Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16V raskaana

07.03.2017 |

Tosiaan olen 16v tyttö ja sain tänään tietää olevani raskaana... Ainoan vaikean asian tähän tuo se että raskausviikkoja on neuvolan mukaan 28-32. Olen pelokas raskauden suhteen ja tarvitsisin neuvoja. Kuinka tehdä päätöksiä yms.

Kommentit (7)

1/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei olen itse samassa tilanteessa juuri nyt. sain tietää asiasta muutama päivä sitten. tämä on tosi iso asia ja suosittelen miettimään vaihtoehtojen hyviä ja huonoja puolia ja kysymään myös poikaystävän mielipidettä asiaan. muista ettet anna kenenkään vaikuttaa päätökseesi tai hoputtamaan sitä,asiahan on täysin sinun käsissäsi ei kenenkään muun. tsemppiä päätöksen tekoon!

2/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tänään oli ensimmäinen ultra🙊 rv26+3, ajattelin pitää vauvan mutta pelottaa että petän äidin luottamuksen. Vauvan isä on sanonut ettei aijo olla mukana kasvatuksessa, voiko silloin häneltä pyytää elatusmaksua? Herranen aika kuinka tämä sekottaa tuntemuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvii miettii siinä ketään muuta kuin itseäsi. Perhe saattaa olla aluksi pettynyt koska välttämättä raskaus ei ole tämän ikäiselle se paras mahdollinen juttu (omat porukat oli "shokissa".) Kummiskin perheen tehtävänä on tukee sua koska tää on tosi vaikee asia etkä selviä siitä henkisesti/fyysisesti ilman jonkinlaista avustusta. Totta kai voit pyytää vauvan isältä elareita! Hän on yhtä paljon vastuussa siitä lapsesta kun sinäkin vaikka ei haluaisi olla mukana lapsen kasvatuksessa!

4/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös lapsen pitämisestä on iso asia, varsinkin kuin ajattelee onko näin nuoresta äidiksi. Mutta mitä enemmän asiaa miettii sitä varmemmaksi tulen. Jospa opiskeluasiat saa järjestettyä vaan kunnolla🙄 Lapsen isän kommentti oli vain: et kai pidä sitä, jos pidät, pilaat opintosi

5/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sä edes voisi noilla viikoilla enää tehdä aborttia. Sano se lapsen isälle. Molemmat olette yhtä paljon vastuussa tilanteesta.

6/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, iloisena minä äitinä tulen olemaan. Herra vaan ei halua olla millään mallilla mukana, johtunee hänen nykyisestään jonka mukaan vaan koitan rikkoa heidän parisuhteen... No mutta ainakin Herra saa maksaa elatusmaksut

7/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tietää kaikki mieltäsi askarruttavat asiat neuvolasta tai kuntasi lastenvalvojalta. Lastenvalvojalle voi varata jutteluajan jo raskauden aikana. Sitten ei tarvi netistä kysellä elareista ja muista jutuista.