Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mun mieheni muista mua naistenpäivänä

Vierailija
08.03.2017 |

Onko ketään k ohtalotoveria?

Kommentit (34)

21/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mukaan mies muistaa koko asiaa, mutta muistetaan me naiset toinen toisiamme!

Hyvää naistenpäivää kaikille! 🌹💕🌹

Vierailija
22/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muistaa eikä tarvitsekaan. Viime viikolla, tavallisena torstaina, sain mieheltä tulppaanikimpun ihan muuten vaan ja tuommoisesta ilahdun enemmän, kuin "pakkomuistamispäivistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni suuttuisi. Luulisi, että vittuilen hänelle jos rupeaisin jonakin feministien naistenpäivänä jotenkin noteeraamaan.

Vierailija
24/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naistenpäivä ei ole keksintö jolla kaupitellaan jotain. Naistenpäivä ei ole hemmottelupäivä. Naisten oikeudet eivät ole vieläkään kohdillaan maailmalla ja meilläkin on petrattavaa. Niin kauan kun asia on näin, on päivää vietettävä. Lahjat ei siihen kuulu.

Vierailija
25/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi tänään vapaapäivä toisistamme, niin ei tarvitse hätäillä muistaako vai ei. :D

Vierailija
26/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesOon kirjoitti:

Ja naistenpäivä ei ole keksintö jolla kaupitellaan jotain. Naistenpäivä ei ole hemmottelupäivä. Naisten oikeudet eivät ole vieläkään kohdillaan maailmalla ja meilläkin on petrattavaa. Niin kauan kun asia on näin, on päivää vietettävä. Lahjat ei siihen kuulu.

Mitä oikeuksia naisilta puuttuu?

Vierailija
27/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Oletpa lapsellinen ja reppana ku tarvitset noin paljon huomiota.

Vierailija
28/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiesOon kirjoitti:

Suomessa ongelmat on pienempiä ja koskee lähinnä palkka-asioita ja tiettyä sukupuolisoitunutta tapaa hoitaa asioita.

Mutta menepä ja katso ympärillesi. Maailmalla naisia silvotaan, heillä ei ole oikeutta kehoonsa.

Työläisnaiset eivät saa pitää äitiyslomia ja vapaita. Heillä ei ole oikeutta ilmaista mielipidettään tai pukeutua kuten haluavat. Monet naiset elävät orjuudessa vaikkapa tekstiilitehtaissa, joissa monen länsimaalaisen naisen mekko tehdään.

Ja täällä naiset valittavat siitä jos mies unohtaa kukkaset

Vierailija
29/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiesOon kirjoitti:

Oletko sä sokea vai tyhmä? Naisten asema maailmassa on edelleen vakavasti epätasa-arvoinen. Pakkoavioliitot, väkivalta, koulutuksen puute, ehkäisyn puute, huonot palkat... Feminismillä on työsarkaa ikuisesti.

Vierailija
30/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli synttärit. En muistanut mitenkään. No eipä hänkään ole aikoihin välittänyt muusta kuin baarikavereidensa seurasta. Mua pitää kuitenkin pitää kotona "passissa".

Miksi olet kotona passissa?

jos kummallakaan ei ole intressiä toiseen, miksi ette laita lusikoita jakoon?

Vierailija
31/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesOon kirjoitti:

Amen!

Ehdin jo huolestua, että luulevatko kaikki kommentoijat, että kyseessä on kaupallinen päivä huoh.

Lahjoilla ei ole mitään tekemistä naisten päivän kanssa.

Vierailija
32/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muista minunkaan mies, ei ole koskaan muistanut. Mutta minua ei moinen haittaa, pidän naistenpäivää yhtä turhana kuin ystävänpäivääkin. Mukavampi on muistaa ja tulla muistetuksi yllättäin ilman mitään kummempaa syytä. Eli tarkoitan tällä sitä että mies tuo toisinaan kauppareissulta kukkia, minä leivon tai teen miehen lempiruokia. Ystäviä muistan toisinaan ja ostelen monta kertaa pikkujuttuja, eli näen kaupassa jotain, josta tulee joku ihminen mieleen, ostan ja muistan sillä tavoin. Sitä saa myös itse, kun muistaa toista.

Mutta tsemiä sulle ap. Voithan sä kehitellä jotain yhteistä kivaa naistenpäivän kunniaksi, josta te molemmat saatte jotain iloa... ja sitä myöten se mies ehkä sitten vois muistaa sua seuraavana naistepäivänä, jos se on sulle tärkeä?

Vierailija
33/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio muistaa naisia tänään mitenkään erityisesti. Minusta se, että Suomessa on kalenterissa vain naistenpäivä, ei miestenpäivää, osoittaa sen, että muiden päivien tunnustetaan olevan miehiä varten. Kannatan tasa-arvoa ja siksi en tätä hyväksy.

Vierailija
34/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap itse muistit miestäsi miestenpäivänä?