Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mun mieheni muista mua naistenpäivänä

Vierailija
08.03.2017 |

Onko ketään k ohtalotoveria?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on sosialismin ja telaketjufeminismin juhla.

Vierailija
2/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minunkaan, mutta en kyllä pidä tätä minään juhlapäivänä itsekkään.. Taas keksitty päivä vain, että saadaan myytyä kukkia ja suklaata. Pidän enemmän siitä, että mies rutistaa ihan mikä päivä tahansa ja kertoo rakastavansa. Se riittää vallan mainiosti, tai ostaa minulle karkkia huonon päivän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on niin turha päivä. Ei tarvii muistaa. Voihan niitä kukkia hakea itsekin kaupasta, jos haluu.

Vierailija
4/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on enemmän sellainen päivä, että naiset sanovat toisilleen hyvää naistenpäivää ja halaavat ystäviään nähdessään. Ei siihen tartte miesten osallistua, jos eivät halua/muista/pidä tärkeänä. 

Vierailija
5/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin turhia.

Vierailija
6/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakaa miehiänne miestenpäivänä 🙄

Vierailija
7/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on miehille helppo tapa hankkia vuodeksi ilmainen täysihoito kun vaan tyrkkää ruusun kouraan. Äitienpäivä on toinen samanlainen, ei tartte muuta kun kerran vuodessa kaataa kahvit sänkyyn.

Vierailija
8/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta alkoi valitus naistenpäivän muistamisista :D:D:D

Vierailija
9/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset edes tiedä, koska on miestenpäivä. Miehet ei nosta haloota siitä päivästä.

Vierailija
10/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli synttärit. En muistanut mitenkään. No eipä hänkään ole aikoihin välittänyt muusta kuin baarikavereidensa seurasta. Mua pitää kuitenkin pitää kotona "passissa".

Vierailija
11/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on naistenpäivä? Eipä ole tullut ikinä juhlittua - jos jonkun mielestä pelkkä naiseus vaatii juhlan (mutta mieheys ei), niin sehän tarkoittaa että sukupuolet ovat eriarvoisia. Kuulostaa aika seksistiseltä.

Vierailija
12/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että mieheni oli kertaakaan näiden yhdessä oltujen 20 vuoden aikana naistenpäivänä minua mitenkään huomioinut, eikä kyllä tarvitsekaan. Ystävien kanssa toivottelemme toisillemme hyvää naistenpäivää jos muistamme. N42

Vierailija
13/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin turhia.[/quote

Ei vaan naistenpäivä voisi olla se yksi päivä vuodessa, jolloin naiset eivät määritä itseään miehiltä saamansa huomion kautta.]

Vierailija
14/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset edes tiedä, koska on miestenpäivä. Miehet ei nosta haloota siitä päivästä.

Mun kokemus miestenpäivästä on se, että miehet yrittää puhua miehenä olemisesta ja feministit loukkaantuu siitä, kun identiteettipolitiikka kuuluu vain heille.

Vierailija
15/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme turhia kaupallisia päiviä: naistenpäivä, miestenpäivä, äitienpäivä, isäinpäivä, halloween, ystävänpäivä....Pelkkää kauppiaiden keksimää rahastusta.

Vierailija
16/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan muuten, mutta meillä on sopivasti vuosipäivä tänään.

Vierailija
17/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole muut koskaan naistenpäivänä onnitelleet kuin veljen vaimoke...venäläinen, siellähän tämä on joku suurempikin juhla. EVVK.

Vierailija
18/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko sinä miestäsi miestenpäivänä?

Vierailija
19/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ihan iisisti ja nauttikaa tänään naisena olemisesta! Jos mies ei muista niin älä välitä, ei varmasti moni muukaan mies ole sen paremmin katsonut kalenteria. :)

Vierailija
20/34 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään k ohtalotoveria?

Valivali.Musta on kiva kun mies huomioi joka päivä eikä vaan kerran vuodessa. Oisit valinnut kumppanisi paremmin, tollaset asiat yleensä käyvät ilmi  kun seukkaa vähän pitempään ennen yhteenmuuttoa.