Ei mun mieheni muista mua naistenpäivänä
Kommentit (34)
Tuskin minunkaan, mutta en kyllä pidä tätä minään juhlapäivänä itsekkään.. Taas keksitty päivä vain, että saadaan myytyä kukkia ja suklaata. Pidän enemmän siitä, että mies rutistaa ihan mikä päivä tahansa ja kertoo rakastavansa. Se riittää vallan mainiosti, tai ostaa minulle karkkia huonon päivän päälle.
Mun mielestä tää on niin turha päivä. Ei tarvii muistaa. Voihan niitä kukkia hakea itsekin kaupasta, jos haluu.
Minusta se on enemmän sellainen päivä, että naiset sanovat toisilleen hyvää naistenpäivää ja halaavat ystäviään nähdessään. Ei siihen tartte miesten osallistua, jos eivät halua/muista/pidä tärkeänä.
Muitakaa miehiänne miestenpäivänä 🙄
Naistenpäivä on miehille helppo tapa hankkia vuodeksi ilmainen täysihoito kun vaan tyrkkää ruusun kouraan. Äitienpäivä on toinen samanlainen, ei tartte muuta kun kerran vuodessa kaataa kahvit sänkyyn.
Heti aamusta alkoi valitus naistenpäivän muistamisista :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset edes tiedä, koska on miestenpäivä. Miehet ei nosta haloota siitä päivästä.
Mun miehellä oli synttärit. En muistanut mitenkään. No eipä hänkään ole aikoihin välittänyt muusta kuin baarikavereidensa seurasta. Mua pitää kuitenkin pitää kotona "passissa".
Milloin on naistenpäivä? Eipä ole tullut ikinä juhlittua - jos jonkun mielestä pelkkä naiseus vaatii juhlan (mutta mieheys ei), niin sehän tarkoittaa että sukupuolet ovat eriarvoisia. Kuulostaa aika seksistiseltä.
En muista, että mieheni oli kertaakaan näiden yhdessä oltujen 20 vuoden aikana naistenpäivänä minua mitenkään huomioinut, eikä kyllä tarvitsekaan. Ystävien kanssa toivottelemme toisillemme hyvää naistenpäivää jos muistamme. N42
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin turhia.[/quote
Ei vaan naistenpäivä voisi olla se yksi päivä vuodessa, jolloin naiset eivät määritä itseään miehiltä saamansa huomion kautta.]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset edes tiedä, koska on miestenpäivä. Miehet ei nosta haloota siitä päivästä.
Mun kokemus miestenpäivästä on se, että miehet yrittää puhua miehenä olemisesta ja feministit loukkaantuu siitä, kun identiteettipolitiikka kuuluu vain heille.
Sarjassamme turhia kaupallisia päiviä: naistenpäivä, miestenpäivä, äitienpäivä, isäinpäivä, halloween, ystävänpäivä....Pelkkää kauppiaiden keksimää rahastusta.
Ei mullakaan muuten, mutta meillä on sopivasti vuosipäivä tänään.
Ei mua ole muut koskaan naistenpäivänä onnitelleet kuin veljen vaimoke...venäläinen, siellähän tämä on joku suurempikin juhla. EVVK.
Muistatko sinä miestäsi miestenpäivänä?
Ottakaa ihan iisisti ja nauttikaa tänään naisena olemisesta! Jos mies ei muista niin älä välitä, ei varmasti moni muukaan mies ole sen paremmin katsonut kalenteria. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään k ohtalotoveria?
Valivali.Musta on kiva kun mies huomioi joka päivä eikä vaan kerran vuodessa. Oisit valinnut kumppanisi paremmin, tollaset asiat yleensä käyvät ilmi kun seukkaa vähän pitempään ennen yhteenmuuttoa.
Naistenpäivä on sosialismin ja telaketjufeminismin juhla.