Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan kieltäytynyt panosta, jos nainen pyytää?

Hädässä ystävä tuta...
07.03.2017 |

Olen 45v mies. Naimisissa, onnellisesti. Yksi lapsi, jo maailmalla.
Tulen erinomaisen hyvin toimeen kaikkien ja kaikenikäiste naisten kanssa.

Olen ulospäinsuuntautunut vaalea jousimies, joka on matkustellut paljon, varsinkin viimeaikoina Taimaa on vetänyt kymmenkunta kertaa vierailulle.
Kielitaitoa, neljä kieltä melko hyvin; Suomi, Saksa, Englanti, Ruotsi.
Eräässä suuressa, yli tuhat työntekijää, firmassa oli osastollamme n. 30 naista ja miestä.

Kaksi nuorinta, ikä noin 22 ja 28 pyysivät palvelusta, eli auttamaan neitsyyden menetyksessä.
Tämä tapahtui 2kk sisällä. Kumpikaan tytöistä ei tiennyt toisistaan mitään, enkä minä titenkään siitä koskaan maininnut kenellekkään.
Tavallisia panoja on toki tapahtunut naisten alotteista kymmeniä, ehkä satoja .
Kirjanpitoa en ole pitänyt.

Kysymykseen vastaus. Koskaan en ole kieltäytynyt, vaikka joukossa on ollut jopa n. 70 sisarukset.
Yleensä innokkaimmin pyytävät n. 30-50 rouvat, neidit ja eronneet, varsinkin juuri eronneet hakevat lohtua, seksiä ja ymmärrystä.
Mikäpä sitä on antaessa, vaimo tietää touhuistani, mutta ei hyväksy.
Vapaus on molemmilla mennä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään

Vierailija
2/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En todellakaan pane naista joka ei herätä kiinnostustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt. Naiset eivät ilahtuneet. Mahdotonta harrastaa seksiä, rakastelemisesta puhumattakaan, jos henkilö ei kiinnosta. Pelkkä fyysinen atraktiivisuus ei minulle riitä.

Vierailija
4/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista tuskin voisi mikään verisemmin loukata, kuin kieltäytyä rakastelusta, kun nainen sitä mouruaa.

Minä en ainakaan pysty olemaan niin epäkohtelias elämämme sulostuttajia kohtaan.

Tiedän toki, että siinä on joskus suuret riskit, jopa vaikka hengen menetys, mutta kyllä se on riskinsä väärti.

Turpaankin on tullut monta kertaa, mutta kaikki mikä ei tapa, se vahvistaa.

Oletko itse koskaan saanut turpaan, tai joutunut juoksemaan henkesi hädässä vaatteet myttynä kainalossa?

Kerran juuri, kun oltiin kiihkeässä rakastelussa nainen kuulee miehensä auton äänen parkkipaikalta ja ryntää ikkunaan ja sanoo, että se on mun mies, joka lähestyy kerrostalon ovea. Nainen sanoo, että ota vaatteesi ja mene kerrosta ylemmäksi, niin mies ei tule vastaan, kun sillä on tapana välillä kuntoilla kulkemalla rapussa.

Syöksyin vaatteet kainalossa sydän pomppoillen käytävään ja jäin kuuntelemaan, kun hissi tilattiin alas mies meni hissiin ja hissi lähti.

Hämmästyin suuresti, kun hissi men kahdeksanteen, itse olin viidennessä.

Hetken kuluttua rouva aukas oven ja sano, että tule tänne. Se auto oli just samanlainen, kuin miehellä ja parkkipaikkakin oli juuri se mitä miehänsä useinmiten käytti.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Otettiin rouvankanssa vielä parit oikein mahtiorkut ja hipsin aamu kuudelta hiljaa ovesta ulos ja tälläkertaa ihan vaatteet päällä.

Vierailija
5/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Useammankin kerran.

Vierailija
6/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolli kirjoitti:

Olen kieltäytynyt. Naiset eivät ilahtuneet. Mahdotonta harrastaa seksiä, rakastelemisesta puhumattakaan, jos henkilö ei kiinnosta. Pelkkä fyysinen atraktiivisuus ei minulle riitä.

joo ihan normaalia vaikka kaunotar/kurvitar että jossei mittenkään tunne niin miks pitäs harrastaa. erikseen siiderivalat sotanorsut sun muut p.e . ylittäneet vankkkurinvetäjät ei kiinnosta kun katsoo noin ulkonäönkin.

