Kerrotaan kiusallisia tilanteita
Kiusallisia/noloja tilanteita joita oot joutunut todistamaan tai joissa oot itse ollutkaan mukana. Itellä ois vaikka kuinka monta. Nyt tarviin vertaistukea tuoreimmalle tapaukselle joka sattui tänään.
Tänään olin siis töissä, hirveellä kiireellä mennyt vessaan kun oli niin kiirettä, olin just laittamassa sellasta tosi noloo isoa yösidettä pikkuhousuihin kun..(you know), niin eikös just silloin oven avaa mun pomo! Ja miespomo tietenkin!
En tiedä kumpi oli enemmän kiusaantunut, housut kintuissa ja side kädessä häpeissään oleva kirkkaanpunainen minä, vai pomo joka vaan jähmettyi kauhusta ja pyyteli anteeksi nolona. Piti erikseen vielä sanoa että laitatko oven kiinni. Sit se vaan et "joo tottakai, anteeks anteeks.."
Äääääähh! Se oli ihan kauheeta! Ja ei tässä muuten mitään, normaalisti voisin vältelläkin häntä mutta tottakai meillä on just huomenna mun Kehityskeskustelu joss joudun hänet taas kohtaamaan. :( kehityskeskustelu joka käydään meillä kerran vuodessa ja minulla se on kaikista mahdollisista päivistä JUST huomenna!!! kuolen häpeästä. :( Ja hei ihmiset, vaikka olis kuinka kiire vessaan niin muistakaa lukita ovi!!!
Pliis kertokaa tekin jotain Jotta tää ei tuntuisi niin pahalta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seksin jälkeinen pillupieru suhteen alussa. Kunnon lätinän kanssa. Se oli kamalaa Kun sille ei voinut mitään. Se vaan tuli. Sit siinä selität että en se ollu mää vaa toi ja osotat alakertaasi. Miksi oi miksi pitää kauniit hetket pilata tuollaisilla seksin tappajilla 😭
Tämä. Torttu papattaa jokaisella askeleella, kun yrität kipittää nopeasti vessaan siistimään itseäsi seksin jäljiltä.
😂
Heh. Lapset kyllä osaa. Kerran olin kaupassa kahden lapseni ja isäni kanssa jota sanotaan ukiksi.
Oltiin kassoilla kun toinen näistä juoksee johonkin ja tuler kohta takaisin kortsupaketti kädessään. Äiti äitii tarvitaaks me näitä? Se huus. Sit selitti vakavana ukille että katsos kun äiti ja isi tarttee näitä aikuisten ilmapalloja. En varmaan ikinä ole ollut nii punainen. Ja ukki myös raukka ihan kauhuissaan. Selvisi sitten että lapsi oli löytänyt kotoa mieheni kortsukätkön ja isi sitten oli hätöpäissään selittänyt että ne ovat aikuisten ilmapalloja :D
Iso yleisötilaisuus.
- Nouskaa vaan reippaasti seisomaan, niin kaikki kuulevat paremmin kysymykset ja kommentit.
Myöhemmin joku rohkeni kertoa, että olin patistellut pyörätuolissa istuvaa ihmistä. Suurin osa paikallaolijoista tajusi tilanteen, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Lapset kyllä osaa. Kerran olin kaupassa kahden lapseni ja isäni kanssa jota sanotaan ukiksi.
Oltiin kassoilla kun toinen näistä juoksee johonkin ja tuler kohta takaisin kortsupaketti kädessään. Äiti äitii tarvitaaks me näitä? Se huus. Sit selitti vakavana ukille että katsos kun äiti ja isi tarttee näitä aikuisten ilmapalloja. En varmaan ikinä ole ollut nii punainen. Ja ukki myös raukka ihan kauhuissaan. Selvisi sitten että lapsi oli löytänyt kotoa mieheni kortsukätkön ja isi sitten oli hätöpäissään selittänyt että ne ovat aikuisten ilmapalloja :D
Alan tästä lähtien kutsumaan kondomeja pelkästään tällä nimellä.
Tiedän ihmistyypin. Älä ikinä erehdy pelaamaan kilpailuhenkisten tai kunnianhimoisten kanssa...