Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein ymmärrä lihavien naisten valituksia maailman pinnallisuudesta

Vierailija
06.03.2017 |

Siitä että siihen suhtautuvat muut kielteisesti tai että miehet ei halua jne.. onko käynyt mielessä että eipä ne lihavat miehetkään varmaan kehuja saa ylipainostaan tai että naisilla on myös pinnallisia vaatimuksia tapaamilleen miehille. Lihavat, kaljut, rumat tai lyhyet miehet eivät ole kumppaniksi yhtään sen halutumpia kun lihavat naisetkaan. Miksi ette tee asialle jotain mikäli siitä on valittamista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat, kaljut, rumat tai lyhyet miehet ovat naisten mielestä usein ällöttäviä luonnollisten preferenssien takia, sille ei paljoa mahda. Lihavat naiset taas eivät kelpaa miehille pääasiallisesti siksi koska yhteiskunta ja media on tehnyt naisen muodokkuudesta synnin.

Whaaattt???

Mielestäni nykypäivänä hoikka muodoton alkaa olla lähes samanlainen ulkonäkövika ainakin pinnallisten ja median silmissä kuin lihavuus.

Pitäisi olla vyötäröltä langanlaiha ja takapuolesta ja rintamuksesta uhkea joka on ilman äärimmäisiä elämäntapoja suurimmalle osalle mahdotonta saavuttaa.

Tuntuu että ulkonäkökriteerit menevät koko ajan vaativammaksi ja sairaammaksi.

Niin, eihän pelkkä laihuus enää vuosikausiin ole ollut ideaali mutta lankut saavat silti huomiota perusmiehiltä aivan eri skaalassa kuin vähän tanakammat naiset.

Vierailija
22/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja hyvä, kehotat meitä lihavia naisia, jotka pidämme maailmaa liian pinnallisena, tekemään asialle jotain, mikäli siitä on valittamista. Olisiko sinulla jotain hyviä ehdotuksia, mitä voisimme tehdä? Kuinka voisimme muuttaa maailmaa vähemmän pinnalliseksi? Mitä minä lihavana naisena voisin asian korjaamiseksi tehdä?

Ei käyny mielessä et voisit laihduttaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja hyvä, kehotat meitä lihavia naisia, jotka pidämme maailmaa liian pinnallisena, tekemään asialle jotain, mikäli siitä on valittamista. Olisiko sinulla jotain hyviä ehdotuksia, mitä voisimme tehdä? Kuinka voisimme muuttaa maailmaa vähemmän pinnalliseksi? Mitä minä lihavana naisena voisin asian korjaamiseksi tehdä?

Silläkö se maailma muuttuu vähemmän pinnalliseksi, että minä laihdutan?

Vierailija
24/29 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat, kaljut, rumat tai lyhyet miehet ovat naisten mielestä usein ällöttäviä luonnollisten preferenssien takia, sille ei paljoa mahda. Lihavat naiset taas eivät kelpaa miehille pääasiallisesti siksi koska yhteiskunta ja media on tehnyt naisen muodokkuudesta synnin.

Höpö höpö. Läskeistä ei ole ikinä tykätty, se vaan ei ole viehättävän näköistä. Rimpula ei tarvitse olla, mutta onko normaalipaino liikaa vaadittu? Ilmeisesti.

Vierailija
25/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuushan ei ole pinnallista, se on terveysriski. Omalle kohdalle on osunut jopa syytöksiä syrjinnästä työpaikkahaastattelussa. Eli että lihavia kohdellaan eri tavalla. Kyllä minä ainakin kohtelen. Miettikää itse jos pyöritätte omaa yritystänne ja omakin toimeentulosi on siitää kiinni että firma tekee tulosta. Ottaisitteko itse työntekijäksi ja firmasi asioita hoitamaan henkilön josta näkee jo päältä että tämä ei osaa pitää huolta edes itsestään? En minä ainakaan jos on muita vaihtoehtoja.

Painon pudottaminen ei ole ongelma. Kuluttaa enemmän kuin syö niin paino putoaa. Eli kun syö terveellisesti ja/tai liikkuu riittävästi niin ei ole läski. Tämän tietää varmasti kaikki ja jos ei näin tee niin se on laiskuutta tai joku muu käsittämätön oma valinta itsensä tuhoamiseksi.

Vierailija
26/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos totta puhutaan niin mies ei saa edes timmillä treenatulla kropalla yhtä paljon suosiota nettideiteissä mitä lihava nainen, se on jo sairasta.

Perusbiologiaa. Käytännössä nainen kuin nainen saa enemmän huomiota miehiltä kuin toisin päin. Ei tietysti päde joka yksilön kohdalla.

Vierailija
27/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa voi olla tunkematta ruokaa suuhun jos on päättänyt laihduttaa? Mitä käy siinä vaiheessa mielessä kun käsi tunkee sokeria suuhun? Eikö aikuinen ihminen pysty sanomaan itselleen että aiiniin minähän pudotan painoa joten en voi syödä tätä ja käsi siirtää sitten pullan pois suun edestä ja sitten ollaan syömättä. Tai jos edes tämän vertaa ei ole tahdon voimaa niin ongelma ei todellakaan ole pinnallinen.

Vierailija
28/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silläkö se maailma muuttuu vähemmän pinnalliseksi, että minä laihdutan?

Ei, eikä muutu millään muullakaan. Eikä tarvitsekaan, miksi pitäisi kun se on kuitenkin ihmisluonteelle tyypillistä. Sinä sen sijaan voit paremmin ja elät pidempään jos laihdutat ylipainon pois. Tutkittua faktaa on että läski tappaa.

Vierailija
29/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta voi hyvin päätellä, että tämä ei ole ainoa asia, jonka ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia. Elämä opettaa...