon voittaa, kun tuskin ovat pitkään yhdessä.
Paitsi tuon Laura-hullun takia toivon, ettei Laura voita. On nimittäin tullut niin sairasa settiä koko ketjun :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veera tuossa tilinteko-jaksossa paljastaa että Laura vie voiton.
Vai oonko ihan hakoteillä? Veera sanoi jotenkin niin että Lauralla ja Tuomaksella tulee tilanteitä että Tumas ei tue Lauraa. Ei käyttänyt mennyttä aikamuotoa vai puhui nykyhetkestä.
No en tiedä. Aika tyhmää kuitenkin puida toisten mahdollista parisuhdetta julkisesti. Veeralta tätä ehkä voi odottaa. Kyllähän tällä ollaan keskusteltu, et Ninja tippuu Veeran jälkeen. Mut tuntuu aika oudolta, jos ei Lauran kiukuttelut mitenkään vaikuta Tuomaksen päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari jaksoa miehen kanssa kirjoitti:
Mieheni valitsisi Lauran, ei ihan kokoajan äänessä ja kaunein tummien paksujen hiustensa kanssa. Olen kyllä aikas samaa mieltä, en tykkää blondatuista hiuksista.
Laura on upean hienostunut ja hillitty luonnostaan kaunis. Hänen ansioistaan kiinnostuin koko sarjasta. Ihana nähdä kun joku pärjää noin vaikeassa paikassa omana itsenään. Vaatii kyllä terveen itsetunnon olla tuossa pesässä.
Siitä kai tuo Lauran huono käytös johtuu, huonosta itsetunnosta. Voin uskoa, että on ns. tavallisessa elämässä juuri tuollainen, kuin kuvailit.
Tämä nyt vaan ei ole hänelle sopiva ohjelma olla osallistujana, kuten jo aika alkujaksoissa itsekin asiaa itki.
Laura on terävä ja realistinen ja erittäin hyvä itsetunto. Sellaisen ei tarvi esittää mitään. Nuorena henkilönä sanoo mitä tuntee ja näkee aidosti. Ihan on kuin kotonaan joku eikä kameroitten edessä. Sellainen laittaa arvostamaan.
Voi olla, että kotonaankin itkee paljon. Joillain on itku herkemmässä. Itsetunto on hänellä kyllä tosi huono tai sitten mustasukkaisuus kova. Mutta eikös se mustasukkaisuus johdu huonosta itseluottamuksesta. Turhaa, koska onhan Laura kaunis ulkoisesti. Turhaan itkee huonommuuttaan tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari jaksoa miehen kanssa kirjoitti:
Mieheni valitsisi Lauran, ei ihan kokoajan äänessä ja kaunein tummien paksujen hiustensa kanssa. Olen kyllä aikas samaa mieltä, en tykkää blondatuista hiuksista.
Laura on upean hienostunut ja hillitty luonnostaan kaunis. Hänen ansioistaan kiinnostuin koko sarjasta. Ihana nähdä kun joku pärjää noin vaikeassa paikassa omana itsenään. Vaatii kyllä terveen itsetunnon olla tuossa pesässä.
Siitä kai tuo Lauran huono käytös johtuu, huonosta itsetunnosta. Voin uskoa, että on ns. tavallisessa elämässä juuri tuollainen, kuin kuvailit.
Tämä nyt vaan ei ole hänelle sopiva ohjelma olla osallistujana, kuten jo aika alkujaksoissa itsekin asiaa itki.
Laura on terävä ja realistinen ja erittäin hyvä itsetunto. Sellaisen ei tarvi esittää mitään. Nuorena henkilönä sanoo mitä tuntee ja näkee aidosti. Ihan on kuin kotonaan joku eikä kameroitten edessä. Sellainen laittaa arvostamaan.
Voi olla, että kotonaankin itkee paljon. Joillain on itku herkemmässä. Itsetunto on hänellä kyllä tosi huono tai sitten mustasukkaisuus kova. Mutta eikös se mustasukkaisuus johdu huonosta itseluottamuksesta. Turhaa, koska onhan Laura kaunis ulkoisesti. Turhaan itkee huonommuuttaan tuolla.
Ei itse huonommuuttaan vaan tosiasioitten edessä aidosti aina. Pitää erottaa asioita toisistaan. Itsetunto on hyvä osaa kieltäytyä provoissa ja arvostaa itseään ei ryömi pohjamutiin.
Jaa, minusta hänen huonommuus ei ole tosiasia, siksi ei ole syytä itkuun. On ihan nätti typy.
Eikös päin naamaa valehtelu ja iloinen meininki tilanteesta (ja erityisesti siitä saamastaan hyödystä) riippuen ole juurikin kaksinaamaista?
Kummallista, miten joku voi nähdä nuo piirteet rehellisyytenä ja terveenä itsetuntona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittoi toi "en osaa laittaa pistettä kiinni lauseen viimeiseen sanaan" ja "hymiöhuutomerkki"-provoilija on väsyttävä tapaus. Ja vielä väsyttävämpää on, jos ne on kaksi eri tyyppiä!
