Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
2141/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks Lauran parhaista kavereista on kampaaja, mitähän mahtaa ajatella Lauran kommenteista? :D Inhottaa tollanen ilkeys niin paljon. Toivottavasti Tuomas näkis totuuden näistä kaikista naisista, ennenkun tekee lopullisen valintansa :/

Haluaisi pa kuulla team L- K mammojen kommentit heitä palvelleista henkilöistä. Hee!

Vierailija
2142/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa sanoa, että onko tämä ketju parempi vai huonomi tuon Laura-fanin takia. Kommentit on kamalaa luettavaa, mutta toisaalta ketju ei olisi ilman niitä kovinkaan aktiivinen. 

Koko tuottari on muutenkin hassu. Tuomas jää katsojille etäiseksi ja ristiriitaiseksi, samalla kun naiset porskuttaa jatkoon lähinnä ulkonäöllä. Ja koko kaudesta on jotenkin fiilis, etteivät tytöt edes tunne Tuomasta. Laurakin haaveilee häistä tyyliin kaksien (?) yksilötreffien perusteella.

Bullshit. Oli täällä aktiivista keskustelua aiemminkin mutta nyt täällä ei huvita enää kommentoida mitään kun tuo vainoharhainen sekopää tarttuu kaikkeen ja ylistää sitä Lauraansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera oli kuvannut snäppiinsä videota kun kolme tyttöä pitää esitelmää. Sitten oli kirjoittanut siihen että "TRAAMAA😂😂 viimenen opiskeluvuosi ja tällasta me käsitellään." Sitten oli kuva mittanauhasta, jonka oli muotoillut k*rväksi ja teksi "Ei mulla muuta".

Naurettavaa pilkkaamista.

Mikä Veeran snappi on?

Vierailija
2144/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurahullu voi mennä tähän ketjuun hekumoimaan:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2833379/bachelor-suomi-ja-laura?page=1&c…

Vierailija
2145/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa sanoa, että onko tämä ketju parempi vai huonomi tuon Laura-fanin takia. Kommentit on kamalaa luettavaa, mutta toisaalta ketju ei olisi ilman niitä kovinkaan aktiivinen. 

Koko tuottari on muutenkin hassu. Tuomas jää katsojille etäiseksi ja ristiriitaiseksi, samalla kun naiset porskuttaa jatkoon lähinnä ulkonäöllä. Ja koko kaudesta on jotenkin fiilis, etteivät tytöt edes tunne Tuomasta. Laurakin haaveilee häistä tyyliin kaksien (?) yksilötreffien perusteella.

Bullshit. Oli täällä aktiivista keskustelua aiemminkin mutta nyt täällä ei huvita enää kommentoida mitään kun tuo vainoharhainen sekopää tarttuu kaikkeen ja ylistää sitä Lauraansa.

Niinkö todella? Että vainoharhaa ihan onkohan nyt ihan noin?

Vierailija
2146/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mennä. Sinun määräysvaltasi yltää otsaluuhusi ja muu on narsistista luuloa omasta vallasta. Siihen ei alistutakaan tälläkertaa .

Lopeta kiukuttelusi vaan.

Vierailija
2147/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta napattua: "Kaunis nainen, mutta onko luonteeltaan tuollainen bitch vai onko hänet käsikirjoitettu tuollaiseksi?".

Millonkohan ihmiset tajuaa, ettei leikkaamalla tai käsikirjoittamalla saa ihmisen perusluonnettua muutettua? 

Esim Lauran niuvuus Marikaan kohtaan. Onko se mennyt jotenkin näin:

"Joo on musta ihan kiva, että Marika sen ruusun sai, se on kuitenki kiva tyttö, ja jokuhan ne muut ruusut kuitenkin saa. Mut ei mua vois kyllä vähempää kiinnostaa, saiko Marika sen ruusun vai ei. Et joo, kyllä noin mukava ihminen ansaitsee sen ruusun, kunhan mulle jää vaan se viimeinen :) :)".

Ja sitten tosta on leikattu ohejlmaan vaan "Mut ei mua vois kyllä yhtään kiinnostaa, saiko Marika sen ruusun vai ei". Noinhan se siis sanoi.

Vierailija
2148/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta napattua: "Kaunis nainen, mutta onko luonteeltaan tuollainen bitch vai onko hänet käsikirjoitettu tuollaiseksi?".

Millonkohan ihmiset tajuaa, ettei leikkaamalla tai käsikirjoittamalla saa ihmisen perusluonnettua muutettua? 

Esim Lauran niuvuus Marikaan kohtaan. Onko se mennyt jotenkin näin:

"Joo on musta ihan kiva, että Marika sen ruusun sai, se on kuitenki kiva tyttö, ja jokuhan ne muut ruusut kuitenkin saa. Mut ei mua vois kyllä vähempää kiinnostaa, saiko Marika sen ruusun vai ei. Et joo, kyllä noin mukava ihminen ansaitsee sen ruusun, kunhan mulle jää vaan se viimeinen :) :)".

Ja sitten tosta on leikattu ohejlmaan vaan "Mut ei mua vois kyllä yhtään kiinnostaa, saiko Marika sen ruusun vai ei". Noinhan se siis sanoi.

Jännää kerro ihmeessä lisää on niin hirmuisen jännää

Vierailija
2149/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera oli kuvannut snäppiinsä videota kun kolme tyttöä pitää esitelmää. Sitten oli kirjoittanut siihen että "TRAAMAA😂😂 viimenen opiskeluvuosi ja tällasta me käsitellään." Sitten oli kuva mittanauhasta, jonka oli muotoillut k*rväksi ja teksi "Ei mulla muuta".

Naurettavaa pilkkaamista.

Mikä Veeran snappi on?

veera127

Vierailija
2150/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, mä hyppäsin ketjuun ehkä mukaan vähän liian myöhään. Nythän tää on tosiaan lähes täynnä saman tyypin hourahtaneita kirjoituksia. 

Vierailija
2151/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos Nina viime kaudelta astelisi nyt taloon. Olis varmaan mimmien ilmeet näkemisen arvoisia. Tuomaskin ois varmaan ihan että oho.

Tuosta käänteestä että uusia naisia tulee taloon olisi saanut niin paljon paremman ja tyylikkäämmänkin :( Tai jos oli tarkoitus toteuttaa mutta ei olisi löytynyt varteenotettavia vaihtoehtoja niin olisivat jättäneet koko käänteen tekemättä.

No voi voi ensin kritisoitte naisten ulkonäkökeskeisyyttä hönkien samaan vetoon ettei tulokasnaiset ole muka tarpeeksi näyttäviä ja vertaatte heitä jne. johonkin Ninaan joka on anti - Tuomas tyyppinen nainen kokonaan.

Kukahan on hiukan ulkonäkökeskeinen nyt? Vain nainen on näin epälooginen.

Huomaamasi loogisuuden puute liittyy varmaan siihen, että yllätys yllätys täällä on useita keskustelijoita omine näkemyksineen ja mielipiteineen. Ninan tulo taloon on hauska ajatusleikki ja joo, en myöskään näe häntä Tuomaksen sämpylänpaistajana, vaikka kokkailua harrastaakin. Itse tuossa vertaat Ninaa muihin naisiin, kukaan muu täällä ei ole niin tehnyt. Voi näitä naisia.

Vierailija
2152/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, mä hyppäsin ketjuun ehkä mukaan vähän liian myöhään. Nythän tää on tosiaan lähes täynnä saman tyypin hourahtaneita kirjoituksia. 

Noinko on todella?

Vierailija
2153/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos Nina viime kaudelta astelisi nyt taloon. Olis varmaan mimmien ilmeet näkemisen arvoisia. Tuomaskin ois varmaan ihan että oho.

Tuosta käänteestä että uusia naisia tulee taloon olisi saanut niin paljon paremman ja tyylikkäämmänkin :( Tai jos oli tarkoitus toteuttaa mutta ei olisi löytynyt varteenotettavia vaihtoehtoja niin olisivat jättäneet koko käänteen tekemättä.

No voi voi ensin kritisoitte naisten ulkonäkökeskeisyyttä hönkien samaan vetoon ettei tulokasnaiset ole muka tarpeeksi näyttäviä ja vertaatte heitä jne. johonkin Ninaan joka on anti - Tuomas tyyppinen nainen kokonaan.

Kukahan on hiukan ulkonäkökeskeinen nyt? Vain nainen on näin epälooginen.

Huomaamasi loogisuuden puute liittyy varmaan siihen, että yllätys yllätys täällä on useita keskustelijoita omine näkemyksineen ja mielipiteineen. Ninan tulo taloon on hauska ajatusleikki ja joo, en myöskään näe häntä Tuomaksen sämpylänpaistajana, vaikka kokkailua harrastaakin. Itse tuossa vertaat Ninaa muihin naisiin, kukaan muu täällä ei ole niin tehnyt. Voi näitä naisia.

Kyllä häntä verrattiin juuri uusiin tyttöihin .

Vierailija
2154/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko on todella?

On.

Vierailija
2155/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa Bätse tekee valintansa? Onko siis jo tehnyt Afrikassa kuvauksissa? Vai kuvataanko viimeinen jakso myöhemmin? Onko se jo kuvattu?

En ole katsonut aiempia kausia, niin siksi ihmettelen.

Kun tytöt tosiaan voi olla aika erilaisia livenä kuin näissä ohjelmissa ja sitten jos on nähnyt jotain talopätkiä jälkikäteen, niin sekin voi vaikuttaa päätökseen.

Vaan eipä näistä ole Suomessa tainnut syntyä yhtään kestävää paria?

Vierailija
2156/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko on todella?

On.

Noinko on?

Vierailija
2157/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minäpä tiedän kenet Tuomas valitsee. Tuuria, tarkkasilmäisyyttä ja ripaus somevakoilua.

Vierailija
2158/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, minäpä tiedän kenet Tuomas valitsee. Tuuria, tarkkasilmäisyyttä ja ripaus somevakoilua.

Minäpä tiedän L-K fanien naamat ja nimet

Vierailija
2159/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti nuo uudet tytöt on otettu tuonne vakoilemaan tyttöjen käytöstä ja kertovat sitten raporttia bachelorille. Batchen kavereita. Ei muuten olisi ottaneet noin erilaisia tyttöjä sinne.

Vierailija
2160/4635 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä tiedän L-K fanien naamat ja nimet

Sittenhän mulla ei ole hätää, koska en erityisemmin fanita ketään koko porukasta ;)

Ketju on lukittu.