Lehmä maitopurkin kannessa ei ole tasa-arvoa, syrjii sonnia!
Sonnia on tarvittu että lehmä tuottaa maitoa. Pitäisikö myös sonni saada maitopurkin kylkeen tasa-arvon nimessä?
Kommentit (23)
=D =D
..voi olla parempi että sitä sonnia ei siihen purkin kylkeen laiteta, ihan siitä syystä että voi helposti syntyä mielikuva sonnin "lypsämisestä".
;D
Ostin kissanruokaa ja purkin kyljessä oli harmaa kissa. Se rikkoo muun väristen kissojen oikeuksia. Oma kissani on hyvin loukkaantunut tästä asiasta ja aikoo tehdä kantelun oikeusasiakissalle.
Jos äidinmaitoa myytäisi purkissa, pitäisikö siinäkin olla miehen kuva?
Vierailija kirjoitti:
noh, eipä maitotuotannossa muutenkaan kovin tasa-arvoista lehmien ja sonnien elämä ole kun sonnit menee teuraaksi ja lehmät maitokoneiksi
Tää saattaa tulla sulle nyt yllätyksenä, mutta kyllä ne lehmätkin teuraaksi menee, joskus jopa sitä sonnia ennemmin.
Kotonani on kahta eri maitoa, kummassakaan ei ole lehmän kuvaa. Olen sitä mieltä, että keltaisen värin pitää nosta syyte, koska maitopurkit ovat aina sinisiä tai punaisia.
Milloin sinä olet kuullut maitoa tuottavasta sonnista?
Itse asiassa sonnin osuus maidontuotannossa on aika olematon.
Entä transulehmä/sonni, kyllä kolmaskin sukupuoli täytyisi saada tölkin kylkeen!
Vierailija kirjoitti:
Haluan sukupuolineutraalia maitoa lapselleni.
Minä myös, tästä lähtien vaadin femimaskumaitoa kauppoihin muuten menen maitoboikottiin! Hahah, mitäs tähän sanotte Valio ja Arla?
Heti kun sonni lypsää maitoa, kannatan myös tässä asiassa tasa-arvoa.
Apua jääkaapissa on maitotölkki ja siinä on VAALEA TYTTÖ???!!! Tämä on kauheaa ellei jopa rasismia!
Vierailija kirjoitti:
Emma Kari voisi tehdä lakialoitteen asiasta. ;)
Niinistö kannattais taatusti, ja haukkuis hallitusta samaan syssyyn rotusyrjinnästä!
Vierailija kirjoitti:
Sonnia on tarvittu että lehmä tuottaa maitoa. Pitäisikö myös sonni saada maitopurkin kylkeen tasa-arvon nimessä?
:D :D :D :D: D:D
noh, eipä maitotuotannossa muutenkaan kovin tasa-arvoista lehmien ja sonnien elämä ole kun sonnit menee teuraaksi ja lehmät maitokoneiksi