Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette aasialaisista/aasialaisen näköisistä?

Aasialaisen näköinen
07.03.2017 |

Olen siis itse aasialaisen näköinen, mutta siis 100% suomalainen.
Mitä ihmiset ajattelevat meistä? Että olemme outoja, hiljaisia nörttejä? Kiinnostaisi kuulla, kelpaammeko suomalaisille miehille

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat "aasialaisella"? Pakistanilaista vai mitä?

Vierailija
2/60 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia on aika monennäköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain aasialaisilla (vaikka Kiina, Japani, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, Korea jne)

Itse olen Kiinasta

Vierailija
4/60 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on aika kuumia kyllä DD: naiset useimmiten ihan sieviä kasvoiltaan, ja aasialaisten hiukset on yleensä ihailtavan paksut ja tummat. Ootte kivoja

Vierailija
5/60 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on upeita, miehet ei.

Vierailija
6/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Mielestäni aasialaisten miesten (joidenkin) kasvot ovat liian naiselliset (jos esim. katsoo k-poppareita)

Voisitteko rakastua meidän näköisiin?

Ap

Vierailija
7/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota kiinalaista, thaimaalaista, vietnamilaista, kamputsealaista tms.toisistaan. Aasialaisia on paljon ja näyttävät mielestäni kaikki samalta. Lisäksi ovat lyhyitä.

Olen pitkä ja iso mies, joten tykkään, että nainen on naisen pituinen, mielellään 160-170cm. Lisäksi olen hulluna aitoihin blondeihin.

Vierailija
8/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 158cm mielestänne lyhyt vai Tosi lyhyt?

Vierailija
9/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altrilooo kirjoitti:

En erota kiinalaista, thaimaalaista, vietnamilaista, kamputsealaista tms.toisistaan. Aasialaisia on paljon ja näyttävät mielestäni kaikki samalta. Lisäksi ovat lyhyitä.

Olen pitkä ja iso mies, joten tykkään, että nainen on naisen pituinen, mielellään 160-170cm. Lisäksi olen hulluna aitoihin blondeihin.

Et erota heitä, koska et ole tottunut katsomaan heitä. Heidänkin mielestään suomalaiset näyttävät kaikki samalta, sillä hekään eivät ole tottuneet katsomaan ulkomaalaisia (ei koske tietenkään kaikkia). Jos kaksi suomalaista vaikkapa blondia laittaisi vierekkäin, he miettisivät että kylläpä näyttää samalta, kuten sinäkin mietit jos kaksi vaikkapa kiinalaista laitetaan vierekkäin.

Vierailija
10/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain aasialaisilla (vaikka Kiina, Japani, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, Korea jne)

Itse olen Kiinasta

Olet Kiinasta mutta 100% suomalainen?

Vierailija
11/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Kiinasta

Olen adoptoitu Kiinasta Suomeen ja koska Kiina ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, olen suomalainen. Ja on Suomen passi.

Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystä

Vierailija
12/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Altrilooo kirjoitti:

Et erota heitä, koska et ole tottunut katsomaan heitä. Heidänkin mielestään suomalaiset näyttävät kaikki samalta, sillä hekään eivät ole tottuneet katsomaan ulkomaalaisia (ei koske tietenkään kaikkia). Jos kaksi suomalaista vaikkapa blondia laittaisi vierekkäin, he miettisivät että kylläpä näyttää samalta, kuten sinäkin mietit jos kaksi vaikkapa kiinalaista laitetaan vierekkäin.

Kyllä aasialaiset näyttävät enemmän samanlaisilta kuin eurooppalaiset, koska jo lähtökohtaisesti aasialaisilla on ulkonäkövariaatioita vähemmän. Kaikilla on suorat musta hiukset ja ruskeat silmät ja matala nenä. Kun eurooppalaiset alkavat kuvailla jonkun ulkonäköä, sekin alkaa tyypillisesti hiustenväristä. Aasialaisten kohdalla ei oikein toimisi.

Vierailija
13/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Mielestäni aasialaisten miesten (joidenkin) kasvot ovat liian naiselliset (jos esim. katsoo k-poppareita)

Ap

Aasialaisissa niin kuin kaikissa muissakin on paljon eri näköisiä. Omasta mielestäni kiinalaiset ovat usein karkeatekoisemman näköisiä kuin vaikka japanilaiset. K-popparit yms on tietysti vahvasti meikattu ja stailattu ylinaisellisen näköisiksi. Saunan jälkeen olemus olisi toisenlainen.

Vierailija
14/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Kiinasta

Olen adoptoitu Kiinasta Suomeen ja koska Kiina ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, olen suomalainen. Ja on Suomen passi.

Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystä

Etnisyys ja kansalaisuus on tietysti kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
15/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta onko tämä itserasismia?

Miksi pitää olla jotain mieltä jonkin näköisestä?

Stereotypioita tietysti riittää, mutta ei niistä tarvitse omassa elämässä välittää.

Vierailija
16/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna aasialaiset ei kiinnosta yhtään ulkonäöllisesti.

t. suomalainen mies

Vierailija
17/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once you go asian, you'll never go caucasian.

t. suomalainen kiltti mies

Vierailija
18/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aasialaisissa niin kuin kaikissa muissakin on paljon eri näköisiä. Omasta mielestäni kiinalaiset ovat usein karkeatekoisemman näköisiä kuin vaikka japanilaiset. K-popparit yms on tietysti vahvasti meikattu ja stailattu ylinaisellisen näköisiksi. Saunan jälkeen olemus olisi toisenlainen.

Niin ja riippuu ihan paikasta mistä on.

Pohjoisella puolella Kiinassa ollaan vähän raskaampia kuin eteläisellä ollaan taas hentorakenteisempia. Itse kuulun näihin hentorakenteisiin. Koreassa ollaan raskaampia. Japanissa ihmisillä on keskimäärin kapeammat kasvot kun Kiianssa

Näitä on monia

Vierailija
19/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta onko tämä itserasismia?

Miksi pitää olla jotain mieltä jonkin näköisestä?

Stereotypioita tietysti riittää, mutta ei niistä tarvitse omassa elämässä välittää.

Ei ole itserasismia :)

Vierailija
20/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä aasialaisesta ulkonäöstä. En myöskään latino tmv. Kivaa olla planeetallamme todelliseen vähemmistöön kuuluva, vaaleansiniset silmät, vaalea tukka ja kalpea iho. Puolison etsin myöskin sillä perusteella että sain kauniita, vaaleita, sinisilmäisiä lapsia. En uskaltaisi tunnustaa muualla kuin täällä, kyllähän tämä rasismilta kuulostaa :D Lisäksi työskentelen maahanmuuttajien parissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi