Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan kiusallisia tilanteita

nolo
07.03.2017 |

Kiusallisia/noloja tilanteita joita oot joutunut todistamaan tai joissa oot itse ollutkaan mukana. Itellä ois vaikka kuinka monta. Nyt tarviin vertaistukea tuoreimmalle tapaukselle joka sattui tänään.

Tänään olin siis töissä, hirveellä kiireellä mennyt vessaan kun oli niin kiirettä, olin just laittamassa sellasta tosi noloo isoa yösidettä pikkuhousuihin kun..(you know), niin eikös just silloin oven avaa mun pomo! Ja miespomo tietenkin!

En tiedä kumpi oli enemmän kiusaantunut, housut kintuissa ja side kädessä häpeissään oleva kirkkaanpunainen minä, vai pomo joka vaan jähmettyi kauhusta ja pyyteli anteeksi nolona. Piti erikseen vielä sanoa että laitatko oven kiinni. Sit se vaan et "joo tottakai, anteeks anteeks.."

Äääääähh! Se oli ihan kauheeta! Ja ei tässä muuten mitään, normaalisti voisin vältelläkin häntä mutta tottakai meillä on just huomenna mun Kehityskeskustelu joss joudun hänet taas kohtaamaan. :( kehityskeskustelu joka käydään meillä kerran vuodessa ja minulla se on kaikista mahdollisista päivistä JUST huomenna!!! kuolen häpeästä. :( Ja hei ihmiset, vaikka olis kuinka kiire vessaan niin muistakaa lukita ovi!!!

Pliis kertokaa tekin jotain Jotta tää ei tuntuisi niin pahalta

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, meikä sammu ja paskanti housuun firman pikkujouluissa pari vuotta sitten. Että revi siitä huumoria.

Vierailija
2/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluisa koskenlaskija- juustonäkkäri persuuksissa mekossa läpi kaupan ja kaupungin ruuhkaisen vetää vertoja tuolle - naapuri tuli ulko ovesta jäljessä eikä sanonut sekään mitään voi elämänkevät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voooi kuule...Mistähän alottas...

No yks tulee mieleen. Se kun oot illanistujaisissa ja sit yks pariskunta alkaa riitelee jostain aliaspelistä. Oikeesti tosi kiusallista vieraille ku yhet ottaa liian tosissaan. Hyvä etteivät eronneet sen pelin takia. Ei kuulosta miltään mut se oli inhottava tilanne paikan päällä.

Vierailija
4/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun meet juhliin josta ensin kunnolla uhottu et tänään pidetään hauskaa niin että on mahat kipeenä! Ja sit kukaan ei saa sanaakaa suustaan. Ei keksi mitään sanottavaa. Kiusallinen hiljaisuus. Sit välillä kuuluu joiltain latteuksia kuten "kyllä kyllä...joo o...semmosta. jep Jep..."

Ja sit vielä jos joku kehtaa ääneen kommentoida sitä kiusallista hiljaisuutta nii se vasta kiusallista onkin! Siinä vaiheessa ollaan punasina kaikki. Sit ku oot ollu pakollisen puol tuntisen paikalla joka tuntunut ikuisuudelta ja sanot sitten että joo o, pitääki tästä lähtee ja kiität. Niin mistä?? Elämäni pisimmästä ja tuskallisimmasta puoltuntisesta! Kaikki siemaili hiljaa juomiaan ja oli ihon jäässä. So akward...

Vierailija
5/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin tyttöystäväni kanssa, kun nuorena harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa rakkauden haltioissa. Voi sitä häpeän määrää, jäi hommat kesken siihen paikkaan.. :D

Vierailija
6/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin kaupassa vahingos ja joku lapsi havaitsi sen ja kailotti koko kaupalle että hyi mikä haju! Tuo täti pieras! Äiti äiti toi täti päästi pierun!

Arvaa vaan hävettikö

Vierailija
7/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustat tunteesi ihmiselle, jonka et tiedä olevan varattu...

Vierailija
8/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä jo vuosia. Oltiin autokaupoilla perheen kanssa. Aikeissa oikeasti ostaa uusi auto. Rakas tyttäreni 8v sitten kailotti: "esitetääks me taas et oltais mukamas ostamassa auto ja sit käydään huviksee koeajolla?!"

Ei käyty sitten koeajolla. Myyjä katto vähän erikoisesti niin päätettiin liueta vähin äänin paikalta...yritin hyssytellä mutta ei auttanu enää. Käytiin pienimuotoinen keskustelu tytön kanssa kotimatkalla.

Vierailija
9/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olin ollut häissä iloisesti tanssimassa ja vasta kotimatkalla kaveri huomautti et hame oli jäänyt vessakäynnin jälkeem sukkahousujen alle niin että perse näkyi takaa sukkahousujen läpi. Ois ees ollut nätit alushousut jalassa vaan ei...Ja kukaan ei sanonu mitään!! Olin niiiiin vihainen kaverille että se anto mun nolata itteni eikä sanonut mitään aiemmin. Kosto eli kyllä, mutta se onkin jo toinen tarina.

Vierailija
10/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin jälkeinen pillupieru suhteen alussa. Kunnon lätinän kanssa. Se oli kamalaa Kun sille ei voinut mitään. Se vaan tuli. Sit siinä selität että en se ollu mää vaa toi ja osotat alakertaasi. Miksi oi miksi pitää kauniit hetket pilata tuollaisilla seksin tappajilla 😭

Vierailija
11/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä näitä tilanteita riittää....esim odottaa bussia jonkun tervehtimistutun kanssa mutta ei kehtaa sanoa mitään. Tämä tapahtuu monta kertaa viikossa. Sitten siinä vaan seisotaan... Nolooo.

Vierailija
12/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilin kerran naapuria ovisilmästä kun oli siinä mun oven edessä. Sit lapsi tulee mun taakse ja kysyy kovalla äänellä "äiti Mitä sä teet?!" sit säikähdin ja kompastuin ja törmäsin siihen oveen 😫

Vierailija
13/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vähäpukeisen kuvan mieheni sijasta työkaverille, työskentelemme samassa tiimissä.

Asiasta ei koskaan keskusteltu.

Opin läksyni.

Vierailija
14/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa mieheni kanssa tupakalle pihalle, meillä on alimman kerroksen asunto missä on sellainen oma aidattu karsina pihana ( hienompikin nimi on, en vain juuri muista mikä) karsinan poikki menee seinä mikä peittää näkyvyyttä mutta ei mene koko pihan poikki. Aijemmin oli ollut julkisivu remonttia ja työmiehet olivat pyörineet muutaman viikon ja enää heitä ei ollut näkynyt vähään aikaan. Keskustelimme mieheni kanssa ja minä kurkkasin juuri sopivasti seinän taakse nähdäkseni työmiehen kyykkivän meidän karsinan sisä puolella tehden jotain tarkastusta (sama työmies on aijemmin yllättänyt minut alusvaatteisillani) hän sitten ilmeisesti huomasi että olimme tulleet pihalle kun hän yhtäkkiä hiihteli naama punaisena aidan toisella puolella ja tuijotti tiiviisti taivasta . Hän oli mitä ilmeisimmin ryöminyt aidan ali koska aita on niin korkealla ettei siitä ylikään pääse huojuttamatta koko aitaa ja portti oli koko ajan näköpiirissäni :D

Vierailija
15/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksin jälkeinen pillupieru suhteen alussa. Kunnon lätinän kanssa. Se oli kamalaa Kun sille ei voinut mitään. Se vaan tuli. Sit siinä selität että en se ollu mää vaa toi ja osotat alakertaasi. Miksi oi miksi pitää kauniit hetket pilata tuollaisilla seksin tappajilla 😭

Nauran täällä niin, ettei meinaa tablettia nähdä. Toi on niin tota.

Vierailija
16/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee :D Kiitos ihmiset! Helpottaa jo vähän mutta saa kertoo lisää jos tulee mieleen!

Ap

Vierailija
17/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istahdin kerran kännissä sellaisen pirtinpenkin reunalle ja se tietty kippas pystyyn ja mä lattialle. Eipä juurikaan hävettänyt :D

Vierailija
18/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa mieheni kanssa tupakalle pihalle, meillä on alimman kerroksen asunto missä on sellainen oma aidattu karsina pihana ( hienompikin nimi on, en vain juuri muista mikä) karsinan poikki menee seinä mikä peittää näkyvyyttä mutta ei mene koko pihan poikki. Aijemmin oli ollut julkisivu remonttia ja työmiehet olivat pyörineet muutaman viikon ja enää heitä ei ollut näkynyt vähään aikaan. Keskustelimme mieheni kanssa ja minä kurkkasin juuri sopivasti seinän taakse nähdäkseni työmiehen kyykkivän meidän karsinan sisä puolella tehden jotain tarkastusta (sama työmies on aijemmin yllättänyt minut alusvaatteisillani) hän sitten ilmeisesti huomasi että olimme tulleet pihalle kun hän yhtäkkiä hiihteli naama punaisena aidan toisella puolella ja tuijotti tiiviisti taivasta . Hän oli mitä ilmeisimmin ryöminyt aidan ali koska aita on niin korkealla ettei siitä ylikään pääse huojuttamatta koko aitaa ja portti oli koko ajan näköpiirissäni :D

En oikein ymmärrä mistä kurkit aidan yli pihallesi ? Olitko jo pihallasi ?

Vierailija
19/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä vaikutusta komeaan mieheen vaihtamalla asentoani penkillä vähän "viettelevämpään" (tissit paremmin esillä), kun jotenkin menetin tasapainon, kiljaisin ja tipuin lattialle vetästen kaikkien drinkit pöydältä mukaani. Makasin sitten lattialla ketarat ojossa, kaljat naamalla ja hameenhelmat korvissa, ja vielä kirsikkana kakun päälle huutelin jotain, että älkää musta välittäkö, pelastakaa juomat! :)

Myöhemmin paljastui, että mies oli kaikenlisäksi varattu, joten ihan hukkaan meni sekin.

Vierailija
20/25 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Torttu papattaa jokaisella askeleella, kun yrität kipittää nopeasti vessaan siistimään itseäsi seksin jäljiltä.