Avoin kiitosketju sille upealle, rohkealle naiselle, joka paljasti Axl Smithin touhut!!!! :) Kaikki mukaan!
Haluaisin kirjoittaa tällaisen, koska en ole nähnyt näiden naisten rohkeudesta yhtäkään näkökulmaa mediassa. Iltalehden kolumnisti jopa kirjoitti, että naiset olisivat häviäjiä, koska jopa poliisit katselivat näitä videoita.
Videot on häpäisyä, ja media antaa siunauksensa tälle narratiiville; hyi naiset hävetkää, kun haluatte joskus seksiä kuten miehetkin. Nuorten naisten seksuaalimoraali on suurin puheenaihe, vaikka tarjolla olisi myös ehdan perverssin kauhistelu, ja sen miettiminen miten isät (ja äidit) kasvattavat poikansa kohtelemaan naisia.
Nyt loppuu tämä nöyristely.
---------------------
Joten kiitos sinä upea ja rohkea nainen! Olet huikea muija, ja voi jos tietäisin kuka olet, kiittäisin henkilökohtaisesti!
Kommentit (222)
rohkea mimmi, mahtavaa että uskalsit!
Ja samoin kaikki muut jotka jaksoivat lähteä oikeuteen ja viedä jutun loppuun asti (joskin jatkunee hovissa, tosin sinne nyt ei varmaan enää ketään uudestaan todistamaan kutsuta onneksi!).
Jokainen nainen saa harrastaa seksiä kenen kanssa halutaan, se on näin 2000-luvulla jo ihan luvallista, vinkkinä typeryyksiä kommentoineille muumioille... Bändin jäsenet saa keräillä bändäreitä kuin sulkia hattuun, sehän tiedetään, mutta niinhän tekee bändäritkin, keräilevät bändiläisiä. Sallittua, hauskaa eikä keltään pois jos molemmat tietää missä mennään. Mutta salakuvaaminen on laitonta ja halventavaa.
ISO Kiitos minulta.
Täällä tosi typeriä kommentteja useita. Hei haloo ei kukaan halunnut naimisiin Axl:n kannsa!!
Ei kukaan nainen OIKEASRI halua puolisokseen mitään suomen pikkujulkkista, herranjestas niiden kanssa pidetään hauskaa, tapaillaan ja harrastetaan seksiä. Sitten jossain vaiheessa, kun huvittaa sitoutua, etsitään se mies jonka kanssa tuntuu turvalliselta perustaa perhe.
Totta helvetissä naiset joskus hormoonihuuruissaan itkee julkkujen perään päättyneen panosuhteen jälkeen, mutta kyllä viimeistään vuoden parin päästä "erosta" osaa moni nainen vain nauraa koko kommellukselle ja olla vain iloinen ettei päätynyt yhteen julkimon kanssa. Nehän pettää se on varma, houkutuksia kun riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tässä ketjussa käy hyvin ilmi se, että osa miehistä on sitä mieltä, että vain miehellä tulisi olla oikeus panna ympäriinsä, naisia on oikeutettua "rangaista" salakuvaamalla. Ikävä vain tälle sheimaajaporukalle, että naiset eivät välitä noista mielipiteistä ja pitävät kaksinaismoralismia osoituksena tasan vain ja ainoastaan kaksinaismoralismista, ei siitä että seksissä sinänsä olisi vikaa.
Tietääkseni ympäriinsäpaneminen ei ole laitonta. Kuka tässä on muka kieltänyt sitä naisilta. Enemmän omassa kommentissasi on kaksinaismoralismia kuin ketjussa olevissa miesten kommenteissa.
Eli tosiaan: mielestäni seksi on iloinen asia kaikille, ketjuun kommentoneiden miesten mielestä naiset ovat tehneet jotain väärää kun ovat panneet äkselia. Äkseli sen sijaan ei heidän mielestään ilmeisesti ansainnut laittomuuksistaan rangaistusta, koska häntä miehet eivät ole kirjoitteluissaan tuominneet. Mutta kiva, jos hiljaa mielessänne olette sittenkin tuominneet laittomuudet.
Miehet tuomitsevat vain naisten harrastaman seksin, mutta eivät miehen harrastamaa seksiä. Minä en tuomitse kenenkään seksin harrastamista. Se on kaksinaismoralistista, että toiselle sallitaan se, mitä itselle ei. Minun tekstissäni ei täten ole mitään kaksinaismoralistista.
Haluatko vielä kertoa, missä kohtaa sinä näet viestissäni kaksinaismoralismia. :D
*Ei pitäisi ruokkia rölliä, mutta tässä on niin loistavaa logiikkaa että kiinnostaa kuulla lisää. :,D
Aloitetaan vaikka siitä että luot jonkun oman fantasian siitä että miehet tuomitsevat jotain ja sitten tuomitset miehet sen itseluomasi fantasian perusteella.
Tein johtopäätökseni lukemalla tämän ketjun. Kaikesta päätellen et itse lukenut minun viestejäni sen enempää kuin muitakaan viestejä, kun ymmärrys on noin heikko. :)
Toki naisissa löytyy tuomitsijoita miehille, jotka ovat hieman vilkkaita.
Yleensä molemmilla sukupuolilla on sama perusjuttu.
Se joka ei saa itse, tuomitsee. Se joka saa, kun haluaa, on hiljaa.
Kiitos tälle naiselle ei varmaan oo keneltäkään pois.
Mä en käsitä miksi joka ikiseen Axl ketjuun tulee näitä lapasia, jotka kutsuvat itseään miehiksi, uikuttamaan samoja renkutuksiaan.
Me emme tarvitse yhdenkään huonoitsetuntoisen ja tekopyhän "miehen" niinsanottua kunnioitusta. Aito kunnioitus tulee muista asioista kun aikaisemmasta seksielämästä.
Harmittaako? Teidän ainoa oljenkorsi tuntea itseänne yhtään ylempiarvoiseksi on lipumassa teidän sormien välistä. Modernit, älykkäät ja omilla jaloillaan seisovat miehet elävät katsokaas nykypäivässä.
Mutta ei mitään h***itelkaa, vähätelkää, haukkukaa. Sehän vain myrkyttää teidän pienen mielenne, me porskutetaan eteenpäin! :)
Melkein puolen tuhatta tykkäystä puhuu jo paljon, toivottavasti kaikki sai tästä uutta ajateltavaa ja näkökulmaa.
Axl on ainoa joka teki väärin, hänkin tuomionsa sai.
Nyt eteenpäin.
Haippirinkiläiset on syyllisiä siinä missä Axukin. Eihän ne niitä naisia arvostanut pätkääkään. Kyselivät vaan vinkkejä salakuvaukseen. Kasmiriakin harmittaa Axelin puolesta jo ja vähättelee sen tekoja. Eli eiköhän kyseessä sovittu homma, Axel ottaa ringin puolesta syyt niskoille ja rinki suojelee taas toisiaan. Keikkabussissakin videoita katsottiin, aivan varmasti vastentahtoisesti. Kiitokset naiselle, joka sai todisteet toimitettua <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai vältät kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanssi on ohi. Ei kutsuja hienoihin paikkoihin, ei pääsyä julkisuuden henkilöitä kuhiseviin gaaloihin, ei matkoja merkittäviin viihdealan tapahtumiin, ei suloista kevätvauvaa, ei hyvällä maulla toteutettuja häitä ja häämatkaa jännittävään kohteeseen. Äxln siitin eksyi myös muiden aukkoihin ja nyt kaikki tietävät, tuijottavat ja kuiskailevat toisilleen kadulla pilkallisesti naureskellen. Voi, voi sentään. ; )
Mä olen kyllä saanut sen käsityksen, että nämä salakuvatut halusivat vain seksiä.
Osa varmasti, mutta mitä itse naisista ymmärrän (varsin vähän ehkä) on se, että tällainen julkimo on saalis, jonka nainen haluaa omakseen. Uskon vahvasti, että moni näistä naisista kuvitteli oikeasti pääsevänsä piireihin Axlin puolisona.
No minä taas vältän uskomasta asioita, joista minulla ei ole mitään konkreettista todistusaineistoa, etenkin jos ne asiat liittyvät ihmisten käyttäytymiseen ja jos niistä vallitsee voimakkaita stereotypioita, jotka eivät välttämättä pohjaudu lainkaan todellisuuteen (kuten ihmisten seksuaalisuus). Kauhean vaikeaa tuntuu olevan joillekin miehille uskoa, että naiset voivat joskus haluta ihan vaan seksiä.
Toiseksi, mitä väliä sillä on, mitä nämä naiset mahdollisesti odottivat, Axlin rikoksen kannalta? Jos jollain naisella olisi ollut lyhyt suhde julkkiksen kanssa, joka olisi sitten raiskannut naisen, niin kehittelisitkö samanlaisia fantasioita naisen haluamisista (esim. että nainen teki raiskauksesta rikosilmoituksen varmaan siksi, että julkkis ei vienytkään häntä avecinaan jonnekin gaalaan?)Jos olet nainen, niin et takuulla vältä :) tää on fakta, yli 20 vuoden kokemuksella samasta liitosta, tuo on niin paksua väittämää, ettei mitään rajaa. Sorrut tällaiseen uskomiseen jo kommenttisi lopussa , että se siitä..."vältän my ass..:) "
Ei ole vaikea ajatella, että nainen haluaa vain seksiä, tunnen parikin, joilla ei muuta hinkua olekaan. Ja mikä siinä, kivaahan se on. Ei kannata syyllistää miehiä uskomusten perusteella, jos ei ole konkreettista todistusaineistoa.
2 edellämainittua kohtaa jo kumoaa väitteesi uskomusten välttämisestä, ole hyvä, opit taas itsestäsi jotain uutta.
Ei rikosilmoitusta julkisuuden takia tehty, julkisuudessahan on ollut vain yksi naisista. Jossain määrin varmasti korvausten, mutta varmasti myös "oikeuden" saamiseksi.
Satuitko näkemään videon, jossa syytetty saapui käräjäoikeuden turvatarkastukseen? Vieressä oli nuori tyttö, joka selvästi haki aktiivisesti katseellaan tämän julkkiksen huomiota, taisi huikata elekielestä päätellen vielä ohimennessään heipat, kun ei muuten huomattu.
Eivät kaikki naiset näe tätä asiaa niin synkkänä, vaikka on se selkeästi väärin.
Sinun vaimosi siis uskoo herkästi asioita, check.
Kommenttini lopussa oli hypoteettinen skenaario, jonka oli tarkoitus havainnollistaa tilannetta. Mihin "uskomiseen" syyllistyin siinä kohtaa?
Mutta: minulle ei kyllä selvinnyt vieläkään, millä perusteella uskot "vahvasti", että useimmat näistä naisista halusivat parisuhteen Axl:n kanssa.Olet mainio. "Hypoteettinen skenaariosi" on todellisuudessa hyvin naisellinen, kysymyksen muotoon kirjoitettu uskomus/väittämä siitä, että ajattelisin (tai siis tietenkin kaikki miehet) juuri noin.
Ei tässä puhuta läheskään raiskaamisesta, vaan täyteen vapaaehtoisuuteen , jopa oma-aloitteellisuuteen pohjautuneesta tapahtumasta, jossa toisen mopo keuli, mikä oli per..stä, eikä sitä kukaan kiistä.
Eikä me kaikkea tiedetä tästä, se on aivan varma. Kyse on asioiden näyttämisestä uskottavasti.
Naisen aivot ovat tutkitusti monimutkaisemmat, kuin miehen, siksi en millään suostu uskomaan juuri sinun olevan yksioikoinen, vain konkreettisiin tosiasioihin perustava yksilö.
Puhuin monista, en "useimmista" ja tämä uskomus perustuu kokemukseen.
Raiskausskenaario oli analogia tapahtuneelle. Sen tarkoitus ei ollut lainkaan esittää, että raiskaus ja salakuvaaminen olisivat saman mittaluokan rikoksia. Vaikea uskoa että vääntämääni rautalankaa täytyy vielä selittää auki.
Mutta when all else fails, ota alentuva setä-asenne käyttöön, eikö totta? :)
P.s. naisten ja miesten aivoissa ei ole luotettavasti todettu mitään rakenteellisia eroja. Arvaa mistä tiedän? Vinkki: liittyy työhöni.No minun työhöni taas liittyy eri tavoin ajattelevien ihmisten ymmärtäminen :) ja eroa on. Rakenne voi olla millainen hyvänsä. Ero syntyy syntymän ja nykyhetken välissä, koska naisen on ajateltava eri tavalla suoriutuakseen asioista, joista mies selviää voimalla. Selkiskö? no ei :)
Se mikä minulle ei ole vieläkään selvinnyt on se, mitä oikein halusit sanoa Axln tapauksesta. Tähän mennessä olet sanonut:
-jotkut naisista halusivat naimisiin Axln kanssa ja mahdollisesti suuttuivat kun eivät päässeet (itse olen saanut aivan eri käsityksen, mutta menköön)
-yksi uhreista hymyili ja mahdollisesti vilkutti Axllle oikeudessa
-naiset ja miehet ovat erilaisia (perustuen vaimoosi ja työn kautta tapaamiisi ihmisiin)
-naisia on keskenään erilaisia.
