Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin miehen joka ei halua käydä baareissa kavereiden kanssa tai muutenkaan viihteellä?

Vierailija
07.03.2017 |

Itse olen kiinnostunut enemmän opiskelusta, eläimistä ja rauhallisista koti-illoista. Toisin sanoen olen introvertti. En usko pystyväni syttymään liian kiltistä hissukastakaan, sillä olen aika puhelias ja vahvatahtoinen joten haluan että miehessä on ns. "haastetta". N21

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona viihtyvä introvertti mies, joka tykkää käydä salilla ja viettää aikaa minun kanssa. Ei ole mikään alistettu hissukka vaan raavas mies, joka on hyvin määrätietoinen ja voimakastahtoinen. Ei vaan viihdy ihmisjoukoissa, eikä tykkää läträtä alkoholin kanssa. Terveet elämäntavat, paitsi aina välillä jos yhdessä halutaan pitää hauskaa ja ottaa rennosti.

Vierailija
22/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko mun miehen? Se ei käy kuin vessassa... 8/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä minäkin löysin oman kultakimpaleeni.❤😂 Tarkemmin sanottuna S24. On siellä muitakin kuin pervoja ja viestittelemällä toisen elämänarvot aika hyvin jo saa selville.

Vierailija
24/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baarissa enkä viihteellä, mutta en myöskään töissä. Enkä halua lapsia. Mutta laitan kyllä pillusi pärisemään 100% varmasti.

Vierailija
25/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen mies jolla ei ole kavereita.

Eikä tuollainen löytäminen liene muutenkaan kovin vaikeata. En minäkään tykkää harrastaa ja liikkua äijäporukassa, vaan olen enemmän sellainen oman tien kulkija. Eikös täällä joku yritä levittää tuollaista miestä kuvaavaa lyhennettäkin, jotakin MTGTOW'ia.

Vierailija
26/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Itse haaveilen miehestä, joka ei harrasta ryyppy reissuja. Jos juo niin harvoin tai edes kohtuudella, eikä kerää kaljamahaa. Ei polta tupakkaa tai halua lapsia... Ihmekkään että olen edelleen sinkkuna kuin noin kovat vaatimukset miehelle. Itse olen tavannut enemmän vanhemmpia miehiä, jotka eivät kaljottele ja tupakoi, mutta ovat tietysti varattu. Todennäköistä on myös se, että lapsia haluavat. Tunnen itseni hyvin vanhaksi tämän takia.

Vierailija
27/27 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi nainen joka ei juo eikä resua baareissa. Eikä nalkuta. Hyvä olisi kanssa ettei puhu, eikä hengitä.

T. Negrofilippus

PS. Kupattu jotenkuten sinne päin ikivanhasta Pahkasiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi