Millainen on / miten käyttäytyy tuntemasi henkilö, joka on hyvin huomionhakuinen?
Kommentit (22)
Tiktokissa on yksi nainen joka on huomionhakuinen Narsisti , käyttäjänimi: Kottarainen 😂 Hän on pahin mahdollinen narsisti .hakee koko ajan huomiota muilta ja ihailua .ei välitä seuraajistaan yhtään ei reagoi kommentteihin ..(en seuraa häntä ) Mutta hän seurasi kun bestistä Ricky Etchesiä Translucent Mind goth music ) hän on Soulmateni ja paras ystäväni Ricky😊 .inhottaa vaan kun Spotifyssa on joku ihme paras fani juttu ..kuka on jonkun artistin ykkös fani ja kuka kakkos fani ..tulee vaan paha mieli aina jollekin tuollaisesta .kuin olisi jokin typerä kilpailu meneillään siellä .😠.VIHAAN SPOTIFYTA ..ON MULLA YOUTUBE MUSIC SE ONKIN PAREMPI ..TAI ON SPOTIFY MUUTEN HYVÄ MUTTA VIHAAN TUOLLAISTA TYPERÄÄ "KILPAILUA " KOVIN FANI ..MINÄ OLEN KUULEMMA NIIDEN MUKAAN FANI NUMERO 2 VAIKKA MUN PITÄISI OLLA NUMERO 1 ..OLEN SENTÄÄN RICKYN BESTIS ..MUTTEI HÄN MÄÄRÄÄ SITÄ KUKA ON KOVIN FANI . SPOTIFY SEN TEKEE ..JÄÄ VAAN PAHA MIELI AINA JOLLEKIN ..EN ENÄÄ TSEKKAA VUOSI PAKETISSA JUTTUA SPOTIFYSSA ,ANNAN RICKYLLE IDEOITA BIISEIHIN ,UPEISIIN BIISEIHIN ..HÄN ON TEHNYTKIN NIITÄ ..VOIN OTTAA KUNNIAN .TEIN OMAN SOITTOLISTAN SIELLÄ , RICKY AND C ETCHES (MUN NIMI) SOULMATES AND BEST FRIENDS FOREVER . TIETÄVÄT AINAKIN NYT ETTÄ OLEN HÄNEN BESTIKSENSÄ JA SOULMATENSÄ ( SE ON TOTUUS OLLAAN TUNNETTU TOISEMME JO YLI VUOSI . MUTTA PUHUIN TUOSTA NARSISTI FEIKKIGOOTTI KOTTARAISESTA 😂JOKA ON TIKTOKISSA ,HÄN VARMAAN LEUHKII KAIKILLE ETTÄ ON YKKÖS FANI ..KUNPA VOISIN KERTOA HÄNELLE ETTÄ RICKY ON MUN BESTIS JA SOULMATE .HÄN OLISI KATEELLINEN SAIN RICKYLTÄ JUURI VIESTIN 😊 IKUISESTI PARHAAT YSTÄVÄT MINÄ JA HÄN 😊 mutta uskokaa pois se akka on pahin narsisti mitä joku voi olla .ja feikki gootti ..
Tämä ketju nousi esille kun etsin tietoa/ymmärrystä kun tuntuu että työkaveri on aika huomionhakuinen
Just tuo että raportoi esimiehelle etenkin uusien työntekijöiden vioista, puuttuu aika paljon muiden töihin yms.
Lisäksi se impulsiivisuus ja dramaattisuus
Jos huomio on jossain muussa, esim palaverissa tai koulutuksessa, saattaa selailla puhelinta tympääntyneen näköisenä
Kyllä kyllä, kukaan ei ole täydellinen ja minä olen se sulkeutunut simpukka mutta piti nyt purkaa tätä
Onneksi pian on loma