Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin uskontokuntaan tai kristilliseen lahkoon pääsisin jäseneksi?

Vierailija
07.03.2017 |

Olen 30+ eronnut nainen, joka on tehnyt kerran pakotettuna ja olosuhteiden pakosta abortin. Olen saastainen ällötys, tiedän sen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin hyvänsä. Pakkoko siitä abortista on niille muille kertoa?

Vierailija
2/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä  kuitenkin ensin hoitaisit tuon kuuppasi kuntoon terapialla kun siellä tuntee olevan ongelmaa. Kierrä  kaikki yhteisöt kaukaa koska ne vaan pahentaa sun mt-ongelmias. Sä et ole mikään saastainen ällötys mutta otollinen uhri kaikille lahkojen käärmeöljykauppialle ja hyväksikäytölle, sillä et tunnu arvostavan itseäsi lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä  kuitenkin ensin hoitaisit tuon kuuppasi kuntoon terapialla kun siellä tuntee olevan ongelmaa. Kierrä  kaikki yhteisöt kaukaa koska ne vaan pahentaa sun mt-ongelmias. Sä et ole mikään saastainen ällötys mutta otollinen uhri kaikille lahkojen käärmeöljykauppialle ja hyväksikäytölle, sillä et tunnu arvostavan itseäsi lainkaan.

Pelkään, että se mahdollinen terapia on pitkä ja kivinen polku, mutta tarvitsisin jonkun rakastavan yhteisön, jonka jäsen voisin olla.

Vierailija
4/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

T. Epätoivoinen, rakastavaa yhteisöä janoava ap

Vierailija
5/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiselta vaikuttaa. Täytyy pysyä varmaan erossa suosiolla uskonnollisista yhteisöistä ja löytää joku muu harrastusporukka ym., johon olisin tervetullut. Missä voisi olla avarakatseista porukkaa, mutta kuitenkin tiivis yhteisöllisyys? Olen siis asiallinen, livenä hiljaisenpuoleinen, tyylikkäästi pukeutuva ja akateemisesti koulutettu hissukkanainen.Täytyy muutenkin varautua yksinäiseen vanhuuteen, sillä miehillekin olen jo parhaat päiväni menettänyt, joten ydinperheestä minun on enää turha haaveilla. :/ t. Ap

Vierailija
6/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksiantoahan kaikki ryhmittymät julistavat. Mutta jospa aloittaisit vain olemalla ystävä ja Suvaitsevainen muille. Niin metsä vastaa jne.

Vierailija
7/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, luterilaisessa kirkossa sua ymmärretään ja terapoidaan eikä tuomita. Toisaalta se ei ehkä ole se mitä tarvitset. Tarvitset kunnon synninpäästön. Eli sun pitää mennä jonnekin ihan reilusti hihhuliin porukkaan, kiivetä estradille, huutaa julki kaikki mitä oot tehnyt, parkua syntisyyttäsi oikein kunnolla ja pyytää anteeksi. Sen jälkeen sulle julistetaan synnit anteeksi, sut pestään Jeesuksen verellä puhtaaksi (henkisesti) ja sä olen uusi, täysin synnitön ja tahraton olento, joka saa alkaa palvelemaan Jeesusta puhtaalta pöydältä. Kristinuskohan on just sitä varten että kaikki saastaiset saisivat armon ja pelastuisivat. Jeesus kuoli pelastaakseen kaikki ällötykset helvetiltä ja tehdäkseen heistä rakastettuja.

Vierailija
8/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastainen öllötys on perusedellytys uskontoihin kuulumiselle. Sovit joukkoon.

Vierailija
9/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaisit ettet ole paha etkä ällötys, et kaipaisi mielikuvitusolentojen anteeksiantoja. Se on oma itsesi jonka kuuluu "antaa anteeksi".

Vierailija
10/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että se mahdollinen terapia on pitkä ja kivinen polku, mutta tarvitsisin jonkun rakastavan yhteisön, jonka jäsen voisin olla.

