Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö liukuvoidetta vaikka naisesi kostuu?

Vierailija
07.03.2017 |

Voiteletko aseesi,- kotelon- vai molemmat?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapaikan M41... Ja toinen tykkää

Vierailija
2/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme. Yleensä voitele kotelon. Säästää pitkässä puuhailussa naisen kotelon limakalvojen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään, vaikka kostun kiitettävästi tai riittävästi. Itse en huomaa eroa kuin esileikissä, mutta mies tykkää yhdynnässä myös. Siinähän sitten suihkii menemään :)

Vierailija
4/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetään, vaikka kostun kiitettävästi tai riittävästi. Itse en huomaa eroa kuin esileikissä, mutta mies tykkää yhdynnässä myös. Siinähän sitten suihkii menemään :)

Mitä tarkoitat, ettet huomaa eroa kuin esileikissä? Tykkääkö miehesi siitä, kun hierot hänen kaluaan voideltuna? Mä itse tykkään nimenomaan juuri siitä!

Ap

Vierailija
5/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti liukkarilla on jos nainen kostuu inhimillisin ponnisteluin? Ymmärrän kyllä jos hinkkaa itseään penistä vasten, mutta muutoin?

Vierailija
6/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti liukkarilla on jos nainen kostuu inhimillisin ponnisteluin? Ymmärrän kyllä jos hinkkaa itseään penistä vasten, mutta muutoin?

Se on hauskaa, kiihottavaa ja lisäluisto on aina paikallaan.  

Suosittelen kokeileen erityisesti esileikeissä vaikka lämmittäviä ja makuliukuvoiteita. 

Vierailija
7/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kokeileen erityisesti esileikeissä vaikka lämmittäviä ja makuliukuvoiteita. 

Niin niin mutta jos nainen jo valmiiksi kostuu jopa liikaakin, niin mitä liukkarilla enää tekee... Ehkä olen vain tavannut sellaisia naisia. Siinä tosiaan ymmärrän jos peniksellä hinkkaa pimppiä, tai päinvastoin.

Vierailija
8/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me käytetään, varsinkin esileikin aikana ennenkuin vaimo kostuu kunnolla. Joskus onkin sitä sitten liika jos innostuu laittamaan sitä lisää ennen yhdyntää.

Vierailija
9/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria runsaasti kalun varteen kun nainen hoitelee kädellä pidemmän aikaa.

Vierailija
10/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ja nainen ovat eri kokoa, ei kostuminen riitä kivittomaan sisääntuloon.

Vierailija
11/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jenkkilässä marketissa myytiin liukkaria, jonka tuote nimi oli GunOil.

Vierailija
12/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin mutta jos nainen jo valmiiksi kostuu jopa liikaakin, niin mitä liukkarilla enää tekee... Ehkä olen vain tavannut sellaisia naisia. Siinä tosiaan ymmärrän jos peniksellä hinkkaa pimppiä, tai päinvastoin.

Minä kostun penetraatiota varten ihan tarpeeksi, mutta kun liukkarilla on kiva lotrata ympäriinsä. Sitä pitää levitellä klitorikseen, tisseihin ja huuliin. Klitoris tykkää kitkattomasta. Ja kullikin kuulemma.

Vierailija
13/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se on aivan mahtavaa voidella pillua ja kullia. Mulla on sellaista, missä on espanjankärpäsuutetta, sitä ei varmaan saa enää. Kihelmöi silleen kiihottavasti.

t.pervo-kake

Vierailija
14/33 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/33 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä voidellaan molemmat, pistoke ja töpseli, vaikka kostun itsekin ihan kunnolla. Liukkari on ehdoton tai muuten pillu kiristää liikaa penistä, vaikka onkin ne omat kosteudet eli kuten joku aiemmin mainitsi, ollaan vaan niin eri kaliiberia, että pakkohan se on voidella.

Vierailija
16/33 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytetään. Miehellä 21/15 -varustus ja itse olen tosi tiukka.

N38

Vierailija
17/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikkarilla voi tehdä paljon muutakin!

Vierailija
18/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapaikan M41... Ja toinen tykkää

On vähän pakko. Fistausta helpottaakseen.

Vierailija
19/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukkaria käytettään ainoastaan anustapin käytönkanssa. tämä on jännä, en todella voi sietää että minua pannaan pyllyyn, mutta haluan pitää anustappia yhdynnässä, se lisää älyttömästi kokonaisvaltaista kiihotuksen tunnetta. Olen varmaan outo ilmiö, onneksi siippa ymmärtää  =)

Vierailija
20/33 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä jos kostuu riittävästi, mutta toisinaan jää liian kuivaksi, siksi pitää olla tuubi varalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi