Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko rahtikoneen lentäjiä yhtä paljon kuin finskin pilotteja?

lentokapteeni
07.03.2017 |

Itse lennän rahtia koneella jossa on 3+2 henkeä, ja loppu on pelkkää ruumaa ja kiinankamaa. Arvostatko minua yhtä paljon kuin ryhmämatkalaisia kuskaavia pilotteja?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän koska tavaran pitää olla asiakkaalla silloin kun on sovittu, loma-turakaisista niin väliks ole.

Vierailija
2/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta, koska ette pääse puuhastelemaan lentoemäntien kanssa. Ei kai kukaan muuten lentäjäksi haluaisikaan.

Vierailija
4/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MD-11 ??

Vierailija
5/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan yhtä vähän tai paljon.

Vierailija
6/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvosta, koska ette pääse puuhastelemaan lentoemäntien kanssa. Ei kai kukaan muuten lentäjäksi haluaisikaan.

On meillä lentoemä. Ei kukaan uskoisikaan kaikkia niitä matkakertomuksia Intian valtameren yllä tapahtuneista blowjobeista, voi niitä aikoja.

Vierailija
7/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meillä lentoemä. Ei kukaan uskoisikaan kaikkia niitä matkakertomuksia Intian valtameren yllä tapahtuneista blowjobeista, voi niitä aikoja.

Onko tuo sen emän ainoa tehtävä lennolla? Vai tuleeko se myös sanomaan, teille, että nyt pojat turvavyöt kiinni!

Vierailija
8/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sen emän ainoa tehtävä lennolla? Vai tuleeko se myös sanomaan, teille, että nyt pojat turvavyöt kiinni!

Hänen virallinen tittelinsä on First Class Purser, eli joo.

Vierailija
9/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokapteeni kirjoitti:

Itse lennän rahtia koneella jossa on 3+2 henkeä, ja loppu on pelkkää ruumaa ja kiinankamaa. Arvostatko minua yhtä paljon kuin ryhmämatkalaisia kuskaavia pilotteja?

Mitä konetyyppiä lennät?

Vierailija
10/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purserin tehtävä on olla vastuussa matkustamon turvallisuudesta ja palvelusta. Mitä se siellä tekee, jos ei ole matkustamoa?

Vierailija
11/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii, unohdin sanoa että arvostan yhtä paljon (tai siis vähän) kuin matkustajakoneen lentäjiä.

9

Vierailija
12/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Vierailija
13/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Mitä konetyyppiä lennät?

Pääasiassa Boeing 727-100 tyypillä, joskus 767-300F:llä.

Vierailija
14/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purserin tehtävä on olla vastuussa matkustamon turvallisuudesta ja palvelusta. Mitä se siellä tekee, jos ei ole matkustamoa?

Säädökset, ne säädökset.

Vierailija
15/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, arvostan. Onko sulla alemmuuskompleksi, vai miksi kysyt?

Vierailija
16/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta lentäjiä lainkaan. Matkan pituudesta 95% hoitaa autopilotti. Arvostan ainoastaan pelkkiä mittarilentoja tekeviä lentäjiä.

Vierailija
17/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Mitä konetyyppiä lennät?

Pääasiassa Boeing 727-100 tyypillä, joskus 767-300F:llä.

Tosimiehet lentää MD11:a.

Vierailija
18/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentokapteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säädökset, ne säädökset.

Ei mikään säädös vaadi lentoemäntää/purseria, jos ei ole yhtään matkustajaa kyydissä!

Vierailija
19/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keverin faija oli Finskillä lentäjänä ja lentsi ainakin silloin sekä makustaja-, että rahtilentoja.

Vierailija
20/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostatko itse? Lentäisitkö mieluummin reittiliikennettä?

Minusta lentäjän työ on taatusti yksi cooleimmista hommista mitä on. Ihan sama lentääkö rahtia vai ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän