Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****SYYSKUISTEN UUSI VIIKKO*****

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan tuo aika rientää ettei tänne ehdi kirjoitella! Mut lukemassa aina käyn pikaisesti :)

Paljon täällä siis on tapahtunut!! Kävin muuten jättämässä hakemuksen listalle, toivottavasti onnistui ja että pääsen mukaan! Se on hyvä idea laittaa tuollainen " suljettu" yhteisö :)

Meillä neiti jo 6,5kk:tta kohta puolin. Soseet maistuu hyvin, puuro ei niinkään.. Imetys on aikalailla loppunut. No, eipä sille voi mitään! Meilläkin on nuo yöt aika heikkoja, kuten monella muullakin.. Täällä siis on aika mustat silmänaluset omaava äiti!! Onneksi esikoinen sentään nukkuu yönsä. Eikä se paljoa auta, et neiti on valoistumisen myötä alkanut heräämään 6.30-7 välillä! Ei oikein jaksais siihen aikaa herätä, mut eihän siinä muu auta! Semmosta.

Hampuja ei vielä näy, eikä ryömiä osaa, jotenkin kääntymällä pääsee jonkin verran eteenpäin =)

Onnea neitille tulevista häistä :) Meilläkin olisi tarkoitus mennä kesäällä naimisiin!

Ja jaksuja kaikille, joilla valvotaan tai on sairautta!! Iso hali täältä :))

Mut pitää menää, neiti hermoilee ;)

Kirjoittelemisiin!!!

outs@ ja tytöt

Vierailija
42/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tässä neitosen kanssa yhdessä kirjotellaan =)) Tai no hän keskittyy enemmän purulelunsa syömiseen ja välillä tykkää imeä mun kättäni...hmmm....

Mä kävin hammaslääkärissä tänään ja jännä et sitä tosiaan etukäteen pelkää, vaikkei se satukaan...Kiitos puudutuksen ;) Mutta ihmeellistä, että nyt mua sattuukin sit ihan oikeesti tonne hampaaseen, vaikka eikös sen paikkaamisen pitäis parantaa...:(((

Meille ei kylläkään mitään kuulu...Pari viime yötä ollaan herätty kaksi kertaa ja molemmilla oon tosiaan syöttäny, että päästään takas nukkuunkin nopeesti. Mukavaa karhunpalvelusta teen itelleni sillä, että nukutan tytön tissille...Mutta kun välillä yöt menee ihan yhdellä eikä vielä niitä kiinteitä syödä. Muuten on kyllä mukava nähä miten tyttö kasvaa...Mäkin alan viihtyyn kotona Idan kanssa paljon paremmin, kun siihen saa jo vähän enemmän kontaktia. Harmi vaan, koska mulla osittainen opiskelu jatkuu ja teettää ihan mukavasti töitä, jotka taas sitten stressaavat ihan kiitettävästi...Mä kyl tykkään isommista vauvoista enemmän kun niistä ihan vastasyntyneistä. Ne on kyllä söpöjä, mut jotenkin tämmösen isomman kanssa on kuitenkin mukavampaa kun ne alkaa vähitellen tajuunkin jotakin....

Juu...Että semmosta...Mistäs täällä taas puhuttiinkaan, johonkin mun piti kommentoida...Vähän on hatara muisti :/

No niin nyt tää neiti hermostuu...Joten tosiaan parasta mennä!!!!

Isot jaksut kaikille ja hyvät illan jatkot

toivottaa

maaly ja neiti I

Niin ja mukavaa leffailtaa Emmulille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukahti taas helposti omaan sänkyyn ja mä pidin kädestä kiinni ja nukahdin siihen viereen... Heh, otin ihan pienet tirsat vahingossa ja hätkähdin hereille. Mutta tänään on pakko mennä ajoissa nukkumaan, pakko!!

Lainasin siskolta LOST boxin ja niitä olen nyt tuijotellut päivin ja öin... aaargh, oon ihan koukussa ja en saa rauhaa ennekuin olen ne kaikki katsonut, on niin jännä!! sitten kun ne on katottu on aikaa kirjoitella enemmän sinne yhteisöönkin! On muuten tosi ihanaa nähdä ne kaikkien kuvat :)

Ajattelin ostaa potan jo joskus lähiaikoina... Voi sitten pikku hiljaa totutella tyttöä siihenkin. Nakuillaan kuitenkin päivittäin niin samalla sitä tytön siihenkin istuttaa jos vaikka joskus jotain tulisikin :) Heh tyttö on muuten hauska kun kakkaa yleensä aina puhtaaseen vaippaan!! Tuntuu että odottaa oikein päivälläkin että saan vaipan vaihdettua ja sitten heti alkaa punkeemaan :) Siisti likka..

Tyttö sai ihanan lahjan mun toiselta siskolta, tutteja joissa lukee hänen nimensä :) mun mielestä oli tosi kivoja. Vissiinkin netistä jostain saa tilattua.. niin joo ja siinä oli tuttiketjukin nimellä varustettuna!

No niin menen vielä iltapalalle ja sitten nukkumaan... noooooh, jos yhden jakson katson Lostia ja sitten kyllä...

Jaksamisia kaikille!!

äiti ja tytsy (kohta 6kk)

Vierailija
44/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sederiina:

HOI NEITI 21 , miten sä jakselet kun sun miehes on pitkiä aikoja poissa? onko sulla hoitoapua lähellä? mulla ei asu ketään läheisiä lähimailla ja se on joskus aika rasittavaa...

niin ja onnea tulevalle morsiammelle :) :)

Mulla lähin hoito apu 50km:n päässä..

Nyt ollaan koko poppoo vatsataudissa, et täl hetkel kyl tuntuu hiukan verran raskaalle...

Vierailija
45/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

_IHANIA_ kuvia vauvoista ja mammoista :) outs@, mä en oo varma ootko jo sisällä mutta mä en ainakaan hakemustakaan ole nähnyt? tulkee joku kertomaan mulle onko outs@ sisällä (meinaan jos ei onnannukkaan?) :D

maaly selittikin hyvin ton idean, eli kuvia sinne ja juttuja tänne, juttuja sinne muttei kuvia tänne ;) Ihan miten ite tykkää!

JMMK

Vierailija
46/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa munkin piti tulla sanomaan etten oo Outs@a nähnyt, joten uutta yritystä vaan :)

Ja ihanaa saada mahdollisimman moni mukaan!!!

Mulla edelleen oma kuva hakuseessa, meillä kun tyttö kuvauksellisempi =))

Mä myös olen koukussa Lostiin ja tyädellisiin naisiin varsinkin!!!!

maaly

Vierailija
47/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pyytää avuksi Esikoinen, jotta onnistuin :) Ja kuvatkin on jo valittu.

Nyt meen pakkamaan, huomenna lähdetään Lappiin muutamaksi päiväksi.

t. Kaisastiina

Vierailija
48/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustailen päivittäin ja laitoin äsken hakemuksen, toivottavasti huolitte mukaan!

Terv. LokkiJoonatan kera tyttösen

Vierailija
49/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi lisää... Kirjoittanut olen viimeksi, kun tyttö oli pari kuukautta ja nyt ikää yhtäkkiä onkin 6kk 1vko!

Ihanaa, esikoisella 3v ei ole enää kuumetta. poitsu on ollut a-viruksen kourissa melkein viikon ja seinät alkaa kaatumaan kohta päälle!!! Onneksi tänään ei ollut enää ainakaan aamulla kuumetta. Jos vaikka ulkoilemaan pääsis tänään!

