Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pizzan täytteet

Vierailija
06.03.2017 |

millä täytteillä syötte pizzanne?
Kuuluuko ananas pizzaan?

mun lempi on kinkku katkarapu tonnikala pepperoni!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakäsipitsoista tonnikala, ananas, katkarapu ja feta. Noita laitan myös omaan porsaan kun itse teen. Sopivan raikas.

Kotipitsasta tilaan aina kananpoikakotzonen valkosipulikastikkeella ja siihen otan joskus ekstrana kreikkalaisen juuston ja kananmunan.

Vierailija
22/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen itse pizzaa, lempitäytteet on punasipuli, paprika, jalapeno, oliivi ja feta. Jos tilaan pizzaa, se on yleensä kasvispizzaa, harvoin lihaa. En tykkää ananaksesta pizzassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzeriasta Frutti Di Mare tai Chicken BBQ. Kotona monesti myös Frutti. Nämä on ne mitä syön useimmiten mutta muutkin käy. Ananas on OK.

Vierailija
24/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on hyvät pizzapohjat.

Vierailija
25/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi luetella mistä en tykkää pizzassa: tonnikala, jauheliha, parsa, kananmuna. 

Suosikkipizzoja on mm. kinkku-ananas-aura-oliivi ja quattro formaggi eli neljän juuston pizza. 

Vierailija
26/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä itse koska tietää ainakin, että on tuoretta. Jotenki pizzeriassa niihin laitetaan ihan liikaa juustoa ja muutenki varsinki lihan tuoreus ja alkuperä vähän huolestuttaa. Tämä koskee vaan pizzerioita, muuten ravintoloissa ei tule sellanen olo.

Tykkään ihan kasvispizzasta, johon laitan herkkusieniä, paprikaa, tomaattia. Kypsän pizzan päälle rucolaa-

Jos haluan lihapizzaa, niin kahtena uutena juttuna on joko taco-maustettu jauheliha tai taco-maustettu kana. Siihen lisäksi punasipulia, paprikaa.

Valkosipulin lisään aina tomaattikastikkeeseen.

Vierailija
27/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzeriasta Frutti Di Mare tai Chicken BBQ. Kotona monesti myös Frutti. Nämä on ne mitä syön useimmiten mutta muutkin käy. Ananas on OK.

Monessa ns. etnisessä pizzeria-kebabbilassa tuo Frutti di Mare (meren hedelmät) ei sisällä mitään merestä tullutta, yleensä siinä on ainakin kinkkua. :D

Vierailija
28/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parhaaseen pizzaan tulee:

- kanaa (jonka maustan joko fajita tai bbq)

- keltaista paprikaa

- kirsikkatomaattia

- punasipulia

- mahdollisesti mustia oliiveja

- vuohenjuustoa (http://president-juusto.fi/wp-content/uploads/2015/08/1191-President-Pe… tätä murennettuna).

Ja itse tehty juuri sopivan paksuinen ja rapea pohja.

Tuon pizzan päälle ei vuohenjuuston lisäksi tule juustoraastetta. En oikein välitä siitä mauttomasta ja rasvaisesta juustokerroksesta pizzan päällä, koska liian usein se latistaa kaikki maut.

Vierailija
29/29 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Kotipizzassa uskallan tilata lihaa pitsaan, joten yleensä tilaan Tropicanan. Jos ei ole varmuutta millaista lihaa pitsassa käytetään, niin tilaan Margeritan.

Kun teen itse pitsaa, niin täytteinä käytän kaupan chili-valkosipuli valmistomaattikastiketta, goudaraastetta, mozzarellaa, paahdettua sipulia ja satunnaisesti ananasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi