Mistä löytäisin miehen joka ei halua käydä baareissa kavereiden kanssa tai muutenkaan viihteellä?
Itse olen kiinnostunut enemmän opiskelusta, eläimistä ja rauhallisista koti-illoista. Toisin sanoen olen introvertti. En usko pystyväni syttymään liian kiltistä hissukastakaan, sillä olen aika puhelias ja vahvatahtoinen joten haluan että miehessä on ns. "haastetta". N21
Kommentit (27)
Miksi sulle on niin tärkeää, ettei mies saa olla kiinnostunut baari-illoista kavereiden kanssa? Eihän sun sinne baariin tarvitse mennä.
Miksi olet noin kontrolloiva? Ja haluatko itsesi kopion?
3D-tulostimella saa just semmosen ku haluu
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnostunut enemmän opiskelusta, eläimistä ja rauhallisista koti-illoista. Toisin sanoen olen introvertti. En usko pystyväni syttymään liian kiltistä hissukastakaan, sillä olen aika puhelias ja vahvatahtoinen joten haluan että miehessä on ns. "haastetta". N21
itse olen sellainen
haluaiisn muutttaa Norjaan jonnekin tilalle asumaan luontoon, ei kiinnosta sosiaalinen elämä
Jaa että vahvatahtoinen, puhelias mutta introvertti tyyppi, joka ei halua puolisonsa näkevän kavereitaan. Kuulostat oikealta catchilta. Päädyt alistamaan kumppanisi, minkä jälkeen alat halveksia häntä, koska hän meni alistumaan. Rukkaapa ensin päätäsi ja etsi vasta sitten parisuhdetta.
Herättäjäjuhlilta tai Suviseuroilta.
Täällä introvertti mies! Tapaan ystäviäni 3-4 kertaa viikossa, ja aika usein baarissa. Tanssin myös teknobileissä glitteriä naamallani ja nautin hiljaisista koti-illoista.
Onnelasta vois löytyä, Tiger on kans hyvä mesta hakea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä,mutta olen muuten paljon menossa,reissutöitä ja harrastuksia.
Kelpaisiko tällainen vähän vanhempi 41v 1 lapsen isä?
Tuskin ainakaan baarista löytyy.
Minä olen tuollainen mies ja netissä löysimme toisemme nykyisen vaimoni kanssa. Viime vuonna mentiin naimisiin ja saatiin lapsi.
Sitten kun löydät kiltin kotona viihtyvän miehen, pilaat suhteen nalkuttamalla hänen jokavuotisesta illastaan kaverien kanssa sekä työpaikan pikkujouluista, joista hän tuli toissavuonna humaltuneena kotiin. Kehenkään miehen ei nääs voi luottaa.
Vaatimasi piirteet ovat ristiriidassa keskenään. Useimmat vahvatahtoiset, puheliaat haasteelliset miehet kun eivät mene siihen muottiin, mihin sinä heitä pakotat vaan juurikin käyvät baarissa kavereiden kanssa, jos huvittaa. Jos haluat haastetta niin ole tyytyväinen, että miehellä on oma tahto.
Haluatko siis introvertin miehen? Ekstrovertit kun tuppaavat haluamaan ihmisten seuraa -muidenkin kuin sinun.
Otapa mun eksä. Tosin ei käy kyllä sitten sinunkaan kanssasi missään, ja metsästää aivan kaiken vapaa- aikansa. Sinnekään ei pääse mukaan.
Mistä te löydätte noita baarissa notkuvia hemmoja?
Mun elämässä on ollut 3 ihanaa miestä (viimeisimmän kanssa jo 20v yhdessä) ja ihana oma poika eikä kukaan ole ollut sellainen. Kaikki ovat olleet urheilullisia, perhekeskeisiä ja naista arvostavia. Kavereita tavataan perheet keskenään, ehkä kerran vuodessa joku poikien ilta. Silloinkin kuulemma puhuvat vaan lapsista:D
Komeita, puheliaita, ulospäin suuntautuneita ja työssään menestyneitä. Ei mitään piironginjalkoja!
Kiinnostaako vaihtaa yhteystietoja?
M24, HKI
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle on niin tärkeää, ettei mies saa olla kiinnostunut baari-illoista kavereiden kanssa? Eihän sun sinne baariin tarvitse mennä.
*wrong answer*
Kokeilin tuota avioliitoksi asti. Silloin on elämäntavat niin erilaiset, ettei onnistu. Käytännössä tuollaiselta mieheltä menee lauantai- ja -sunnuntaiaamut valvomisesta ja krapulasta toipuessa, iltapäivän puolelle. Raitis introvertti on ehtinyt siinä kuusi tuntia kuluttaa aikaa hiipimällä kämpässä, ettei toinen suutu jos herää tiskaamisen ja siivoamisen ääniin. Sitten tämän herätessä pitäisi olla valmis hyppäämään lakanoihin, kun krapula aiheuttaa panetusta.
Korostuu, kun tulee lapsia, ja yrittää niitä hyssytellä, ettei isi herää ja hermostu.
Mieluummin on samanlaisen kanssa, menee yhdessä nukkumaan ja herää yhdessä saman tyyppisiin puuhiin.
Löysin netistä, ihana raitis, reipas, fiksu ja komea mies.
Itse löysin oman tuollaisen mieheni Venäjältä :)