Meidän tyttö on syönyt kiinteitä nyt kolmisen viikkoa ja hyvin maistuu! Maisteltuna ovat nyt bataatti, maissi, porkkana ja päärynä. Eilen päätin, että jätetään hedelmäsoseet hetkeksi sivuun ja syödään kaksi vihannessosetta päivässä ja iltapuuro toistaisesksi. Mä olen aloittanut vain yhden uuden maun viikossa, kun tytöllä on ollut ihottumaa poskissa koko ikänsä. Nyt ihottuma on ollut poissa kaksi viikkoa, mutta otetaan ruokien kanssa tosi varovasti. Tiedossa on, että ilmeisesti allerginen ainakin suklaalle =/, pakko yrittää elää ilman suklaata imetyksen ajan. Mä olen kyllä niiiiin perso suklaalle ja välillä sorrun, se näkyykin sit vauvan naamassa. Hyi mua!!!

Meillä ei näy loppua vielä yösyönteihin. Viime yönä tyttö söi kolme kertaa ja kerran lykkäsin tutilla. Mä yritän joka kerralla, kun tytsy herää, antaa tuttia. Heti kyllä huomaa, että auttaako... Jos on nälkäinen, alkaa vain juttelemaan, onneksi kyllä nukahtaa hyvin rinnalle.

Minäkin mielelläni liittyisin yhteisöön. Olenkin miettinyt jotain vaihtelua näillä sivuilla roikkumisen sijaan. Välillä pitää oikein pakottaa itsensä kotihommiin, kun on niin väsy, että kököttää vaan koneen ääressä. Onneksi jo vähän alkaa helpottamaan kestokooma...

sampukka, poika 3v4kk, tyttö 6kk1vko

Vierailija
50/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaahan viisaammat, että mistä mä löydän ne syyskuiset tuolta linkistä? Mistä laitetaan hakemus?

sampukka*hakkaa päätä seinään*

Vierailija
51/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun selaat sitä luetteloa jossa on niitä yhteisöjä, niin siellä (jossain) on yhtesö Syyskuiset-05 ja sitä klikkaat ja jätät hakemuksen..

Toivottavasti sait selvää ja löytyy..:)

Iida-Ilona

Vierailija
52/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ymmärtänyt, että pitää vaihtaa selattavaksi suomi- yhteisöjä =), nyt hakemusta kehiin!

kiitos Iida-Ilonalle neuvosta!

Vierailija
53/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöön pääsin mukaan, mutta nyt en halua niitä viestejä suoraan sähköpostiini. Valitsin vahingossa semmosen vaihtoehdon ja nyt en saa sitä poistettua, help! Samoin en pääse muokkaamaan omaa profiilia eli lisäämään tietoja. Mutta ehkäpä tuo mieskulta auttaa palattuaan :) Kuviakin voisin laittaa.

Jeps! Itsellä kamala flunssa, esikoinen leikkii muumitalolla ja vauva uinuu ulkona. Yö oli ihan ok, kahden maissa vauva heräsi eikä meinannut millään nukahtaa, mutta silittely ja tutin laitto auttoi.

Nyt esikoinen tarvitsee jeesiä elikkä palaillaan!

Ihania vauvoja teillä kaikilla!

Minsku ja tytöt

Vierailija
54/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen usein juttujanne, mutta harvemmin tulee kirjoitettua. Nyt kaipaisin mielipiteitänne. Kävimme juuri 6kk neuvolassa ja otin siellä puheeksi, että ajon jätää poikamme yöhoitoon, vietääksemme " laatuaikaa" vanhempien poikiemme kanssa. Neuvolatäti oli sitä mieltä ettei tämän ikäistä poikaa pitäisi jättää hoitoon koska äiti on nyt niin tärkeä. Lapsi kuulemma osoittaa varmasti mieltä palattuamme kun on niin herkässä iässä. Oletteko saaneet vastaavia neuvoja? Ja onko lapset osoittaneet mieltä oltuaan hoidossa?

Reissu kuitenkin tehdään koska se on isoveljille luvattu, mutta nyt mietin pitäisikö tämä pieni herra ottaa mukaan.....

