Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KEVÄTTOIVEET 2006: uuteen viikkoon

20.03.2006 |

.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkeä, lohduttoman yksinäinen viivahan siihen tuli :/ No, eipähän tartte katua juomisiaan.

Tulis jo se samperin täti...

Yksinään täällä puhelen, eikä kukaan ehdi edes väliin kommentoimaan :) Yksin kun täällä solukämpillä olen.. vielä huominen ja sitten pois.

Vierailija
42/50 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandivaihe; Rutkasti tsemppiä huomiseen tenttiin! Kuinka pitkä kierto sulla on yleensä?

TiggerX; Meillä mies tietää, että täällä " pyörin" , mutta ei sitä että kuinka tiuhaan ;). Pitäisi varmaan ihan pöhkönä, jos tietäisi, että täällä minä selittelen limojani ja menkkojani ihan " tuntemattomille" ihmisille. Mutta samoin kuin sinäkin, jos en " purkaisi" tätä kuumeilua tänne, hölöttäisin tästä koko ajan miehelle niin että hän kyllästyisi koko vauva-ajatukseen...

PomppuX; Tulen sitten heti kertomaan mitä lääkäri sanoi, jahka sitten vain koneelle pääsen. Meillä kun on silloin vielä tuo kodinhoitajaopiskelija työharjoittelussa, niin ei viitsi sen aikana näillä sivuilla pyöriä ;).

Minks; Kyllä tuo aivan totta on, että jo touhutipoissa on miljoonia siittiöitä. Meillä oli kanssa " paniikkitilanne" uudenvuoden jälkeen, kun me harrastettiin myös keskeytetyllä heti menkkojen jälkeen. Sitten n. viikko oviksesta mulla tuli rinnat kipeiksi, mikä on mulla aina ollut raskauden merkki. Mutta menkat alkoi sitten kumminkin vaikkakin pari päivää " myöhässä" . Siitä lähtien tuota rintakipuilua on ollut mulla joka kierrossa, mutta silloin se kyllä säikäytti! Harmi, että sullakin näytti testi negaa. Mutta niinhän sitä sanotaan, että niin kauan kuin ei näy tätiä, on toivoa! bd bd bd bd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ON: kp 8/28-30 ja ihan kuin eilen olisi jo tullut ovislimaa. Olisi kyllä nyt ennätyslyhyt kierto, jos näin oli. Mutta toisaalta sehän tarkoittaisi sitä että menkat alkaisi juuri sen lääkärin soittoajan jälkeen ja päästäisiin nopeammin varsinaiseen yritykseen. Se taitaa vain olla liian hyvää ollakseen totta... Mutta siis 12 päivää jäljellä...

Vierailija
44/50 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista se ovislima on ja miten sen erottaa? Mitä muita " oireita" ovis teillä antaa? Mulla vielä kuusi päivää pillerit mutta sitten vois ruveta bongailemaan. Vaikuttaako runsas valkovuoto siihen että olis hankalampi huomata?

Mä ehdotin miehelle et mekin käytettäis sit keskeytettyä ehkäsynä ja sanoin et saa sit ite päättää mihin tulee. Totes vaan et voi tenava tulla odotettua nopeammin... :)

Minks: mukava että pääset muuttaan saman katon alle. Meillä on useampaankin otteeseen ollut kaksi osoitetta, ensin mies oli töissä helsingissä 9kk ja vähän aikaa sitten minä harjoittelussa seinäjoella 3kk. Se on raastavaa tai ei ainakaan mulle sopinut. Enkä kyllä enää suostu lähtemään mihinkään :)

Jännää seurata muiden plussailua. Kun joku sanoo et testaa huomenna on pakko tulla heti vilkuileen kuinka kävi :) Miten muuten luulette reagoivanne kun testi näyttää plussaa? Mä alan ihan varmasti itkeen. Kauhulla odotan raskaus aikaa jos se herkistää entisestään, meikäläinen kun on kauhea itkupilli muutenkin. Meillä kun on ne häätkin tulossa niin valmistelen jo miestä siihen että meikäläinen poraa koko päivän :) Kuinka maria80 reagoit kun huomasit plussannees? Oliko tuntemuksissa eroa ensimmäisen ja muiden kohdalla?

