Mies, oletko koskaan kieltäytynyt panosta, jos nainen pyytää?
Olen 45v mies. Naimisissa, onnellisesti. Yksi lapsi, jo maailmalla.
Tulen erinomaisen hyvin toimeen kaikkien ja kaikenikäiste naisten kanssa.
Olen ulospäinsuuntautunut vaalea jousimies, joka on matkustellut paljon, varsinkin viimeaikoina Taimaa on vetänyt kymmenkunta kertaa vierailulle.
Kielitaitoa, neljä kieltä melko hyvin; Suomi, Saksa, Englanti, Ruotsi.
Eräässä suuressa, yli tuhat työntekijää, firmassa oli osastollamme n. 30 naista ja miestä.
Kaksi nuorinta, ikä noin 22 ja 28 pyysivät palvelusta, eli auttamaan neitsyyden menetyksessä.
Tämä tapahtui 2kk sisällä. Kumpikaan tytöistä ei tiennyt toisistaan mitään, enkä minä titenkään siitä koskaan maininnut kenellekkään.
Tavallisia panoja on toki tapahtunut naisten alotteista kymmeniä, ehkä satoja .
Kirjanpitoa en ole pitänyt.
Kysymykseen vastaus. Koskaan en ole kieltäytynyt, vaikka joukossa on ollut jopa n. 70 sisarukset.
Yleensä innokkaimmin pyytävät n. 30-50 rouvat, neidit ja eronneet, varsinkin juuri eronneet hakevat lohtua, seksiä ja ymmärrystä.
Mikäpä sitä on antaessa, vaimo tietää touhuistani, mutta ei hyväksy.
Vapaus on molemmilla mennä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit, yksin, mälli lakanalla. Ja tää toistuu...
Olen miettinyt, miksi kertomustani pidetään valheena.
1) Valheeksi väittäjällä ei ole mistään mitään kokemuksia. Ehkä hän on se peräkamarin poika, joka ei ole käynyt missään, eikä kukaan koskaan puhu hänelle mitään. Hän on vain istunut elämänsä peräkamarissa ja järisyttävin tapahtuma koko elämän aikana on se, kun kauppa-auto tulee ja äiti ostaa keskikaljaa.
2) Tuo ylläkirjoittamani tarina on tosi. Nuorienkin naisten kanssa olen tullut hyvin toimeen. Viimevuosina monet 25-35 vuotiaat naiset ovat vieneet minut baarista kotiinsa ja halunneet, että panen heitä anaaliin normi pillupanon jälkeen. Tämä hämmästytti minua, että miksi juuri minä ja kysyin pariltakin daamilta syytä moiseen. He kertoivat kuin yhdestä suusta, että pitkähkö penikseni n20-22cm soveltuu analiin erinomaisesti ja parasta on siittimesi paksuus, vain n3,5-4cm.
Ihmetellessäni tilannetta, eräs rouva sanoi, että eihän se kanakaan halua persettänsä repiä ylisuuria munia munimalla.
Eihän se nyt ihan paskaväite vierailijalta ollut, kyllä usein lakanalle jäi isokin lammikko spermaa ja saattoihan siellä joku paskahippukin olla.
Toi sun penis on just se kaikkein paras analiin.
Eipä ihme, että käyttävät sua harjottelukyrpänä.
Nimimerkillä: kokemusta on
Ja sit sä heräsit, yksin, mälli lakanalla. Ja tää toistuu...