Vierailija
55/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kummoisia, Amira nukkui taas hyvän yön..:) Nyt leikkii jouluna saamallaan nalle puhilla joka on 2 krt Amiran kokoinen..:D

pilvijanapsu: aika jännä että neuvoivat ettei saisi jättää hoitoon.. meillä on taasen ollu puhetta että vietäs Amsku hoitoon että saatas miehen kanssa laatuaikaa.. Enpä usko että se lapsi siitä nyt ' ' pilalle menee' ' jos on hoidossakin joskus..:) Parempi vaan oppia olemaan hoidossa ettei tule sellaista ettei pääse äiti ikinä mihkään lähtemään kun lapsi ei suostu hoitoon jäämään..

Mutta nyt hus koneelta *nettiaddikti*..:D

Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
56/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen oli viikonlopun hoidossa ollessaan 9kk. Pikkaisen osoitti mieltää, jos niin voi sanoa, palatessamme. Ei olisi tullut syliin ihan heti, mutta pianhan tuo unohtui. Eikä selvästi mitään traumoja siitä jäänyt.

Vierailija
57/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole kyllä neuvolasta asiasta kysynytkään...Mä kun mietin ettei niille aina kannata kaikkea kertoa :D Vauvoillehan tulee tuo " eroahdistus" jossain vaiheessa toisille kaiketi voimakkaammin kuin toisille, mutta käsittääkseni tuokin ilmenee vasta. joskus 8kk tietämillä. Meillä on tyttö ollut jo yöhoidossa (juu, hyi miten huono äiti...=) ja hyvin meni, tosin oli aika paljon nuorempi ja silloin se on luultavastikin vauvalle kuitenkin helpompaa. Eli kyllä minunkin mielestäni voitte jättää, on varmasti vanhemmillekin lapsille mukava saada välillä jakamatonta huomiota...

Meille ei mitään ihmeitä kuulu. Neiti heräsi aikaisin aamulla 5.30, nukkui yhdet päikkärit, joiden jälkeen jaksoi olla ehkä noin puoli tuntia hyvällä tuulella. Pistin tytön uudelleen ulos nukkumaan, niin viihtyihän hän siellä peräti 40 minuuttia...Nyt kitisee jälleen vähän väliä. Joskus kyllä rasittaa aika tavalla se, että meillä on varsinainen sylivauva ei pahemmin itsekseen lattialla viihdy....No eihän tämä vaihe kauaa kestä, eihän!?!?!

Viikonloppuna pitäis alotella kiinteät...Hui...En oo vieläkään saanut aikaseks noiden lippusten ja lappusten lukemista, joissa niitä hyviä ohjeita olis...Pitänee ottaa itteään niskasta kiinni ja jättää tämä netti vähän vähemmälle :))

Juup...Nyt ruoanlaittoon ja seiskan pariin yhdessä neidin kanssa, on muuten hänenkin lempparilehti kun rapisee niin kivasti ja on värikäs =))

maaly ja neiti I, paria päivää vaille 6kk

P.S En muista millon olis ollu pino NÄÄÄÄÄÄÄIN pitkä....=)))

Vierailija
58/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilvijanapsu (meniköhän nimimerkki oikein?:D) kyllähän se on niin että sinä tunnet lapsesi parhaiten eikä neuvolantätsykkä, ne antaa suosituksia ja niitä sitten sovelletaan sitä mukaan kun oma lapsi vaatii. Jos susta tuntuu että lapsi pärjää ja kaikki menee ok niin mikä ettei?:)

maaly liikkuuko Ida jo? Se kitinä loppuu sitten (jos loppuu ;D) kun taas keksii muuta kuin sen paikallaan olon. Mene ja tiedä sitten noista :) Ois niin kiva ku tuo Aleksikin huutais et: Nyt ois äitee näläkä!:D

Jotain muutakin piti mutten muista enää mittee, menen nyt taasen :)

JMMK

Vierailija
59/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo eilen mut ei oo tullu mitään tietoo oonko sie ja miten siis pääsen sinne ym .. auttakaa en osaa.........................

Emmuli (peukalo keskellä kämmentä..)

Vierailija
60/64 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jotain valokuvia näin.. joten enköhän sie oo siis inessä??

Emmuli