Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok vaatteet 13-vuotiaalle mummin 70-vuotispäiville?

Vierailija
08.03.2017 |

Musta bändihuppari, jossa myös risti alaspäin ja jotain veriroiskeita. Ihan perus mustat farkut joissa reiät molemmissa polvissa ja perseessä. Punaset converset jotka aika paskaset ja reikäset. Raidalliset villasukat.

Musta pipo jossa joku merkki edessä.

Juhlat on seurakunnan kerhotilassa ja noin 50 vierasta tulossa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaa sielä sua.

Vierailija
2/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juhlissa sais olla juhlavampaa. Arkena voi sitten pukeutua kukin niin kuin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän oli provo mutta pentagrammin vois ehkä vielä maalata otsaan?

Vierailija
4/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuori ei tulisi tuollaisessa vaatetuksessa. Asiallinen siisti pukeutuminen tilaisuuden vaatimalla tavalla.

Mutta toisaalta jos kyseessä rokkimummo ja tuo ns. normipukeutumista teidän ystäväpiirissä niin antaa mennä.

Vierailija
5/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Muutaman hampaan voisi vielä poistaa ja kieli muotoilla, laitattaa lävistyksiä ja tehdä käsiin viiltelyjälkiä. Kylläpä se mummin mussukka on kasvanut! :)

Vierailija
6/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopii juhlien teemaan. Vois sitä paremmankin naamiaisasun keksiä.

Vierailija
7/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan ok juhlapukutumista. Siistit (ehyt ja puhtaat) musta farkut ja joku sopivan asenteellinen kaulupaita tai hätätilanteessa puhdas (vaikka lempparibändin kuvalla oleva) T-paita. Converset käy jalkineiksi, kunhan ne puhdistetan ennen juhlia.

Tietenkin vielä parempi olisi tummat suorat housut ja vähemmän asenteellinen kaulupaita ja jalkineiksi tummat nahkakengät. Mutta parempi tulla vähän vastaan, kuin se että nuori ei lähde juhliin ollenkaan. Toisaalta nuorenkin on opittava, että juhlapukeutuminen kuuluu juhlaan ja sillä kunnioitetaan sankaria. Pukeutuminen voi ilmentää nuoren arvoja ja asenteita, vaikka se olisi juhlan mukaista.

Vierailija
8/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli hirveä riita tästä. Mulle uhan sama, mitä muksu laittaa päälle, kun ei ol mun äiti. Mies taas huusi tytölle et noissa vetimissä et kyllä tule juhliin. Miehen äiti siis kyseessä ja todella nipo, ylpeä ja muka uskovainen.

Ongelma on vaan et tytöllä ei ol muita vaatteita, nää on hänen kouluvaatteet.

Ap

Vierailija
9/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 13-vuotiaan tutön ainoat vaatteet on veriroiskehuppari ja reikäiset farkut? Onko sulla vähän vanhemmuus hukuksissa?

Vierailija
10/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuli hirveä riita tästä. Mulle uhan sama, mitä muksu laittaa päälle, kun ei ol mun äiti. Mies taas huusi tytölle et noissa vetimissä et kyllä tule juhliin. Miehen äiti siis kyseessä ja todella nipo, ylpeä ja muka uskovainen.

Ap

Siis haluaako 13-vuotias juhliin noissa vaatteissa? Vai eikö hänellä ole muita vaatteita ja siksi tulee juhliin noissa?

Vierailija
11/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellanne on vain yhdet vaatteet? Onneksi kaupaoista saa lisää, kipin kapin ostoksille. Myös omaa asennettasi voisit hieman korjata:"Ei haittaa kun ei ole oma äitini." Opetat lapsellesi todella huonoa esimerkkiä. Kyllä meidän lapset pukeutuvat hyvin mieheni isomummun, eli lasteni isoisomummun 90v synttäreille, eivätkä mihin tahansa rääsyihin. Miehesi on oikeassa, siistit vaatteet.

Vierailija
12/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että lapselle ei hankita siistejä vaatteita. Ap:n asennekin surullinen "mulle ihan sama..."

Vierailija
13/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta moi mutta varmuuden vuoksi vastaan että ei tosiaan.

Jos on ihan pakko pitää tuosta linjasta kiinni niin vaihtakaa huppari mustaan kauluspaitaan ja vaikka paljon jotain typeriä egonboostausketjuja, ei kuitenkaan ristiä väärinpäin eikä pentagrammia.

Tuo on ihan keksarin näyttöä suorastaan, olisko parempi jäädä kotiin jos ei suostu vaihtamaan asua.

T. Kukkis n27

Vierailija
14/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis haluaako 13-vuotias juhliin noissa vaatteissa? Vai eikö hänellä ole muita vaatteita ja siksi tulee juhliin noissa?

No ei ol mitään parempaa. Jotain tee paitoja ja kauhtunut veljen vanha villis. Liian lyhyeksi jääneet siniset farkut.

Lapsi itse haluaisi vaikka mitä, kuten kukkamekon, koiran ja Särkänniemeen kesälomalla. Hyvä vaan jos oppii et kaikkea ei voi saada.

Ja anopin juhliin ei panosteta yhtään enempää. En ite aio myöskään pukeutua mitenkään, mies saa pönöttää liian pienessä puvussaan. Ap

Vierailija
15/15 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on vitsi. Mun tyttäret ei vetäis moisia rytkyjä päälleen edes kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi