Mitä mieltä olette aasialaisista/aasialaisen näköisistä?
Olen siis itse aasialaisen näköinen, mutta siis 100% suomalainen.
Mitä ihmiset ajattelevat meistä? Että olemme outoja, hiljaisia nörttejä? Kiinnostaisi kuulla, kelpaammeko suomalaisille miehille
Kommentit (60)
En mä ole niistä mitään mieltä.Pitäiskö olla?
Mielestäni tosi kauniita,varsinki kiinalaiset naiset
Vierailija kirjoitti:
Altrilooo kirjoitti:
En erota kiinalaista, thaimaalaista, vietnamilaista, kamputsealaista tms.toisistaan. Aasialaisia on paljon ja näyttävät mielestäni kaikki samalta. Lisäksi ovat lyhyitä.
Olen pitkä ja iso mies, joten tykkään, että nainen on naisen pituinen, mielellään 160-170cm. Lisäksi olen hulluna aitoihin blondeihin.
Et erota heitä, koska et ole tottunut katsomaan heitä. Heidänkin mielestään suomalaiset näyttävät kaikki samalta, sillä hekään eivät ole tottuneet katsomaan ulkomaalaisia (ei koske tietenkään kaikkia). Jos kaksi suomalaista vaikkapa blondia laittaisi vierekkäin, he miettisivät että kylläpä näyttää samalta, kuten sinäkin mietit jos kaksi vaikkapa kiinalaista laitetaan vierekkäin.
Kyllä suomalaisissa on yksilökohtaisia eroja ihan oikeastikin enemmän kuin kiinalaisilla, joilla on kaikilla suora musta tukka ja tummat silmät. Sen lisäksi Kiinassa yksilöllisyys ei ole niin kovassa huudossa, joten kaikilla on vähän samanlaista hiustyyliä ja pukeutumista.
Itse aiheeseen, aasialaista syntyperää olevat naiset ovat parhaimmillaan todella kauniita, mutta kaikki aasialaiset eivät ole kauniita, kuten ei ketkään muutkaan.
M35
Musta ne kaikki näyttää ihan samalta. Ei kuulu mun kauneusihanteeseen. En katso toista kertaa jos esim kadulla näen.
Alkaa olla tavallista. Meidän perheessä on yksi tuollainen nuori, enkä ole kymmeneen vuoteen huomannut mitään erityistä suhtaumista miltään taholta eikä ulkonäköä ole edes mainittu.
Aasialaiset ovat mielestäni usein hyvin viehättäviä. Heillä on monesti kaunis iho, upeat hiukset ja kiinnostavat kasvot. Pidän monien aasialaisten hentoudesta ja siroudesta.
Nuoret aasialaismiehet ovat usein todella hyvännäköisiä.
Kyllä minun mielestäni itä-aasialainen mieskin voi yhtä lailla olla komea kuin vastaava nainen kaunis?
Ei ainakaan minun silmääni esimerkiksi näyttelijät Hu Ge ja Takeshi Kaneshiro ole mitenkään liian "naisellisen" näköisiä.
Musta aasialaisissa sekä miehet että naiset on ok. Minua ei haittaa femiiniset kasvot miehellä, josta joku täällä oli valittanut. Kokonaisuus ratkaisee.
Ajattelen, että olet varmasti tosi fiksu ja osaat jo syntymästä lähtien tehdä voltteja ja erilaisia kierrepotkuja. Lisäksi minuun iskee aika ajoin "Yellow fever" ja silloin tykkään katsella aasialaisia naisia. m26
Minulle ulkonäöllä on väliä, mutta paljon merkitsee myös luonne, sosiaaliset taidot, äly, huumorintaju, pukeutuminen ja henkilökohtainen hygienia. Tunnen ainoastaan harvoja aasialaisia ja kaikkia ovat yksilöitä ei voi sinänsä yleistää. Mitä tiedän kiinalaisista on että ovat todella järkeviä, suorasukaisia tarkanmarkanvartijoita. Japanilaiset taas on ainakin pinnallisesti kohteliaita.
Oma vaimo Thaimaasta ja kyllä aasialaiset piirteet viehättää, kuten sirot ja pienikokoiset naiset muutenkin. Osaan nykyisin karkeasti tunnistaa että onko henkilö todennäköisimmn Kiinalainen, Japanilainen vai Thaimaalainen, tai ainakin paremmin kuin aikaisemmin.
Aasialaiset ovat hymyileviä, kohteliaita, ystävällisiä, ahkeria, pikkutarkkoja, vähän myös sellaisia höpsöttelijöitä ja hassuja hihittelijöitä. Turisteina kaakattavat suurina laumoina ihmetellen ja valokuvaten kaikkea liikkuvaa. Ystävällisyys kyllä jotenkn hämää. Epäilyttää, että onko se feikkiä. Kätkeytyykö hymyn alle surua ja tuskaa? Ja saako sitä näyttää, jos on kurja olo?
Ai että näyttävät samalta? :D Ei todellakaan. Korealaisen, kiinalaisen ja japanilaisen erottaa toisistaan helposti. Ja thaimaalaisilla on myös omat tietyt kasvojenpiirteet. Enkä nyt puhu vain joistain malleista/kuuluisuuksista/k-poppareista tms. Kyllä aasiassa ylipainoisiakin löytyy, eikä vain pelkästään niitä siroja ja pienikokoisia naisia ja miehiä. Ihan samalla lailla sieltä löytyy 170+cm amatsooneja kuin täältäkin. Ja toisin kuin miehet täällä kuvittelevat, miehetkin on miesten kokoisia (+180cm). Ja ai kamala, rumiakin löytyy!
Kyllähän suomalaisen, venäläisen, ruotsalaisen ja virolaisenkin erottaa toisistaan jo pelkästään naamasta. Lisäksi jos onnistuu näkemään vaatetuksen, niin geenistötutka huutaa jo oikeaa vastausta. Vähän samoin kuin homotutka :D
AP: minä pidän itä-aasialaisista :) En enää halua kaukaasialaista avokkia/seurustelukumppania.
t:palstan aasialaishullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain aasialaisilla (vaikka Kiina, Japani, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, Korea jne)
Itse olen KiinastaOlet Kiinasta mutta 100% suomalainen?
Olen adoptoitu Kiinasta Suomeen ja koska Kiina ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, olen suomalainen. Ja on Suomen passi.
Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystä
Oothan sä henkisesti kiinalainen kun himoitset jotain vitun kaksoiskansalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset ovat hymyileviä, kohteliaita, ystävällisiä, ahkeria, pikkutarkkoja, vähän myös sellaisia höpsöttelijöitä ja hassuja hihittelijöitä. Turisteina kaakattavat suurina laumoina ihmetellen ja valokuvaten kaikkea liikkuvaa. Ystävällisyys kyllä jotenkn hämää. Epäilyttää, että onko se feikkiä. Kätkeytyykö hymyn alle surua ja tuskaa? Ja saako sitä näyttää, jos on kurja olo?
Ainakin kiinalaisessa kulttuurissa olisi suopeampaa, jos ei näytettäisi negatiivisia tunteita esim. Itku. Kavereiden ja ystävien (ja perheen) edessä tietysti saa itkeä ja näyttää tunteita
Ja kyllä, kulkevat paljon isoina laumoina, ovat tottuneet elämään ihmispaljoudessa, toisin kuin me suomalaiset, jotka olemme tottuneet omaan tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain aasialaisilla (vaikka Kiina, Japani, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, Korea jne)
Olen adoptoitu Kiinasta Suomeen ja koska Kiina ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta, olen suomalainen. Ja on Suomen passi.
Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystäOothan sä henkisesti kiinalainen kun himoitset jotain vitun kaksoiskansalaisuutta.
Millä perusteella kommentoit noin?
Missää kohtaa en oo sanonu et haluun kaksoiskansalaisuuden, opettele lukemaan.
Ihan oikeasti, kielenkäyttö
Vierailija kirjoitti:
Ai että näyttävät samalta? :D Ei todellakaan. Korealaisen, kiinalaisen ja japanilaisen erottaa toisistaan helposti. Ja thaimaalaisilla on myös omat tietyt kasvojenpiirteet. Enkä nyt puhu vain joistain malleista/kuuluisuuksista/k-poppareista tms. Kyllä aasiassa ylipainoisiakin löytyy, eikä vain pelkästään niitä siroja ja pienikokoisia naisia ja miehiä. Ihan samalla lailla sieltä löytyy 170+cm amatsooneja kuin täältäkin. Ja toisin kuin miehet täällä kuvittelevat, miehetkin on miesten kokoisia (+180cm). Ja ai kamala, rumiakin löytyy!
Kyllähän suomalaisen, venäläisen, ruotsalaisen ja virolaisenkin erottaa toisistaan jo pelkästään naamasta. Lisäksi jos onnistuu näkemään vaatetuksen, niin geenistötutka huutaa jo oikeaa vastausta. Vähän samoin kuin homotutka :D
AP: minä pidän itä-aasialaisista :) En enää halua kaukaasialaista avokkia/seurustelukumppania.
t:palstan aasialaishullu
Olen samaa mieltä kanssasi täysin!
Minä miehenä pidän aasialaisista ja aasialaisen näköisistä. Aasialaisella naisella on pyöreät muodot ja kauniit kasvot. Seksikin on heidän kanssaan ollut 10000x parempaa, sillä he huomioivat myös miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska en ole kiinalainen millään tavalla, tarvitsen myös viisumin halutessani Kiinaan vaikkapa työmatkalle/lomamatkalle/muusta syystäOothan sä henkisesti kiinalainen kun himoitset jotain vitun kaksoiskansalaisuutta.
Millä perusteella kommentoit noin?
Missää kohtaa en oo sanonu et haluun kaksoiskansalaisuuden, opettele lukemaan.
Ihan oikeasti, kielenkäyttö
"Koska Kiina ei hyväksy kaksøiskansalaisuutta, olen suomalainen"
Eli jos hyväksyisi olisit mielelläsi kiinalainen.
Itä-Aasialaiset miehet on yleisesti ottaen eniten omaan makuuni ulkonäöllisesti, kun vertailee eri alueiden kansoja. Eli on hottiksia.