Mutta mitä tulee tähän "mut tuntuu aika oudolta, jos ei Lauran kiukuttelut mitenkään vaikuta Tuomaksen päätökseen", niin Laurahan on ollut Tuomaksen suhteen todella kaksinaamainen. Tuskin Tuomas on ainakaan kuvausten aikana nähnyt tätä ihastuttavaa puolta Laurasta.
Mies katsoo naista ihan toisin kuin marikat. Se ratkaisee yllättävän paljon jos tajuaa ettei kiristä painosta ja näin tajuaa mikä on oma tila. Laura nyt vaan tajuaa tämän parhaiten eikä karkota Tuomasta. Se mitä tunteita hänellä on on Lauran asia. Voihan he sitten keskenään siitä neuvotella.
Harvemmin kai ne marikat tosiaan naista katsoo samoin kuin mies.
Onko siellä joku kiristänyt painosta ja vain Laura tajunnut tämän? Kenen painosta, mikä oma tila?(raskaana?)
Onko Tuomaksen joku karkottanut, hus?
Tunneneuvottelut? jos minä tunnen näin, sinun pitää silloin tuntea noin..... vai mites se menee?
En mää tajuu, näkyykö mulla eri ohjelma!
Vierailija kirjoitti:
Tuomas saisi minkä maan naisten vaan sukat pyörimään jaloissa. On ihana tyyppi.
minkä maan naisten - missä on minkä maa?
vaan sukat pyörimään jaloissa - eikö muuta, vaan sukat pyörimään? kenen jaloissa? vai tarkoitatko lattialla, niin kuin pölypallot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittoi toi "en osaa laittaa pistettä kiinni lauseen viimeiseen sanaan" ja "hymiöhuutomerkki"-provoilija on väsyttävä tapaus. Ja vielä väsyttävämpää on, jos ne on kaksi eri tyyppiä!
Mutta mitä tulee tähän "mut tuntuu aika oudolta, jos ei Lauran kiukuttelut mitenkään vaikuta Tuomaksen päätökseen", niin Laurahan on ollut Tuomaksen suhteen todella kaksinaamainen. Tuskin Tuomas on ainakaan kuvausten aikana nähnyt tätä ihastuttavaa puolta Laurasta.
Mies katsoo naista ihan toisin kuin marikat. Se ratkaisee yllättävän paljon jos tajuaa ettei kiristä painosta ja näin tajuaa mikä on oma tila. Laura nyt vaan tajuaa tämän parhaiten eikä karkota Tuomasta. Se mitä tunteita hänellä on on Lauran asia. Voihan he sitten keskenään siitä neuvotella.
Onko siellä joku kiristänyt painosta ja vain Laura tajunnut tämän? Kenen painosta, mikä oma tila?(raskaana?)
Tunneneuvottelut? jos minä tunnen näin, sinun pitää silloin tuntea noin..... vai mites se menee?
Joku Lauran bantu-ihailija Etelä-Afrikasta varmaan kääntänyt googlella swahilista suomeksi.
Mutta ei mustasta tule valkoista kieltä kääntämällä eikä irvistelemällä ;P
Mun mielestä Laura ei ole edes nätti. Tuolla ei ollut tänä vuonna ketään erityisen kaunista. Viime vuonna oli parempi taso. Ja oikeasti kauniita ei tosi-tv kiinnosta!
Onko bachelor tehnyt lopulliset valinnat Afrikassa?
Oliko viime vuonna niin, että Juha tapasi Sadun ja Jennyn perhettä/ ystäviä illallisilla Suomessa ennen lopullista valintaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko viime vuonna niin, että Juha tapasi Sadun ja Jennyn perhettä/ ystäviä illallisilla Suomessa ennen lopullista valintaa?
Juuri näin.
On Laura mielestäni kaunis. Luonnonkaunis, ei tarvitse edes meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Laura ei ole edes nätti. Tuolla ei ollut tänä vuonna ketään erityisen kaunista. Viime vuonna oli parempi taso. Ja oikeasti kauniita ei tosi-tv kiinnosta!
Laura ei meikkaa kuin nudesti mutta on superkaunis - nuo poskipäät ovat maailmalla nyt kovaa valuuttaa! Ja kitaravartalo!
Seuraavassa jaksossa lähtee Ninja tai Laura, pelkään että Ninja, mut toivon Lauraa.
Eikö mistään muka löydy mitään faktaa että kuka oikeasti voittaa?
Seuraavassa jaksossa lähtee Ninja tai Laura, pelkään että Ninja, mut toivon Lauraa.
Eikö mistään muka löydy mitään faktaa että kuka oikeasti voittaa?
No ei ole Laura kaunis ainakaan mun telkkarissa, ihan tavis!
Kuten joku tuolla sanoikin: kaunottaret ei lähde tollasiin ohjelmiin, löytävät miehen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Lauran bantu-ihailija Etelä-Afrikasta varmaan kääntänyt googlella swahilista suomeksi.
Mutta ei mustasta tule valkoista kieltä kääntämällä eikä irvistelemällä ;P
Elkää nyt sanoko että LK n takana on joku jessikkaliike? Tuomaksen onnihan tässä on pääasia?
We don't understand your google-finnish. Try in English, please.
Totuushan on kaikilla mittareilla ollut kisan alkumetreiltä juurikin tämä.