Valitettavasti sellaista ei taida löytyä ihan heti  koska kaikissa yhteisöissä ollaan valmiita tuomitsemaan yksilö joka ei noudata yhteisön ihanteita tai  on tehnyt aiemmin jotain niiden vastaista.

Mikset vaan hanki  pientä kaveripiiriä  noiden tekohurskaiden hihhulilahkojen sijaan? Usko pois, se rakastavuus on silmänlumetta. Selän takana puukotetaan justiinsa kun uuden jäsenen heikkoudet saadaan selville. Sä tarvitset pari  kivaa ja myötäelävää kaveria ja sen terapian. Et hihhulointia.

Vierailija
11/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota, luterilaisessa kirkossa sua ymmärretään ja terapoidaan eikä tuomita. Toisaalta se ei ehkä ole se mitä tarvitset. Tarvitset kunnon synninpäästön. Eli sun pitää mennä jonnekin ihan reilusti hihhuliin porukkaan, kiivetä estradille, huutaa julki kaikki mitä oot tehnyt, parkua syntisyyttäsi oikein kunnolla ja pyytää anteeksi. Sen jälkeen sulle julistetaan synnit anteeksi, sut pestään Jeesuksen verellä puhtaaksi (henkisesti) ja sä olen uusi, täysin synnitön ja tahraton olento, joka saa alkaa palvelemaan Jeesusta puhtaalta pöydältä. Kristinuskohan on just sitä varten että kaikki saastaiset saisivat armon ja pelastuisivat. Jeesus kuoli pelastaakseen kaikki ällötykset helvetiltä ja tehdäkseen heistä rakastettuja.

Menisikö muualle puoskaroimaan?

Lut.kirkon piirissä puukotetaan selkään ihan samalla tavalla kuin muissakin yhteisöissä jos niihin piireihin tutustuu yhtään paremmin.Tässä asiassa ei mikään taikausko auta, päinvastoin se vaan tekee lisähallaa herkän ihmisen mielelle.Ettäs kehtaat kirjoittaa noin paljon silkkaa pajunköyttä

Vierailija
12/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sellaista ei taida löytyä ihan heti  koska kaikissa yhteisöissä ollaan valmiita tuomitsemaan yksilö joka ei noudata yhteisön ihanteita tai  on tehnyt aiemmin jotain niiden vastaista.

Niin - siis KAIKISSA yhteisöissä, ei pelkästään uskonnollisissa. Jokainen kaveripiirikin tuomitsee jokaisen yksilön, joka ei noudata sen porukan ihanteita. Suomessa tuomitaan ihan kaikesta ja sitten on vielä niitä julkisia lynkkaajia, jotka laittaa hengiltä Mika Myllylät ja Teri Niitit ja Axel Smithit jonkun pienen virheen takia (viimenen vasta tulossa).

AINOA PORUKKA joka ei oikeasti koskaan tuomitse menneistä synneistä on kristitty hihhuliporukka, jossa ne synnit porukalla julistetaan anteeksi. Tokikaan samoja virheitä ei pidä ryhtyä uusimaan ainakaan kovin monta kertaa ja ne pitää asiaankuuluvasti katua pois. Mutta ihan turha väittää juuri tällaisia porukoita lähtökohtaisesti selkäänpuukottajiksi. Lähtökohtaisesti kaikki ihmiset ovat kyllä juuri niin paskoja, mutta jos jotkut on edes vähän parempia, niin ne on juuri kristityt. Siis rohkeasti vaan!

Vierailija
13/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisikö muualle puoskaroimaan?

Lut.kirkon piirissä puukotetaan selkään ihan samalla tavalla kuin muissakin yhteisöissä jos niihin piireihin tutustuu yhtään paremmin.Tässä asiassa ei mikään taikausko auta, päinvastoin se vaan tekee lisähallaa herkän ihmisen mielelle.Ettäs kehtaat kirjoittaa noin paljon silkkaa pajunköyttä

"Puoskaroin" just tälle ap:lle, koska hän ei ole niin kyynisen ja paatuneen tuntuinen kuin sitä ja voisi vaikka pelastua ja vapautua taakoistaan. Mutta sitähän sitä et tietenkään halua, mikä sinulle suotakoon. Tosin toivottavasti ap ei kuuntele sinua.

Vierailija
14/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi se ymmärtäväisin "hihhuliporukka" mulle? :/ Oikeasti tarvitsisin sitä elämääni. T. Ap

Vierailija
15/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia...

Ei uskovaisten piireissä karsasteta abortin tehneitä ja eronneita, kaikkeen ollaan totuttu ja moni seurakuntalainen on töpännyt pahemminkin.

Itse olen tykännyt luterilaisen puolelta aktiiviuskovien poppoista, esim.tuomasmessu ja gospel-konsertit on kivoja.

Vapaakirkko on tosi armollinen, helluntai on aavistuksen verran räväkämpi mut tosi myönteistä siellä uusiin tulijoihin suhtautuminen on. Noissa kahdessa on rentoa meininkiä mutta Jumalan läsnäolon tuntee.

Mutta, ihan tänään voit tehdä asioille jotain, ennen kuin menet mihinkään seurakuntaan: anna itsesi Jumalalle ja rukoile syntisi anteeksi niin Jumala antaa ne anteeksi.

Ja ne sit on oikeasti anteeksiannetut Jumalan puolelta, vaikka oma mieli kuinka kokisi syyllisyyttä. :)

Vierailija
16/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen kirjoitti:

Ihme vastauksia...

Ei uskovaisten piireissä karsasteta abortin tehneitä ja eronneita, kaikkeen ollaan totuttu ja moni seurakuntalainen on töpännyt pahemminkin.

Itse olen tykännyt luterilaisen puolelta aktiiviuskovien poppoista, esim.tuomasmessu ja gospel-konsertit on kivoja.

Vapaakirkko on tosi armollinen, helluntai on aavistuksen verran räväkämpi mut tosi myönteistä siellä uusiin tulijoihin suhtautuminen on. Noissa kahdessa on rentoa meininkiä mutta Jumalan läsnäolon tuntee.

Mutta, ihan tänään voit tehdä asioille jotain, ennen kuin menet mihinkään seurakuntaan: anna itsesi Jumalalle ja rukoile syntisi anteeksi niin Jumala antaa ne anteeksi.

Ja ne sit on oikeasti anteeksiannetut Jumalan puolelta, vaikka oma mieli kuinka kokisi syyllisyyttä. :)

Kiitos tästä vastauksesta!

Vierailija
17/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaakirkkoon ainakin pääsee kaikki.

Vierailija
18/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAINAUS: "Eli sun pitää mennä jonnekin ihan reilusti hihhuliin porukkaan, kiivetä estradille, huutaa julki kaikki mitä oot tehnyt, parkua syntisyyttäsi oikein kunnolla ja pyytää anteeksi"

Kirjoituksesi oikein huokuu inhoa. Miksi vaivaudut vastaamaan? Jumala ei todellakaan vaadi, että sun täytyy huutaa julki koko maailmalle kaikki mitä olet tehnyt.

Vierailija
19/19 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+ eronnut nainen, joka on tehnyt kerran pakotettuna ja olosuhteiden pakosta abortin. Olen saastainen ällötys, tiedän sen.

Aivan sama mitä olet tehnyt. Jos sinusta irtoaa ropokin, niin olet tervetullut mihin tahansa lahkoon ja jos sinulla ihan kohtuullisesti omaisuutta, niin olet sydämellisesti tervetullut ja jos olet rikas, niin sinulle levitetään jokaikisessä lahkossa ja uskonnolisessa yhdyskunnassa punaista mattoa. Millään muulla asialla ei ole hevonvitun merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi