Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein ymmärrä lihavien naisten valituksia maailman pinnallisuudesta

Vierailija
06.03.2017 |

Siitä että siihen suhtautuvat muut kielteisesti tai että miehet ei halua jne.. onko käynyt mielessä että eipä ne lihavat miehetkään varmaan kehuja saa ylipainostaan tai että naisilla on myös pinnallisia vaatimuksia tapaamilleen miehille. Lihavat, kaljut, rumat tai lyhyet miehet eivät ole kumppaniksi yhtään sen halutumpia kun lihavat naisetkaan. Miksi ette tee asialle jotain mikäli siitä on valittamista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos totta puhutaan niin mies ei saa edes timmillä treenatulla kropalla yhtä paljon suosiota nettideiteissä mitä lihava nainen, se on jo sairasta.

Vierailija
2/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että lihavaa naista syrjitään ihan ns. normitilanteissa hänen painonsa vuoksi? Kun ylitin tietyn kilomäärän vaa'alla, musta tuli aivan näkymätön miehille- myös niille, joiden olisi pitänyt huomata mut asiakaspalvelutilanteissa tms. Sitten jos huomasivat (ts. pakotin huomaamaan), olivat selvästikin ärtyneitä kun joutuivat läskin naisen kanssa tekemisiin. Tämä on sellaista syrjintää, jonka jokainen lihava nainen allekirjoittaa, mutta josta ei puhuta julkisesti eikä sitä tapahdu miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen pitänyt maailmaa pinnallisena jo ennen läskejäni ja tiedän kyllä että läskeillekin löytyy puoliso, niin miehille kuin naisille.

Vierailija
4/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon saanut tällä palstalla kuulla olevani pinnallinen kun odotan puolisolta normaalipainoa, normaalipainoinen kun olen itsekin. Ei se ole pinnallisuutta että haluaa puolisokseen ihmisen joka välittää omasta terveydestään.

Vierailija
5/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien kateutta. Kyllä kaikkien pitäisi olla jo terveytensäkin takia normaalipainoisia

Vierailija
6/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että lihavaa naista syrjitään ihan ns. normitilanteissa hänen painonsa vuoksi? Kun ylitin tietyn kilomäärän vaa'alla, musta tuli aivan näkymätön miehille- myös niille, joiden olisi pitänyt huomata mut asiakaspalvelutilanteissa tms. Sitten jos huomasivat (ts. pakotin huomaamaan), olivat selvästikin ärtyneitä kun joutuivat läskin naisen kanssa tekemisiin. Tämä on sellaista syrjintää, jonka jokainen lihava nainen allekirjoittaa, mutta josta ei puhuta julkisesti eikä sitä tapahdu miehille.

Aamen. Lihavia miehiä ei pidetä automaattisesti tyhminä. Laihduin normaalipainoon ja nyt minua kuunnellaan, mielipiteilläni on väliä, asiakaspalvelijat huomaavat minut ja vitseilleni nauretaan.

Vierailija
7/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita sanoja minun suuhuni. "Jokainen lihava nainen allekirjoittaa", eipäs allekirjoita. Minua kohdeltiin oikein hyvin ollessani lihava. Sain ihan samalla tavalla normaalia huomiota kuin laihanakin. Iskemisiä en, mutta sen ymmärrän. Ylipainon puolella olin n. 34 kilon verran.

Vierailija
8/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on pinnallista.

Sinkkumies

Vierailija
9/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan siinä ärsyttää se, että jos olet asiakaspalvelutilanteissa hidas. Mutta jos olet ripeä niin ei väliä oletko laiha, ruma, lihava, pätkä, pitkä.

Sinkkumies

Monet lihavat tulkitsevat tämän vain lihavuuden syyksi ja ovat siksi rasittavia.

Vierailija
10/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muutenkin saa seksiä ja pääsee parisuhteisiinkin miehiä huomattavasti helpommin olivatpa minkänäköisiä tahansa. Valittavat silti taukoamatta vaikka nuokin asiat on miehiä paljon paremmin.

Vierailija
11/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta esim. parinvalinnassa ihmiset ovat turhan pinnallisia nykyään. Olisi helpompaa myös tietenkin niille lihaville, kaljuille, rumille ja/tai lyhyille miehillekin, jos ihmiset eivät olisi niin pinnallisia. En keksi yhtään syytä, miksen lihavana naisena saisi nykypäivän pinnallisia arvoja kritisoida siinä missä niistä kärsivät miehetkin niitä saavat kritisoida. Samassa veneessähän me olemme. Miksi se, että olen lihava nainen, tekisi minusta jotenkin vähemmän oikeutetun ilmaisemaan mielipiteeni, kuin jos olisin lihava, kalju, lyhyt tai ruma mies?

