Missä tavata vanhempia miehiä?
Olen 23-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Käyn viikonloppuisin baareissa, mutta paikoissa joissa olen tottunut käymään käy pääasiassa nuoria aikuisia. Haluaisin tutustua vanhempiin, noin 40-vuotiaisiin miehiin. Minkälaisissa paikoissa he viettävät aikaa?
Kommentit (27)
Itse olen töissä,autotallissa,harrastuksissa.
Joskus olisi kiva lähteä johonkin,ulkomaille,mökille,venäjälle,viroon tai johonkin jos olisi sellaista seuraa että viitsisi lähteä.
Mitä ap haluaisi? Baariin ja kännipanot vai jotain muuta?
M41v kirjoitti:
Joskus olisi kiva lähteä johonkin,ulkomaille,mökille,venäjälle,viroon tai johonkin jos olisi sellaista seuraa että viitsisi lähteä.
Mitä sä siellä autotallissa teet?
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Mitä ap haluaisi? Baariin ja kännipanot vai jotain muuta?Mitä sä siellä autotallissa teet?
Autotallissa juodaan viinaa.
Autoremonttia ja mulla on ollut 2ralliautoa ylläpidossa ja onhan niitä muitakin "leluja"mitä pitää rassata.
Suomi24 treffit... itsellä ainakin koko ajan vanhemmat miehet laittaa flirttiä ja viestiä. Et menetä ainakaan mitään jos kokeilet. Miesten laadusta ei toki voi hirveesti sanoa..
M41v kirjoitti:
En harrasta kännipanoja vaan haluaisin suhteen järkevän, mukavan ja kohteliaan vanhemman miehen kanssa. Vanhemmissa miehissä on sitä karismaa, kokemusta ja seksikkyyttä jota nuoremmilta miehiltä ei löydy. Tämä on siis oma mielipiteeni.
Kannattaa rohkeasti katsastaa baaritarjontaa laajemminkin ja vältellä nuorien aikuisten suosimia klubeja ja trendipaikkoja.
Vanhatpojat ja tuon ikäiset eronneet, vapaat miehet hakeutuvat usein samanhenkiseen seuraan ja saattavat vierastaa ns. teinipaikkoja.
En nyt tarkoita että pitäisi räkälöihin lähteä, mutta erilaiset sportti- ja istuskelubaarit sekä pubit voisivat olla kokeilemisen arvoisia.
T. M25 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Mitä ap haluaisi? Baariin ja kännipanot vai jotain muuta?Mitä sä siellä autotallissa teet?
Autotallissa juodaan viinaa.
Panettelua, kyllä siellä oluttakin juodaan.
Oikeesti, muuta Tampereelle. Ei sieltä Helsingistä mitään miehiä löydä. Sit alat istuun Paapan kapakissa niin eiköhän sinne joku 4 kymppinenkin eksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa
Ai nelikymppiset?
Jonkun on aina pakko tulla kateellisena keljuilemaan
Olen 23-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Käyn viikonloppuisin baareissa, mutta paikoissa joissa olen tottunut käymään käy pääasiassa nuoria aikuisia. Haluaisin tutustua vanhempiin, noin 40-vuotiaisiin miehiin. Minkälaisissa paikoissa he viettävät aikaa?[/quote kirjoitti:
Miksi sulla on miehen kuva ja mitä toi Baelish Baby tarkoittaa, jotain vauvaa mutta mitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Käyn viikonloppuisin baareissa, mutta paikoissa joissa olen tottunut käymään käy pääasiassa nuoria aikuisia. Haluaisin tutustua vanhempiin, noin 40-vuotiaisiin miehiin. Minkälaisissa paikoissa he viettävät aikaa?[/quote kirjoitti:
Miksi sulla on miehen kuva ja mitä toi Baelish Baby tarkoittaa, jotain vauvaa mutta mitä?
Et taida katsoa Game of Thronesia? Kuvassa oleva mies on Petyr Baelish hahmo. Todella kuuma mies.
Töissä, kotona, lenkillä tai muuten liikkumassa luonnossa, kaupoissa kun jotain tarvitsee. En käy baareissa.