Instagramin haku näyttää nyt vain huippujulkaisut
Onko muilla ilmennyt samaa? Yhtäkkiä ei enää voikaan katsella viimeaikaisia julkaisuja. Siis, jos hakee esimerkiksi #vauva, hakutuloksiin saa näkyviin vain huippujulkaisut tai viimeaikaiset huippujulkaisut. Ei enää kaikkia viimeaikaisia julkaisuja. Jos tämä on tehty tarkoituksella eikä ole vain joku bugi, on Instagram ainakin itselleni pilalla. Nyt en enää voi etsiä esim. pienten tuntemattomien amatööritaiteilijoiden teoksia ja löytää uusia tavallisten ihmisten tilejä.
Kommentit (11)
Tää on kyl ärsyttävä ominaisuus kun haluaisin katsoa ihan tavallisten ihmisten kuvia. Niin ei näe kun kaikkia täydellisiä kuvia!!!
Itsellä sama ongelma ja olisi kiva jos joku osaisi valaista asiaa? Instagramin tukeen asiasta kyselyn laitoin mutta eipä ole vastausta kuulunut eikä ongelma kadonnut.
Minulla myöskin sama ongelma.Läppärillä Instaa käytän. Tietääkö kukaan mistä johtunnee tuo ongelma?
Joo. Instagram on ihan perseestä tuon takia. Muutos tuli juuri sen jälkeen kun sain tehtyä taidetilin. Eli eipä saa sitten uusia seuraajiakaan.
Joo, sama homma. Tosi tylsää kun olen tykännyt etsiä juuri hakusanoilla uusia seurattavia. Haluan itse päättää millaisia kuvia/postaajia seuraan mutta nykyisin tarjolla on vain noita valittuja.
On ihan tarkoituksellista, eikä mikään bugi. En kyllä tiedä miksi. Nyt on enää ihan turha tehdä uutta tiliä, sillä näkyvyyttä on lähes mahdoton saada.
Paitsi jos maksat mainoksia, niin sitten. Mutta #hastageilla ei oikein enää taida olla mitään funktiota.
Mun instailu on vähentynyt. Ei tuossa oikein ole enää mitään ideaa kun pelkät kuvat ei riitä vaan videoita pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myöskin sama ongelma.Läppärillä Instaa käytän. Tietääkö kukaan mistä johtunnee tuo ongelma?
Ei kai se ole mikään bugi vaan uusi ominaisuus, joka astui voimaan kesällä. On kyllä ärsyttävä, kun itsekin haluaisin nähdä nimenomaan vertaisteni julkaisuja, en influenssereiden.
Harrastelijataiteilijoiden, miksei hieman tuntemattomampien ammattilaistenkin julkaisuja tykkäsin aiemmin Instasta selailla - enään ei aukene kuin tekoälyn valisemat muutama kymmenen huippujulkaisua per hakutulos, joten pilallahan tuo Instagram omasta näkökulmasta on!
Joskus harvoin näkyy mutta yhä vähemmän. Ehkä noin parin kuukauden välein jos käy pari kertaa viikossa.