Se mitä alunperin halusin tietää oli, miten mikään näistä asioista liittyy siihen, että salakuvaus on väärin ja Axl piti tuoda oikeuden eteen? Se ei tosiaan ole vieläkään minulle selvinnyt.
Vaikea enää pitää esimerkiksi Hank Soloa minään muuna kuin vähän hölmönä, ettei aikaisemmin kertonut tuota täydellistä osattomuuttaan asiaan. Virhe, mutta tämä reaktioiden mittasuhde kyseiseen virheeseen on ihan liian iso.
LOL kuinka säälittävää, viestit 118, 119, 120, 123, 153 ja 155 olivat kaikki saman henkilön kirjoittamia, kaikissa parjaa naisia :D Nolo tyyppi.
Milloinkohan nämä ulisevat kilttimiehet ymmärtää, että me naiset tarvitaan kaikkein vähiten tuollaisten nolojen vinku-intiaanien "kunnioitusta"... ei paljon minua hetkauta vaikka kuka ajattelisi minusta mitä hyvänsä, minä tiedän että minä ja kaikki muutkin naiset ovat eläviä, tuntevia, vapaita ja arvokkaita ihmisiä. Sitä ei kukaan voi viedä meiltä pois, vaikka kuinka yrittäisivät lytätä, alistaa ja mustamaalata. :)
Kiitos kaikille rohkeille Axl Smithin uhreille, jotka todistivat oikeudessa rikollista vastaan, ja kiitos erityisesti tälle fiksulle ja neuvokkaalle naiselle joka onnistui viemään asian poliisille! Olette ihania naisia!
Vierailija kirjoitti:
Se mitä ei ymmärretä nyt on ilmeisesti se, että naisillakin on vastuu itsestään. Ja että moni mies ei vaan kunnioita tollasta käytöstä ja sille ei mikään voimaantuminen mitään tee. On parempi tuoda se selkeästi irti, niin normaalit nuoret naiset osaa käyttäytyä niin, että ansaitsevat miehiltä kunnioituksen.
Tuli vähän oksennusta suuhun tätä viestiä lukiessa....
"On parempi tuoda se selkeästi irti, niin normaalit nuoret naiset osaa käyttäytyä niin, että ansaitsevat miehiltä kunnioituksen." Kukas setämies siellä kirjoittelee? Taas näitä 40+ jotka itkee kun eivät saa parikymppisiä naisia itselleen? Muuten vain katkeruudessa piehtaroivia ukkoja?
Aivan kuten tässä on nyt muutama kirjoittaja jo todennut, ei paljon kiinnostele metsässä kasvaneiden, vanhanaikaisten alistajaurpojen kunnioitukset. Tiedoksi, että teillä on aika pitkä matka saada kenenkään kunnioitusta. Onneksi tuttavapiirissä (+oma mies) on suurimmaksi osaksi sivistynyttä ja nykyaikaista väkeä.
Kiitos vielä rohkeille ja vahvoillemme naisille, olette timanttia!
Ups. Vahvoille eikä vahvoillemme..:D t. Edellinen
Kiitos vahvoille naisille, jotka ovat tämän tarinan todellisia sankareita!
Haluan myös omasta puolestani esittää nöyrät kiitokseni kaikille tapauksen naisille. Älkää välittäkö yksittäisten hölmöjen kirjoituksista.
Olette tehneet sankariteon, ja toivon teille kaikkea hyvää.
Olet rohkea nainen! Saisit olla ylpeä itsestäsi. Kaikkea hyvää sinulle :)
Se mitä ei näköjään ymmärretä, on että naiset ovat vastuussa omista teoistaan, mikä oli siis se seksi, joka ei ole rangaistava. Sen sijaan he eivät ole vastuussa tuon miehen teoista, joka oli salakuvaus, joka on rikos.
Se että jotkut miehet eivät kunnioita naisia jotka harrastavat seksiä vapaasta tahdostaan kenen kanssa haluavat, ei ole jotain, mitä niiden naisten pitää korjata, vaan niiden miesten pitää se korjata.
Voimaantuminen on sitä, kun ymmärtää tämän, ja omat oikeutensa ihmisenä.