Käytätkö liukuvoidetta vaikka naisesi kostuu?
Kommentit (33)
Ei käytetä, kun on niin kostea aina että pitkin reisiä valuu. Tykkään kun runkkaa mua liukkarilla kyllä. Joskus siitä jatkettu eli tuplaliukkaille erehdyksessä lähteny niin kummankin mielestä menee jo tunto kun on jo niin soosissa ettei meinaa edes pysyä kotelossa.
Kyllä käytetään, ei tarvitse esileikkejä kun voi suorilta alkaa panemaan. Paljon nopeammin homma ohi, enemmän aikaa räplätä puhelinta.
Kiihottavinta on nuolla vaimo siihen kuntoon, että se oikein hörppäisee kovan munani sisäänsä.
Ei ole tarvetta vaikka mies on iso ja minä tiukka. Hän sytyttää minut niin, että kostun heti.
Kulliin kookosrasvaa ja kärki sisään.
Joskus ihan kivaa vaihtelua vaikka rouva märkä onkin... Koska märkä ja liukas ei ole sama asia...
Kyllä liukasteita käytetään, parempaa yleensä aina.
Joskus on pantu peppuunkin pelkästään pimpsasta tulleella liukasteella, mutta nykyään liukkari on aina käytössä peppuhommissa, sitä tarvii runsaasti käden sovittelussa pyllyyn. Mutta kyllä se liukastaa myös pimpsan puolta, joka on puolisolla raskausajan jälkeen välillä entistä kuivempi
M40
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria runsaasti kalun varteen kun nainen hoitelee kädellä pidemmän aikaa.
Mulla ainakin tulee touhutippoja kiitettävästi,
Pidempäänkin kädellä raisen runkatessa riittää liukkaus kunhan muistaa levittää tippoja varteen ennen kun tippuu.
Kostun, mutta kyllä liukkari esileikissä on pakollinen. Kunnon liukas ja luistava sormileikki yms kiihottaa huomattavasti enemmän kuin kuivaa hinkuttaminen. Yhdynnässäkin antaa mukavan tunteen ja tietty peppuleluihin ja seksiin pakollinen. Eli löytyy sekä ohuempi että paksumpi tilanteen mukaan. Myös miehen käsittely kunnon liukkarin kanssa tuntuu innostavan enemmän kumpaakin.
Pienet häpyhuulet ovat sen verran isot ja ne eivät kostu, joten niitä pitää vähän liukastaa.