Vierailija
45/50 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosi riskaabelia: kirjoittelen yliopiston koneelta tänne! Toivon niin sydämeni pohjasta, ettei kukaan puolituttu osu paikalle. Tututhan kyllä vauvakuumeestani tietävät, mutten silti halua heidän näkevän tätä kirjoitteluani tänne ;) Mieskään ei nickiäni tiedä, koska uskoisin hänen tulevan lukemaan kirjotukseni muuten..

Maria, mulla on normaalisti 29-31 -päiväinen kierto. Tosin nyt olen syönyt pillereitä melkein viimeiset 3 vuotta, että sen verran kaukaa on luomukierron pituus muistissa.

Oma ) . ( : Eilen taas pupuiltiin ilman ehkäisyä, kun oletan tädin tulevan ihan kohta kylään. Strategia on, että vasta kahden viikon päästä testaan, jos mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole. Siinä vaiheessa kierto olisi jo 50-päiväinen, joten jo mielenrauhankin takia testaisin. Jos nuo eiliset kivut olikin ovisnippailuja (tuntuivat ihan niiltä, mutta toisaalta olen niin hysteerinen että saatan aiheuttaa " valeoviksen" tällä hermoilulla), pieni hedelmöittymisen mahdollisuus on olemassa. Siispä pitää seurata myös muunlaisia oireita! Hankaluus on vaan se, että kun kroppa saattaa muutenkin heittää outoja oireita ekassa luomukierrossa. No, testillähän se tärkein asia selviää..

Minks, se on kyllä ihan totta, että jo niistä touhutipoista voi raskautua. Olen ymmärtänyt, että niissä on todella runsaasti siittiöitä. Ja eihän hedelmöittyminen tarvitse kuin sen yhden muotovalion simpan :)

Vierailija
46/50 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei kuulu ja minä kummistelen. Olen ollut stressaantunut, mutta luulin, että stressi vaikuttaa ovuloimiseen, ei kuukautisiin. Ennen ovulaatiota en mielestäni ollut stressaantunut normaalia enempää. Olenkohan minä nyt näin stressaavaa tyyppiä, että kroppanikin menee sekaisin. Kunhan tämä ei estä raskautumista..

No, kunhan ne menkat nyt joskus tulevat että saataisiin uusi kierto alkuun ja yritys päälle. Kuten tässä joku totesikin, tässä kierron venymisessä on se hyvä puoli, että myös laskettu aika siirtyy uuden vuoden puolelle ja voidaan siten jo ensi kierrosta aloitella.

Minusta ei välttämättä kuulu vähään aikaan huomisen jälkeen, koska lähden viikoksi reissuun. Ekskursio koulun puolesta ja muutto.. Mutta voitte olla varmoja, että jos pääsen tuona aikana nettiin jossain, niin tulen käymään :) Sen verran koukkuun olen teihin jäänyt :) Kiitos teidän kaikkien seurasta jo nyt, älkääkä kadotko mihinkään! Hyvää viikonloppua ja ensi viikkoa!

Vierailija
47/50 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minks, ei mullakaan vielä kuulu tätiä.. Eilen tuli vähän sellaista limaa, missä häivähdys verta seassa. Voi viitata ovulaatioon, tai sitten alkaviin menkkoihin. Kummatkin kävisi, kunhan nyt jotain tapahtuisi! Mutta yritetäänpä molemmat olla stressaamatta, ehkä se auttaa :)

Nyt takana kolme pupuilukertaa ilman ehkäisyä. Jos tuntemani oireet olivat ovulaatiosta johtuvia, ajoitua on ainakin ollut ideaali. Tiedä sitten, voihan kyseessä olla vaikka mikä muukin. Kuten juuri oman kehon " herääminen" toimivaan tilaan pillereiden jäljiltä.

Mulla tentti ohi, ja onneksi meni vallan mainiosti. Uskoisin saavani vähintäänkin keskinkertaisen arvosanan. Kävin vähän terapiashoppailemassa tentin jälkeen, ja löysin ihanan pellavaisen mekon ja nätit kesäkengät. Täytynee piilottaa Visa-lasku avopuolisolta ensi kuussa..

Mutta hauskaa lauantaita kaikille!

