Missä tavata vanhempia miehiä?
Olen 23-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Käyn viikonloppuisin baareissa, mutta paikoissa joissa olen tottunut käymään käy pääasiassa nuoria aikuisia. Haluaisin tutustua vanhempiin, noin 40-vuotiaisiin miehiin. Minkälaisissa paikoissa he viettävät aikaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Käyn viikonloppuisin baareissa, mutta paikoissa joissa olen tottunut käymään käy pääasiassa nuoria aikuisia. Haluaisin tutustua vanhempiin, noin 40-vuotiaisiin miehiin. Minkälaisissa paikoissa he viettävät aikaa?[/quote kirjoitti:
Miksi sulla on miehen kuva ja mitä toi Baelish Baby tarkoittaa, jotain vauvaa mutta mitä?
Et taida katsoa Game of Thronesia? Kuvassa oleva mies on Petyr Baelish hahmo. Todella kuuma mies.
Ok, olen vähän vilkaissut mutta ei ollut minun makuuni tuo sarja.
Tässä Treffimaisterin kolme kovaa:
Baari: torstaisin Kallesta
Sali: joku kallis kuntosali (eikä pierunhajuiselle kellarisalille)
Netti: miehiä joka paikassa (jotka etsivät nuorempaa kinkkua)
Lisää täältä: http://treffimaisteri.com/sinkut-helsinki/
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kateelliset mammat alapeukuttaa
Kato alottajan kuvaa. Näitähän nää ovat
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kateelliset mammat alapeukuttaa
Oon ap:ta 3 vuotta vanhempi, enkä hyvällä tahdollakaan pysty käsittämään mitä hän näkee rupsahtaneissa papparaisissa. Mies on kuitenkin parhaimmillaan reilusti alle 30-vuotiaana.
Tuollaisia naisia voisi olla enemmän jotka avoimesti myöntävät että vanhemmat miehet kiinnostaa. M43
Meinasin sanoa mummotunnelissa mutta siellä on niitä wannabewahlrooseja joiden jutut on aika tyhmiä.
Olisko purjelento sun juttu? Niistä piireissä pyörii vähän rauhallisempia, harkitsevia miehiä joilla on vakaa ammatti, insinööri tai lääkäri.