Vierailija
12/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja pidän maailmaa pinnallisena. Miksei lihavakin saisi pitää? En usko, että kiloilla on mielipiteisiin maailmasta kovin suurta vaikutusta.

Vierailija
13/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hyvä, kehotat meitä lihavia naisia, jotka pidämme maailmaa liian pinnallisena, tekemään asialle jotain, mikäli siitä on valittamista. Olisiko sinulla jotain hyviä ehdotuksia, mitä voisimme tehdä? Kuinka voisimme muuttaa maailmaa vähemmän pinnalliseksi? Mitä minä lihavana naisena voisin asian korjaamiseksi tehdä?

Vierailija
14/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen asian eteen joutuisi näkemään niin paljon vaivaa + pitäsi olla kova itsekuri ja syödä oikein ja terveellisesti : niin en minä viitsi , siitä todellakin on aivan liian paljon vaivaa .

Olen vaan säkki ihan sovinnolla.

Vierailija
15/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat, kaljut, rumat tai lyhyet miehet ovat naisten mielestä usein ällöttäviä luonnollisten preferenssien takia, sille ei paljoa mahda. Lihavat naiset taas eivät kelpaa miehille pääasiallisesti siksi koska yhteiskunta ja media on tehnyt naisen muodokkuudesta synnin.

Vierailija
16/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuotapa tuota, olen tasan normaalipainoinen nainen enkä saa huomiota, ei iskuyrityksiä (korkeintaan köniin), miestä ei ole ollut ikinä, ikää kohta 35 v. Ja tiedän ihan IRL lihavia naisia, joilla on normaalipainoinen mies, hyvännäköinen vielä. Että mistäs toi johtuu? Tämä oma menekkini ei kyllä painosta riipu. Taidan olla muuten vaan yhtä karismaattinen kuin piimätölkki. Eikä naamakaan kompensoi. Et lopettakaa toi lihavat on sitä ja tätä -juttu. Ei pysty vetämään mitään yleistyksiä kyllä nyt.

Vierailija
17/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuotapa tuota, olen tasan normaalipainoinen nainen enkä saa huomiota, ei iskuyrityksiä (korkeintaan köniin), miestä ei ole ollut ikinä, ikää kohta 35 v. Ja tiedän ihan IRL lihavia naisia, joilla on normaalipainoinen mies, hyvännäköinen vielä. Että mistäs toi johtuu? Tämä oma menekkini ei kyllä painosta riipu. Taidan olla muuten vaan yhtä karismaattinen kuin piimätölkki. Eikä naamakaan kompensoi. Et lopettakaa toi lihavat on sitä ja tätä -juttu. Ei pysty vetämään mitään yleistyksiä kyllä nyt.

No tokkakai lihavatkin naiset löytää miehiä kun on kuitenkin nainen ja omaa pillun. Mies ei usein ole tyytyväinen ilman ketään naista niin liikoja ei näin vaaditakkaan. Lihavilla ja muilla ei toivottuja ulkonäkövirheitä omaavilla miehillä taas ihan toinen juttu löytää nainen kun naisilla on etulyöntiasema joka tapauksessa

Vierailija
18/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on jonkinverran (arvioisin 10-15 kg) ylipainoinen, ja hänelle huudellaan kadulla, haukutaan läskiksi. Outoa on, että häntä myös isketään baarissa kymmeniä kertoja illassa.

Itselleni kukaan ei huutele mitään eikä iske baarissa. Olen siis itsekin nainen. Itse olen niukasti alipainoinen lattarinta, tyttöystäväni hyin rintava. Vitsailemme keskenämme että meistä yhdessä saisi kaksi normaalipainoista ihmistä.

Vierailija
19/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat, kaljut, rumat tai lyhyet miehet ovat naisten mielestä usein ällöttäviä luonnollisten preferenssien takia, sille ei paljoa mahda. Lihavat naiset taas eivät kelpaa miehille pääasiallisesti siksi koska yhteiskunta ja media on tehnyt naisen muodokkuudesta synnin.

Whaaattt???

Mielestäni nykypäivänä hoikka muodoton alkaa olla lähes samanlainen ulkonäkövika ainakin pinnallisten ja median silmissä kuin lihavuus.

Pitäisi olla vyötäröltä langanlaiha ja takapuolesta ja rintamuksesta uhkea joka on ilman äärimmäisiä elämäntapoja suurimmalle osalle mahdotonta saavuttaa.

Tuntuu että ulkonäkökriteerit menevät koko ajan vaativammaksi ja sairaammaksi.

Vierailija
20/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen nainen ja pidän maailmaa turhan pinnallisena. Ilmeisesti saan siis aloittajan mielestä ajatella näin siksi, että en ole lihava? Vai mitä tässä nyt oikein ajetaan takaa?