Vierailija
48/50 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on mennyt hyvin pitkälti pihalla auringosta nauttien.

surullinensiili; Kaksi ensimmäistä raskautta olen testauttanut labrassa. Silloin menkat ovat olleet yli kuukauden myöhässä, joten olen ollut " aivan varma" raskaudesta eli ei ole tullut niin yllätyksenä. Kolmannen raskauden testasin kotona ja silloin mulla taisi olla kestohymy vaan päällä koko päivän. Mies vaikutti silloin ihan viilipytyltä ja " välinpitämättömältä" , mutta lähti kumminkin sitten aamulla väärällä autolla töihin (meillä silloin kaksi autoa). Neljännessä raskaudessa testasin myös kotona. Silloin taisi olla vasta kp 26 tai 27/ 28-38. Kun testi näytti heikkoa plussaa, aloin täristä ihan kauttaaltaan. Kun siitä tokenin olin taas yhtä isoa hymyä koko loppupäivän...

kandivaihe; Mulla normalisoitui silloin kierto pillereiden jälkeen (nelisen vuotta tuli syötyä) heti, jo seuraava kierto oli 28 pvää. Joten voin vain kuvitella miten hermoja raastavaa voi olla kun kierto venyy venymistään eikä ole varma onko kyse raskaudesta vai jostain muusta. Tsemppiä sulle odotteluun!

minks; Tsemppiä sulle muuttopuuhiin! Täällä me vartutaan sun kuulumisia; tuleeko täti vai ei!

ON: Ovulaatiota aletaan pikkuhiljaa " metsästämään" (ellei sitten jo mennyt, en kyllä usko), vaikka eipä sitä pääse vielä hyödyntämään :(

11 päivää...

Vierailija
49/50 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiggerX: sinäkös se siitä NallePuh kirjasta puhuit? tuli muistikatkos (nykyään hyvin yleisiä) :) Näin Citymarketissa sellaisen tänään ja maksoi 12.90¿. Aikas ihana :) Tosi tarkkaan siinä kaikkea ensi päivistä lähtien, siinä mielessä kiva et jää sitten jotain konkreettista, kun onnesta sekaisin voi asiat unohtua.

Muistakaa huomenna katsoa se prisman uusinta ykköseltä klo 10.05. Muistutus koskee myös itseäni ja että harmittaa jos unohdan taas.

Olin tänään kanssa kaupustelemassa ja ikinä en ole niin paljon raskaanaolevia ja pieniä lapsia nähnyt, olisko silmä herkistyny? :) Käteen ei jääny kun paketti raitasukkia ja bodyshopista vartalovoi, saa nähdä huomaako mies uuden tuoksun :)

Vierailija
50/50 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten alkoi menkat, kp 35 vaihtui kp1:ksi. Eihän tämä nyt mikään järjettömän pitkä kierto ollut, mutta oman rytmini mukaisesti 4-7 päivää liian pitkä. Muistelen, että jossain vaiheessa kiertoni oli 28pv, ja tosiaan viimeaikoina 29-31pv. Mutta pääasia, että nyt päästään sitten siihen yrityskiertoon! Keskusteltiin avopuolison kanssa tästä, ja hän suostui siihen, että nyt unohdetaan kaikenlainen ehkäisy.

Vauva-lehden laskurin mukaan tämän alkavan kierron la olisi tämän vuoden puolella (30.12.). Mutta en jaksa uskoa ekan kierron tärppiin, vaikka se onkin ihan mahdollista. Arvioimani oviksen aikaan (=pääsiäisenä) tulen olemaan sukuloimassa Keski-Suomessa, ja mies aikoo jäädä tänne Helsinkiin.

Onko teillä muuten pääsiäissuunnitelmia? Itse tosiaan aion mennä vanhempieni luokse Keski-Suomeen, ja toivottavasti näen samalla vanhoja koulukavereitani, kun hekin varmaan vierailevat lapsuudenkodeissaan silloin. Voin sitten paljastaa heille yrityksen alkamisen, vaikken ehkä ystäville täällä päässä vielä vähään aikaan kerrokaan. .

Minks, joko täti tuli?

Oi, mies sai tekstarin, että hänen työkaverinsa sai juuri esikoisensa! Olisipa oma mies se, joka 10kk päästä lähettelisi noita samantapaisia viestejä..