Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette aasialaisista/aasialaisen näköisistä?

Aasialaisen näköinen
07.03.2017 |

Olen siis itse aasialaisen näköinen, mutta siis 100% suomalainen.
Mitä ihmiset ajattelevat meistä? Että olemme outoja, hiljaisia nörttejä? Kiinnostaisi kuulla, kelpaammeko suomalaisille miehille

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset näyttää kivoilta. Ja jollain tapaa pidän viehättävänä kiinalaisten miesten lattapeppua. Voisin ottaa vävyksi sellaisen puolijapanilaisen, joka olisi puoliksi suomalainen. 

Vierailija
42/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain aasialaisilla (vaikka Kiina, Japani, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, Korea jne)

Itse olen Kiinasta

Olet Kiinasta mutta 100% suomalainen?

Olen adoptoitu Kiinasta Suomeen ja koska Kiina ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, olen suomalainen. Ja on Suomen passi.

Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystä

Oothan sä henkisesti kiinalainen kun himoitset jotain vitun kaksoiskansalaisuutta.

Millä perusteella kommentoit noin?

Missää kohtaa en oo sanonu et haluun kaksoiskansalaisuuden, opettele lukemaan.

Ihan oikeasti, kielenkäyttö

"Koska Kiina ei hyväksy kaksøiskansalaisuutta, olen suomalainen"

Eli jos hyväksyisi olisit mielelläsi kiinalainen.

Mikähän sun logiikka mahtaa olla?

Kerroin, että KIINA ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, en sanonut mitään siitä että minä hyväksyisin. Älä puhu mistään mistä et tiedä yhtikäs mitään. Ja jos hyväksyisikin, mistä hitosta päättelet että MINÄ olisin mielelläni kiinalainen? Niin.

Lopeta se jankkaaminen, ole hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo Thaimaasta ja kyllä aasialaiset piirteet viehättää, kuten sirot ja pienikokoiset naiset muutenkin. Osaan nykyisin karkeasti tunnistaa että onko henkilö todennäköisimmn Kiinalainen, Japanilainen vai Thaimaalainen, tai ainakin paremmin kuin aikaisemmin.

Vinkki: aasialainen, kiinalainen, japanilainen, thaimaalainen.

Vierailija
44/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap muuttaa vielä vaikkapa Guangzhouhun?

Vierailija
45/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain aasialaisilla (vaikka Kiina, Japani, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, Korea jne)

Itse olen Kiinasta

Olen adoptoitu Kiinasta Suomeen ja koska Kiina ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, olen suomalainen. Ja on Suomen passi.

Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystä

Oothan sä henkisesti kiinalainen kun himoitset jotain vitun kaksoiskansalaisuutta.

Kerroin, että KIINA ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, en sanonut mitään siitä että minä hyväksyisin. Älä puhu mistään mistä et tiedä yhtikäs mitään. Ja jos hyväksyisikin, mistä hitosta päättelet että MINÄ olisin mielelläni kiinalainen? Niin.

Logiikka on suoraan sun tekstistä. Jos multa kysytään miksi olen suomalainen en ala jaaritella mistään kaksoikansalaisuuden mahdottomuudesta. Olisit sanonut että sulla ei ole muun maan kansalaisuutta.

Vierailija
46/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ap muuttaa vielä vaikkapa Guangzhouhun?

En halua, olen tyytyväinen elämääni Suomessa

Olen kylläkin Guangzhoun maakunnasta kotoisin

Vierailija
47/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Kiinasta

Logiikka on suoraan sun tekstistä. Jos multa kysytään miksi olen suomalainen en ala jaaritella mistään kaksoikansalaisuuden mahdottomuudesta. Olisit sanonut että sulla ei ole muun maan kansalaisuutta.

No eikö se jo käynyt tekstistä ilmi, että olen vain suomalainen?

Mutta ei ole siis muun maan kansalaisuutta

Vierailija
48/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisen näköinen kirjoitti:

Mitä ihmiset ajattelevat meistä? Että olemme outoja, hiljaisia nörttejä? Kiinnostaisi kuulla, kelpaammeko suomalaisille miehille

Kelpaatte suomalaisille miehille, mutta suomalaisten naisten mielestä ette kelpaa suomalaisille miehille.

Vierailija
49/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia monesti sanotaan aasialaisen näköisiksi (mongoloidi). Siis verrattaessa Norjaan tai Ruotsiin. Itse en tästä ole lainkaan pahoillani mutta tiedän että jotkut ovat kovankin harmissaan. Ei aasialaisen näköisyys ole mikään miinuspuoli.

Vierailija
50/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaatte suomalaisille miehille, mutta suomalaisten naisten mielestä ette kelpaa suomalaisille miehille.

Niin kai...

Osaako joku kertoa syytä miksi näin on?

Vierailija
51/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai...

Osaako joku kertoa syytä miksi näin on?

Kateushan se yleinen syy on.

Vierailija
52/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän keskustelun, koska:

Minua kiusattiin tarhassa siitä että olen erilainen. Syynä oli ulkonäkö. Sen takia olen vieläkin epävarma kelpaako minun näköiseni minnekkään ja kenellekään. Vieläkin mietin julkisilla paikoilla ollessani, että vihaako joku minua vain sen takia että olen eri näköinen kuin suomalaiset? Koska minulla ei ole ruskeaa tai vaaleaa tukkaa. Eikä sinisiä tai harmaita silmiä.

Ap

Vierailija
53/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tämän keskustelun, koska:

Minua kiusattiin tarhassa siitä että olen erilainen. Syynä oli ulkonäkö. Sen takia olen vieläkin epävarma kelpaako minun näköiseni minnekkään ja kenellekään. Vieläkin mietin julkisilla paikoilla ollessani, että vihaako joku minua vain sen takia että olen eri näköinen kuin suomalaiset? Koska minulla ei ole ruskeaa tai vaaleaa tukkaa. Eikä sinisiä tai harmaita silmiä.

Ap

Ymmärrän sinua, kiusaaminen voi antaa (valitettavasti) epävarmuutta pitkäksi aikaan.

Erilaisuus on sitä paitsi rikkaus!

Vierailija
54/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt aasialaisia piirteitä kauniina. Ja selvästi on eroa ulkonäössä maiden välillä, japanilaiset eniten omaan makuuni. N

Vierailija
55/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen pidän aasialaisia kaikkien kauneimpina, sekä miehiä että naisia. Tietysti joukkoon mahtuu paljon rumiakin, mutta jos ajattelen hyvännäköisiä aasialaista ja hyvännäköisiä suomalaista (tai mitään muutakaan), niin pidän aasialaista paremman näköisenä.

Vierailija
56/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolome aasialaista huuteli samaa asiaa " on se kyllä komean näköinen", kaikilla yhteistä samanlainen olemus, ei muuta kommunikointikykyä,

taka-aasialainen parturi (eli ei juurikaan koulutusta eikä päässäkään selvästi mitään) hankkii itselleen vastaajan aseman miesasiakkaansa vainoamisesta ja häirinnästä vuodesta 2014 lähtien.

kyllä tuollaiset jäävät jalkoihin vaikka kuinka esittäisi toisen polven suomalaista. törppöys ja sikatyhmyys on verissä. kaatuvat miehen perässä juostessa.

Vierailija
57/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kartan. Ei tee mieli ees tutustua

Vierailija
58/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä kartan. Ei tee mieli ees tutustua

Vain ulkonäön takia? Kylläpä olet pinnallinen.

Ei ap

Vierailija
59/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden solun helistin kirjoitti:

kolome aasialaista huuteli samaa asiaa " on se kyllä komean näköinen", kaikilla yhteistä samanlainen olemus, ei muuta kommunikointikykyä,

taka-aasialainen parturi (eli ei juurikaan koulutusta eikä päässäkään selvästi mitään) hankkii itselleen vastaajan aseman miesasiakkaansa vainoamisesta ja häirinnästä vuodesta 2014 lähtien.

kyllä tuollaiset jäävät jalkoihin vaikka kuinka esittäisi toisen polven suomalaista. törppöys ja sikatyhmyys on verissä. kaatuvat miehen perässä juostessa.

Älä yleistä. Jos jokin porukka tekee noin, niin se ei tarkoita, että kaikki tekevät niin.

Vierailija
60/60 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kihloissa aasialaisen kanssa ja on ollut hauska huomata, miten hän ei näytä minusta enää vuosien yhdessäolon jälkeen yhtään erilaiselta. Tätä on vaikea selittää.. Aivot rekisteröi hänet samalla tavalla kuin kaukaasialaisen naapurin Peran. Muutenkaan aasialaiset ei nykyisin enää pomppaa katukuvasta mitenkään erikoisesti silmiin, kihlattua ja hänen kavereitaan kun on tullut vuosia möllöteltyä. Yleisesti aasialaiset on kivemman näköisiä kuin esim. suomalaiset, jotka näyttää aika tylsiltä. Yleistää ei silti voi, että kaikki olisivat komeita/kauniita ja jostain päin Aasiaa tulee omaa silmää enemmän miellyttäviä ihmisiä kuin toisaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi