Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöminen ainoa ilo elämässä

Vierailija
07.03.2017 |

Ja 60 kg ylipainoa. Löytyykö muita?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, ylipainoa tosin "vain" 30 kg. Mutta joo, elämäni on muuten äärimmäisen epätyydyttävää: yksinäisyyttä, ylivaativa stressaava työ, krooniinen kipua ja väsymystä aiheuttava sairaus. Syöminen ja juominen ovat suurimmat ja ainoat iloni elämässä.

Vierailija
2/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kuitenkin valita syömisensä, ettei tule ylikiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, ylipainoa tosin "vain" 30 kg. Mutta joo, elämäni on muuten äärimmäisen epätyydyttävää: yksinäisyyttä, ylivaativa stressaava työ, krooniinen kipua ja väsymystä aiheuttava sairaus. Syöminen ja juominen ovat suurimmat ja ainoat iloni elämässä.

Kipuihin ja väsymykseen vaikuttaa syöty ravinto. Elämä on valintoja.

Vierailija
4/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaihtaa tuo ilon kohde esim treenaamiseen ja kun olette hyvässä kunnossa niin miehiin.

Vierailija
5/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin nautin vaan herkkujen yms syömisestä. Ei huvita mitään kasviksia syödä.

Vierailija
6/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaihtaa tuo ilon kohde esim treenaamiseen ja kun olette hyvässä kunnossa niin miehiin.

Ei miehiä enää. Olen naimisissa ja mull on ollut riittämiin miehiä.

Vierailija
7/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin nautin vaan herkkujen yms syömisestä. Ei huvita mitään kasviksia syödä.

Älä syö sitten kasviksia. Onhan muutakin tervettä syömistä. Liha, kala, juusto, kananmunat, rasva.

Vierailija
8/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Takana vuosien avioliitto liian vähällä seksillä (olen nainen), vaativa työ ja lasten asioiden hoito, koko ajan jotain. Huomasin, että tissuttelin jatkuvasti, sen lopetin. Kivoja harrastuksia on, mutta aika ja jaksaminen kortilla. Herkku helpottaa väsynyttä äitiä hetken.

Vierailija
9/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö sitten kasviksia. Onhan muutakin tervettä syömistä. Liha, kala, juusto, kananmunat, rasva.

No mä syön niitäkin luettelemisiasi juttuja liikaa. Kyllä niistäkin painoa kertyy.

Vierailija
10/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä syön niitäkin luettelemisiasi juttuja liikaa. Kyllä niistäkin painoa kertyy.

Ei ne lihota, jos et syö niiden kanssa sokeria.

Vierailija
11/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kirjoitti:

Minulla myös. Takana vuosien avioliitto liian vähällä seksillä (olen nainen), vaativa työ ja lasten asioiden hoito, koko ajan jotain. Huomasin, että tissuttelin jatkuvasti, sen lopetin. Kivoja harrastuksia on, mutta aika ja jaksaminen kortilla. Herkku helpottaa väsynyttä äitiä hetken.

Mulla taas on liikaa aikaa ja tylsyyteen tavallaan syön. Seksiä mulla miehen kanssa kyllä paljon mutten taida oikein olla perheihminen ja haaveilen sinkkuudesta.

Vierailija
12/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipuihin ja väsymykseen vaikuttaa syöty ravinto. Elämä on valintoja.

Mulla on siis todettu fibromyalgia eli pehmytosareuma jo 19-vuotiaana. Olen kyllä kokeillut monenlaisia ravitsemusvaihtoehtojakin nuorempana ja pirteämpänä, mutta mistään niistä ei ollut merkittävää apua kipuihin. Tiukasta raakaruoka-vegaaniudesta ehkä aavistus, mutta tosiaan vain vähän ja ruokavalio oli erittäin sosiaalisesti rajoittava ja hankala.

Vierailija
13/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on pahasta esim verenpaineelle, yhtä paha kuin liiallinen suola. Kannattaa välttää sokeria monista syistä.

Vierailija
14/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärää tietoa. Mikä tahansa mistä saa kaloreita yli kulutuksensa, lihottaa. Myös ne liha, kala, juusto, munat ja rasva, vaikkei söisi yhtään sokeria.

Vierailija
15/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ongelmia, ei ole voimia alkaa mitään ruokaremonttia, vaikka tiedän että pitäisi.

Vierailija
16/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihottaa ne. Mä saatan tempaista vaikka yhden ison puolikkaan leipäjuustoa kokonaan ja muutenkin määrät on valtavia.

Vierailija
17/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärää tietoa. Mikä tahansa mistä saa kaloreita yli kulutuksensa, lihottaa. Myös ne liha, kala, juusto, munat ja rasva, vaikkei söisi yhtään sokeria.

Noita on kyllä aika vaikea syödä yli kulutuksen, jos mukana ei ole sokeria. Siinä se juju onkin.

Vierailija
18/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua tosi hyvin. Sama juttu minulla. Ainoa ilo elämässäni on ruokahetki. Täysi vatsa ja kylläisyyden tunne tekee mielialan hyväksi. Mutta minulla asia on toisin: en katso ansainneeni ruokaa, paitsi aamupalalla ja lounaalla. Olen ankara itselleni, koska olen totaalisen epäonnistunut elämässäni. Minulla on hyvä ammatti. Silti olen sukuni ainoa pitkäaikaistyötön. Syön tällä hetkellä vain aamuisin päivän pääaterian ja kahden, kolmen aikoihin jotain ruuaksi käsitettävää. Tulen kylläiseksi. Sitten näläntunne häviää.

En laihdu. Paino pysyy samassa. (Jos tarkkoja ollaan, niin ylikiloja kymmenisien kiloa).

Mutta ruoka kaikesta huolimatta on ilo, silloin kun syön.

Luultavasti olen pahoin masentunut, ei sillä.

Vierailija
19/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa parisuhteesta loppupeleissä on? Jos ei satu kuulumaan siihen häviävään pieneen prosenttiin ihmisistä, jotka löytävät sen ihanan kumppanin, niin ei ole mitään järkeä olla suhteessa koska olen huomannut, kuinka ihmisten suhteet noin keskimäärin eivät kestä kovin pitkään, ja jos kestävät, ovat ne täynnä surua ja kaikenlaisia harmeja. On helpompi olla ihan yksin kuin ottaa riksi satutetuksi tulemisesta, haluan suojella itseäni sillä niin paljon minua on poljettu maanrakoon elämäni aikana, ettei psyykkeeni ihan oikeasti kestä enää yhtään henkistä väkivaltaa, alistamista, kiusaamista, manipulaatiota tai muitakaan inhottavuuksia. En aio enää koskaan olla kenenkään heittopussi tai hyväksikäytetävä hölmö, en aio enää koskaan antaa yhdenkään ihmisen kävellä ylitseni.

Vierailija
20/34 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa parantaa sitä omaa sisäistä oloa ensin. Terapia auttoi minulla. Sitten niitä elämänmuutoksia. Kun masennus hellittää alkaa saada iloja kaikesta pienestä ympärillä. Tänäänkin kaunis auringonpaiste, miten kevättalven aurinko jo lämmittää ja piristää. Jättää herkkukertoja vähemmälle, hakee apua laihdutukseen. Näin minä tein, nyt -20 kg, normaalipainon ylärajolla ja onnellinen elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi