Onko alkoholia ja väkivaltaa käyttämättömiä miehiä vielä olemassa?
Ei tarvitsis olla edes erityisen hyvännäköinen.
Kunhan omillaan toimeentuleva ja järkevään keskusteluun kykenevä.
Haluan vain tietää onko niitä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
On mutta me ollaan liian kilttejä, joten naiset pitävät meitä luusereina.
Suurinosa miehistä ei ole "liian kilttejä" tai alkoholisoituneita hakkaajia.
Suurinosa miehistä on ihan fiksuja, sivistyneitä, turvallisia ja reippaita, miehekkäitä miehiä.
Itse en tunne yhtäkään "kilttimiestä" tai väkivaltaista juoppoa, ja tunnen paljon miehiä.
Täällä myös ilmoitan mieheni tuohon "harvinaislaatuiseen" mieslajiin nimeltä SinHumalusSabiens, joka juo itsensä hiprakkaan ehkä kerran vuodessa ja ottaa lasillisen viiniä tai puolikkaan oluen kerran kuussa. Hän ei myöskään lyö. Mutta jotta tämäkään lajike ei kuulostaisi liian hyvältä, on painotettava sen luontaista äänekkyyttä. Se on koko ajan äänessä huomaten kaikki elämän negatiiviset puolet ja arvostelee lajitoverien käytökset naapureista lähtien. Uskoisin että enemmän ConHumalus tekisi tälle yksilölle hyvää...
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs kerron: kyllä meitä on, muttei ehkä ihan joka oksalla. Mutta mistä löytää noin järkeviä kyselevää naista?!
Olethan itse myös raitis, omillaan toimeentuleva, väkivaltaa käyttämätön nainen? Ihan liikaa näkee naisia, jotka vaativat kunnollista miestä, vaikka itse ovat kaukana kunnollisista.
On. Minä juuri vuosi sitten "vapautin" yhden sellaisen kunnon miehen. Hyvätuloinen, siisti, erittäin hyvä isä ja ei juo kuin muutaman oluen viikonloppuna, tai viiniä ruuan kanssa, ei aina sitäkään.
Haluatko hänet? Annanko yhteystiedot?
Oletko siisti, naisellinen, älykäs, osaat hoitaa kotia (yksin ei tarvitse) ja itseäsi, huumorintajuinen, ahkera. Mukava muille ihmisille, hyväntahtoinen. Tällaisia kriteereitä exälläni on naiselle.
Vierailija kirjoitti:
On meitä. Mutta me ollaan vähän tylsiä.
tehtaalla kun olin duunissa miehet oli sitä samaa "ateistijoukkoa" samoin yhdessä siivousfirmassa jossa ajoin grafiittiautoa
minua peljättiin ja pidettiin outona kun olen uskovainen
itse koen olevani juuri miesten mies ja identiteettini vahva juuri sen takia että olen uskossa eli Kristuksessa uusi luomus
pidän aika tai siis TODELLA säälittävinä ei-uskovia miehiä, harvalla on itsetuntoa muuta kuin ryhmässä ja tehdasmiehet vain dokailee kotona ja tekee duunia
ei mitään mielenkiintoa edes ystävystyä sellaisten kanssa, akateemisista en tiedä varmaan homoja kaikki
Mistä arvelet moisen käsityksen syntyneen?