Vierailija
7/23 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Suhteessa ja sen ulkopuolella. Kerran jouduin fyysisesti työntämään naisen alusvaatteissaan pois sängystäni, kun ei millään uskonut ettei nyt ollut hyvä hetki.

Vierailija
8/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista tuskin voisi mikään verisemmin loukata, kuin kieltäytyä rakastelusta, kun nainen sitä mouruaa.

Minä en ainakaan pysty olemaan niin epäkohtelias elämämme sulostuttajia kohtaan.

Tiedän toki, että siinä on joskus suuret riskit, jopa vaikka hengen menetys, mutta kyllä se on riskinsä väärti.

Turpaankin on tullut monta kertaa, mutta kaikki mikä ei tapa, se vahvistaa.

Oletko itse koskaan saanut turpaan, tai joutunut juoksemaan henkesi hädässä vaatteet myttynä kainalossa?

Kerran juuri, kun oltiin kiihkeässä rakastelussa nainen kuulee miehensä auton äänen parkkipaikalta ja ryntää ikkunaan ja sanoo, että se on mun mies, joka lähestyy kerrostalon ovea. Nainen sanoo, että ota vaatteesi ja mene kerrosta ylemmäksi, niin mies ei tule vastaan, kun sillä on tapana välillä kuntoilla kulkemalla rapussa.

Syöksyin vaatteet kainalossa sydän pomppoillen käytävään ja jäin kuuntelemaan, kun hissi tilattiin alas mies meni hissiin ja hissi lähti.

Hämmästyin suuresti, kun hissi men kahdeksanteen, itse olin viidennessä.

Hetken kuluttua rouva aukas oven ja sano, että tule tänne. Se auto oli just samanlainen, kuin miehellä ja parkkipaikkakin oli juuri se mitä miehänsä useinmiten käytti.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Otettiin rouvankanssa vielä parit oikein mahtiorkut ja hipsin aamu kuudelta hiljaa ovesta ulos ja tälläkertaa ihan vaatteet päällä.

Naiset!

Suuri kunnioitukseni teita ihania olentoja kohtaan. Mita meilla miehilla olisi, jos naisia ei olisi.

Toki teissakin on monenlaisia, eivatka kaikki todellakaan ole niin kivoja, kuin voisi kuvitlelle.

Mutta, te ihanat naiset sylintaydelta onnea ja virtuaalinen 99 ruusun kimppu tummanpunaisia ruusuja teille jokaiselle.

Erityisesti haluahn antaa ne ihahnalle vaimolleni ja ihanaakin ihanaakinihanimmalle tyttarelleni ja .....

Sille upean ihanalle tyttareni tyttarelle, jonka putkahtaminen maailmaan tapahtui noin puoli vuotta sitten.

Olin jo varmaa, etta minusta ei koskaan tule isoisaa, ukkia, vaaria, aijaa, grosvateria, tai obaa, mutta tuli kuitenkin.

Tasta onnen plajaytyksesta toipuminen vie todella pitkaan, mutta nain on hyva, jatkukoon, vaikka maailman tappiin.

HYVAA NAISTENPAIVAA!

Vierailija
9/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kertoo märästä päiväunestaan, jossa hän on koko toimiston sonni. Uskoo ken tahtoo, minä en.

Vierailija
10/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi vaikka haluaisinkin. Minulla ei ole tauteja, käyn kokonaisvaltaisen terveystarkastuksen, kahdesti vuodessa. Naiset haluaisivat kuitenkin kortsulla, ja minä en ole kortsua käyttänyt kun teini-iässä. Sitäpaitsi fantasiatasolla mennään vieraitten-naisten suhteen, se mikä ottaa päähän jota en näytä. Naiset härnäävät puheillaan ja teoillaan minua ja se  ei ole kivaaM50+.

Vierailija
11/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aina ei huvita tai jaksa. Nykyään parisuhteessa olevana kieltäydyn muiden kuin oman kumppanin ehdotuksista.

Vierailija
12/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kertoo märästä päiväunestaan, jossa hän on koko toimiston sonni. Uskoo ken tahtoo, minä en.

Eiväthän nämä mitään uskonkappaleita ole, mutta faktaa.

Olin tässä firmassa töissä n. 8 vuotta.

Osaston 30 naisesta suurin osa oli naimisissa ja iältään n. 30-55.

Nuoria oli noin kymmenen 18 - 30 ikävuosie väliltä.

Ensimmäiset pari vuotta taloontulon jälkeen oli hiljaista, mutta senjälkeen rupes tapahtuun.

Naiset halus varmaan kattoo ensin, että voisko tohon jätkään luottaa ja osaako varmasti pitää suunsa kiinni.

Sitten kun näitä lähentymisiä alko tulla, niin niitä riitti ihan viimisiin päiviin siinä firmassa.

Vierailija
13/23 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vaimoni pyynnöstä olen kieltäytynyt.

Vierailija
14/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on alaikäinen pyytänyt. Toisella kieltäydyin. Usein on läski nainen pyytänyt. Aina kieltäydyn. Joskus on jonkun kaverini vaimo ollut sen oloinen, että aikoo pyytää. Olen tehnyt heti selväksi, että ei. Tai no, kerran pussailtiin.

Vierailija
15/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä. En koskaan ole pettänyt, mutta kiusauksia ja tilaisuuksia kyllä olisi ollut. Jostain syystä herätän ilmeisesti naisissa mielenkiintoa. Ihmettelen, en ole lihaksikas tai komea, pitkä kyllä, muuten varmaan niin standardi mies kun olla voin. Ehkä kiinnostukseni filosofiaan, runouteen yms. aiheuttaa tätä. Tiedä häntä. Kuitenkin tuntuu aina jotenkin, että naisia loukkaa, kun kieltäydyn. Mennyt muutama hyvä ystävyyssuhdekin poikki, kun nainen on enemmän tahtonut, vaikka tiennyt minun olevan naimisissa. Jos miehet pahoittaisivat mielensä kun nainen kieltäytyy... en tiedä mitä siitäkään tulisi.

Vierailija
16/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole kukaan koskaan pyytänyt. 

Vierailija
17/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt panemasta muita kuin vaimoani. Monta tilaisuutta olisi ollut. Olemme vain pussailleet. En tiedä olenko menettänyt paljon.

Vierailija
18/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt panemasta erästä aromipesää. Haju oli niin mahtava vaatteetkin päällä. Tajusin suudellessa jos housut kasken häneltä pyörryn hajuun

Vierailija
19/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joutunut kieltäytymään. tyttären lukiolaiskaveri ehdotti seksin harrastamista. olen kuullut huhuja että tyttö olisi jakorasia. mistä sen tiedää mitä taudeja toissella on ja valitettavasti ei ollut kondomeja saatavilla, niin joutuin kieltäytymää. kieltäytyminen oli tosin aika vaikeaa, kun kyseinen tyttö on tosi kuuma pakkaus.

Vierailija
20/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen joutunut kieltäytymään. tyttären lukiolaiskaveri ehdotti seksin harrastamista. olen kuullut huhuja että tyttö olisi jakorasia. mistä sen tiedää mitä taudeja toissella on ja valitettavasti ei ollut kondomeja saatavilla, niin joutuin kieltäytymää. kieltäytyminen oli tosin aika vaikeaa, kun kyseinen tyttö on tosi kuuma pakkaus.

Mulle on käynyt lähes samanlainen tilanne työkaverin kakskymppisen tyttöystävän kanssa. Itse olen 45v.

Jouduin kieltäytymään kondomien puutten tähde.

Sitten tyttö ehdotti, että sormettaisin häntä ja hän minua.

Sehän sopi mainiosti, mutta, kun tilanne oli hekumoisimmillaan tyttö työnsi penikseni anaaliinsa. Muistan vieläkin ne järisyttävät orgasmit, jotka saimme yhtäaikaa ja uudestaan ja uudestaan.

Se ilotulitus, vai pitäisikö sanoa tsunami kesti ainakin 5 min.

Hän kertoi jälkeenpäin saaneensa ainakin 200 orgasmia.

Molemmat lysähdettiin sängylle taju kankaalla ja nukuttiin sisäkkäin ainaki kahden tunnin unet, ennenkuin taju rupes palaamaan.

Sama toistettiin useta kertoja myöhemminkin ja aina se oli yhtä ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän