Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****SYYSKUISTEN UUSI VIIKKO*****

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän uutta pinoa joten ajattelin kerrankin aloittaa ihan uuden:) Anteeksi jos multa nyt jäi sitten huomaamatta jonkun muun aloitus vaikka kuinka yritin tihrustaa!:)

Meillä herättiin tänään 6.30!:( Tai pikkuneiti heräs, äiti kovasti vielä yritti jatkaa unia...ihan liian aikaisin sanon minä! Ja jotenkin huvittavaa että puoli yhdeksältä meillä nukuttiin jo aamupäikkäreitä! Ja nyt ollaankin sitten pitkillä unilla ulkona, saa nähdä kuinka pitkät niistä nyt sitte tulee...viime aikoina on ihan semmosta 2,5tuntia ollut eli ihan kivasti. Eilenkin nukkui koko sen ajan mitä miehen kanssa siivoiltiin tätä kämppää. Nyt onki sit vähän siistimpää ainaki hetken. Itse en kovin siivoushullu ole ja tuntuikin hassulta että meillä mies valittaa mulle kun en siivoa kunnolla:) eli mies kaikessa paljon tarkempi ja mä tämmönen huithapeli:) no joo hyvä että joku sitte joskus kunnolla puunaa lattialistatkin!

Mitähän muuta, kovasti meillä syödään soseita jo. Aamupäivällä lihaa, päikkäreitten jälkeen hedelmäsosetta, päivälliseksi kasviksia ja vielä ennen nukkumaanmenoa riisipuuroa. Puuro ei meillä kyllä ole mihinkään yöuniin vaikuttanut, edelleen heräillään n. kolmen tunnin välein:( Mutta nyt on sentään neiti nukkunut ensimmäisen yöpätkän omassa sängyssä! Nukkuisi varmaan syötön jälkeenkin mutta tuppaan nukahtamaan siinä imettäessäni niin eipä sitten tule nostettua takaisin eli perhepedistä heräillään aamuisin ja tuo neiti potkii aika kivasti äitiä mahaan ja kylkiluihin unissaan:( auts!

Näin meillä, en pitkään aikaan olekaan pinoutunut joten nyt sit vähän enemmän turinoita samaan rahaan, lukemassa kyllä käynyt mutta sitten kun kirjottaa pitäisi niin kutsuhuuto yleensä kuuluu:)

Auringonsäteitä kaikille toivottelee kuukkeli ja neiti melkein 6kk

Vierailija
2/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eilen saatiin lekurista HYVIÄ uutisia, eli korvat olivat puhtaat Minjalla, ja putket paikoillaan. Myös tulehdusarvot olivat normaalit.

Lääkäri vihjaisi kuumeen ja syömättömyyden voivan viitata hampaisiin.

Meillä siis Minja ollut kipeänä, hiukan kuumeinen eikä ole suostunut syömään..

Yö meni hyvin, minja söi vasta aamu kuudelta, nukahti 21.jälkeen.

Minäkin treenaamisen sijaan sitten vetasin suklaata ja pakastemansikoita. Hei daa, pitää sitä joskus nautiskellakin olostaan

meidän isältä pyysin lykkäystä käsirahan takaisin maksussa, ja isäni siihen suostui. Maksamme ensi vuonna takaisin. Saamme järjestettyä loppu kesälle häät! Nyt siis pitää tavoitepainoon päästä hopihopi että astelen nättinä alttarille

Miehelle sanoin että saatiin lykkäystä maksuun, ja että miten ois kun niitä häitä kerta ajateltiin jo viime syksynä, niin oli mieskin innoissaan että tottahan toki, lyödään päivä lukkoon kun hän tulee lomille!

Ehkä saamme siis yhteisen sukunimen postilaatikkoon uudeen kotiin

Mutta nyt hyppii hyppistä. Minja nukkuu ulkona rattaissa, Nea nukkuu (kuorsaa) tuossa omassa sängyssään. Hetki omaa aikaa siis .. tai no, Just Minja heräs, pöh..

T:Neiti21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iskee aina ihan kamala järjestely/siivousvimma kun on nätti ilma.Kevät tekee tuloaan niin tekee mieli laittaa paikat kuntoon.Emppu nukkuu takapihalla päikkäreitä ja kohta saan esikoisenkin hetkeksi omaan sänkyyn huilimaan.Ehkä äitikin saa hetken huilata.

Emppu on nyt alkanut nukkumaan paremmin päiväunia,eilenkin nukkuin3,5tuntia kahdella heräämisellä. Kun ennen nukuttiin kaksi tuntia n.10 heräämisellä.

Pienen syömättömyyden jälkeen on alkanut taas Empulle ruoka maistumaan.Maitoa tosin uppoaa viel aika vähän mutta piilottelen sitä aina ruuan ja puuron sekaan että saa tarpeeksi vitamiineja ja kalsiumia.Sillä oli pari päivää lämpöä mutta ei ollut flunssaa eikä muutakaan niin ajattelin jos vaikka kohta niitä hampaita tulee.Ei kyllä vielä mitään näy.

Eilen Emppu oppi pyörimään navan ympäri, siirsin aina kaukosäädintä sivummalle niin poika kääntyi perässä.On aivan hulluna kaukosäätimeen =) Ehkäpä pian lähtee sitten ryömimäänkin.

Eipä tällä kertaa muuta.Lähden laittamaan tytsyn sänkyyn ja uppoudun hetkeksi sudokujen salaiseen maailmaan(mun uusin intohimo =} )

Niin ja vielä Neiti21:Onnea tuleviin häihin!!!

Tintti,Emppu ja Millis

Vierailija
4/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks Neiti21 ihania uutisia, häiden valmistelu ja odottaminen on sitten mukavaa puuhaa! Tosi kiva kuulla hyviä uutisia teiltä myös korvien suhteen!

Ihanaa kun aurinko taas paistaa, käytiin kävelyllä kirjastossa. Aurinkolasit päässä koko poppoolla :) Tänään on muuten virallisestikin kevät!

Vauvalla on yskä ja nuha, eilen oli aika itkuinen. Ihottumaakin on taas tullut, harmittaa tuo atooppinen ihottuma kun palaa aina uudelleen ja uudelleen, sitä on jo 2,5 kk lähtien hoidettu mutta ei olla päästy hydrocortisonista eroon. Tänään soitin allegiasairaalaan, mutta sanoivat sen olevan ihan normaalia...

Hampaita... niitä ei vaan näy eikä kuulu vaikka kuola on valunut jo neljä kuukautta ja ikeniä hangattu saman verran... Sama oli esikoisella aikanaan, että vasta 8 kk puhkesi ne hampaat sitten sopivasti äitienpäiväksi :)

Korvikemaito ei maistu meidän vauvelille, en tiedä mikä siinä sitten on vikana. No, mielellänihän minä tätä imetystä vielä jatkan, kun se on kohtuuhyvin sujunut. Tosin nyt on alkanut syönti häiriintyä, kun aina olisi ympärillä mielenkiintoisempaa katseltavaa. Makuuasennossa syö rintaa parhaiten.

Kuinka pitkään olette muut ajatelleet jatkaa imetystä? Mä varmaan kesään asti ainakin, katotaan miten sujuu ja maistuuko tuo korvike sitten. Neuvolasta ei ihme kyllä tullut mitään kannustusta jatkaa imetystä yli puolivuotiaaksi! Päin vastoin, oli vähän että " jos nyt sitten haluat vielä jatkaa..." Esikoista imetin 7 kk, no katotaan nyt miten käy.

Miehellä alkaa perjantaina loma ja sitten maalle!

Mukavaa alkuviikkoa!

T.Gerbera ja tytöt (6,5 kk ja 3,5 v)

Vierailija
5/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä taas... :)

Tässä poski turpeana ja pää tohjona kirjottelen. Aamulla revittiin yksi viisaudenhammas, ja olo on sen mukainen :( Hirvee särky tuossa leuassa! En olis uskonut, että näin kipeeksi yltyy... No, onneksi on penisilliini ja särkylääkkeet päällä, että vähän auttavat. Mutta sais kyllä tujumpaa lääkettä tuo särkylääke olla :( Mutta ei kai voi sit ottaa vahvempaa, kun imettää... Ei auta ku odotella miestä kotiin töistä, niin pääsee sit itse kylmän kääreen kanssa peiton alle! Jää tänään jumppakin välistä, plääh! Mutta eipä minusta nyt jumppaamaan olisikaan... :(

Meidän pikkumiehelle tuli viikonloppuna toinen hammas. Pari viikkoa sitten tuli ensimmäinen, eli tulisikohan ensi viikonloppuna seuraava?! ;) Kovasti on ikenet pullollaan, nyrkki asuu suussa ja kuola valuu. Lämpöä on pojalla, ja jotenkin kiukkuisempi kuin yleensä. Niin, eikä taaskaan suostunut aamulla puuroa syömään :( Eli kaikki puhuis vahvasti sen puolesta, että niitä helmiä tulisi lisääkin!

Laitettiin pojalle normaali pinnasänky. Nyt on sitten kaksi yötä mennyt hienosti! Johtui kai yöheräämiset ja kähinät siitä, että oli niin pieni sänky missä nukkua?! Kun sellaisessa rottinkisessa ensisängyssä vielä nukkui... No, viime yönäkin nukuttiin sikeästi koko yö, aamulla vasta kahdeksalta heräsi eka kerran syömään tuo poika. Just ehdin imettää ennen lekurille lähtöä :) Koputan kyllä vielä puuta, sillä tiedän että nää kokonaiset yöt ei VOI vielä olla jatkuva onni! Mutta nautitaan nyt näistä mitä on! :)

Nyt lapset kiljuu ruokaa, joten keittiöön mars! Ei vaan jaksais nyt ajatellakaan muuta kuin nukkumista ja särkylääkkeitä! ;) Mut pakko mikä pakko... :)

Kaikkea hyvää ja vointeja kaikille!

Nasu ja lapset

Vierailija
6/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista maanantaita!

Onnea Neidille tuleviin häihin!:)

Täällä paistaa aurinko niin kauniisti!:) Amira nukkuu ulkona, huh, onneksi! Oli aika tappelu saada se nukahtamaan, taisteli niin kovasti unta vastaan! Yö oli todella risainen. Amira heräsi vähän väliä ties mistä syystä, nälkä, tutti tai ihan vain silitystä kaipasi. Välillä jopa huusi kurkku suorana eikä se ole yhtään Amiran tapaista. Liekö hampaita tulossa kun kuolaa on valunut solkenaan jo monta kuukautta ja koko ajan järsii jotakin.. Näin sitten viime yönä untakin siitä että Amira sai hampaita.. Mutta saas nyt nähdä.. Meillä on täällä hammastarkastus ilmeisesti vasta vuoden iässä, muualla taitaa olla 6kk iässä..

Onneksi tänään tuli vanhempainraha, alkoi nimittäin rahat olla vähissä. onneksi sitten vanhemmat käytti meitä kaupassa lauantaina ja maksoi ostokset niin saatiin hieman ruokaa..:) Tänään sitten ' ' pääsin' ' maksamaan laskuja..:/

Amira syö nykyisin aamuin illoin puuroa ja hyvin maistuu, etenkin riisipuuro. Sitten syödään myös aamu- ja iltapäivällä liha-kasvissosetta ja iltapäivällä myös marja-/hedelmäsosetta..:) Illalla neito syö vielä puuron päälle velliä..:) Maitoa sitten yöllä ja muuhun nälkään.:) Kunpa saisi vielä nuo yösyötöt pois. Unikoulua olen kyllä aatellut pitää, mutta nyt taitaa olla joku kasvupyrähdys tytsyllä menossa (syö yölläkin tosi paljon ja selkeästi on nälkä) niin pitää sitä ' ' siirtää' ' . Ajattelin että jos kuitenkin 8kk ikään menessä saisi yösyömisen pois kun ei se kuitenkaan ole välttämätöntä ja sillä määrällä mitä Amira syö päivällä ja illalla, pitäisi kyllä jaksaa.

Mutta nyt kuppi teetä ja jalat seinälle hetkeksi kun kerta neito nukkuu..:) Hauskaa päivänjatkoa!:)

Iida-Ilona ja Amira 6kk

Vierailija
7/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kevät on kyllä sieltä ja syvältä! Tulispa jo toukokuu vaikka...Nasulla samoja oireita kuin täälläkin, aurinko pistää migreenin päälle ja sitten onkin " hauskaa" , huoh. Joka vuosi sama juttu, voisin nukkua maalis-huhtikuun kokonaan! Aurinko on kyllä ihanaa ja saa hyvälle tuulelle mutta tämä olo! Syksy on kyllä niin mun aikaani että oksat pois.

Aleksillekkin puhkesi nyt toinen yläkulmahammas ja toinen on ihan juuri myös ulkona (eli saldona nyt 3hampia). Hyväntuulinen tuo hangon keksi on, mutta syömisen kanssa vähän sitä ja tätä, kuitenkin on tuota vararavintoo jos tiukoille menee ;) On meinaan sen kokonen jätkä ettei kohta neuvolassa voi enää punnita ;)

Onneksi sentäs jääkiekko piristää varsinkin kun kunnon pelit alkamassa, Tappara mestariksi :D

Nyt meen ennenkuin alan luennoimaan OIKEESTI jääkiekosta jne ;) Jaksuja mammoille!

JMMK

Vierailija
8/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tuntuipa mukavalta huomata, että en olekaan ainut migreenikko näillä main! :) Tai siis mukavalta ja mukavalta... Ainaki mulla on kohtalotoveri! Ymmärtänet?! :)

On oikeesti niin rasittavaa, kun ei voi lasten kanssa edes ulkoilla tuon migreenin takia. Lapset katsoo kuola valuen pihalle, kun naapurin lapset siellä telmii kevätauringossa, ja itse vaan kökitään täällä neljän seinän sisällä, tiiviisti verhojen takana :( Plääh! Yhdyn todellakin tuohon ajatukseen, että tämän maalis-huhtikuun vois JOKA KEVÄT nukkua pois vaikka! Tää on oikeesti ihan " sieltä ja syvältä" , kun joka välissä on migreeni, niin että pää hajoo! :(

Ja sit ku vielä kanssaihmiset ei aina ymmärrä, MIKSI et voi mennä pihalle, vaikka onkin migreeni... Huoh! Miksi se onkin niin vaikea ymmärtää, että jos on migreeni, paras paikka olis pimeä ja kylmä ja HILJAINEN paikka, eikä mikään kevätauringon kirkastama lumimaisema!! GRRR!

Joo, anteeksi tää valitus ja purkaus taas! Ei oo tarkoitus toisten iloa ja onnea latistaa eikä ketään ärsyttää tällaisella marmatuksella... Mutta oikeesti vaan välissä tuntuu että on pönttö jo niin sekaisin tästä sisällä kuhnimisesta. Pääsis jo ulos raittiiseen ilmaan! Ja tulis jo niitä pilvisiäkin päiviä... Mutta onhan se ihanaa, että aurinko paistaa! ;) Kyllä se silleen piristää mieltä, tottakai, mutta tästä migreenistä vaan ei pääse eroon - joka vuosi sama juttu.

Mutta nyt katsomaan uuniin, ettei ruoka pala! :)

Nasu

Vierailija
9/64 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa no eipä meille kummempia kuulu, poika jatkaa konttausharkkojansa ja hermostuu kun ei mihkään pääse, nykii vaan paikallaan... Kiinteet on alkanu maistuun jo aika hyvin, saa aamulla puuroa, päivällä lihasoseen, iltapäivällä kasvissoseen ja illalla puuroa. mitään eroa en silti ole oikeen huomannu uniin vaikka tuo iltapuurokin on lisätty... kai se joskus. nyt mä viettelen täällä yksinhuoltajan vaativaa arkea kun mies on koko viikon reissun päällä, tulee viikonlopuks kotiin ja jatkaa taas ens viikon poissaoloa.

HOI NEITI 21 , miten sä jakselet kun sun miehes on pitkiä aikoja poissa? onko sulla hoitoapua lähellä? mulla ei asu ketään läheisiä lähimailla ja se on joskus aika rasittavaa...

niin ja onnea tulevalle morsiammelle :)

jaaha no mitäs sitä enempää jaaritteleen, jaksaa joku lukeakin kun ei romaania kirjota ;)

mukavaa viikkoa kaikille syyskuisille :)

Vierailija
10/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tipahtaa jonnekkin..

Täällä ei ihmeitä, Amira nukkuu ja äiti netissä..:P Hauskaa päivää!:)

Iida-Ilona

Vierailija
11/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on muutaman päivän taka-alalla niin tuntuu, että sitä on ikuisuuden poissa :)

Meille ei yllättäen ihmeitä...Yöt on oikeastaan sujuneet ihan mukavasti, yleensä kerran joskus kaksi heräillään syömään tai syöminen ei ole pääjuttu, mutta jos tyttö sattuu herään yöllä niin ei kyllä nukahda ilman tissiä...Että ihan kiva noin niin kun tulevaisuuden kannalta, mutta onneksi näin ei usein käy (*koputtaa puuta*). Päiväunet on sitä vastoin kyllä kans lyhentyneet ja muuttuneet pätkittäisiks. Ei uskois että meitin " unikeko" pärjää parin tunnin päikkäreillä....No iso tyttö taitaa jo olla...

Meillä taitaa olla syyskuun viimeinen pelkkä rintamaitovauva ;) No ensi viikonloppuna alotellaan soseet vihdoin täälläkin kun tulee tuo 6kk täyteen...En oo jaksanu yhtään perehtyä noihin soseiden saloihin, tiedän vaan että bataatilla alotetaan ja kahta lajiketta saapi antaa viikossa, mutta kai niilläkin jo alkuun pääsee =D Muut täällä jo keskustelee puuroista ja lihoista, mutta voitte sitten verestellä muistoja, kun tuun tänne kuitenkin kyseleen tyhmiä tai kiroomaan koko hommaa... En meinaan oo oikeestaan kovin innostunu koko hommasta, mulla kun on onneksi imetys sujunu niin hyvin ja helposti, et harmittaa kun nyt joudun alkaan oikeesti " tekeen" jotakin :)))

Loppukesän morsiamelle onnea!!!!!! =))))

Sitten noista kuvien laitosta...Tuonne MSN:n sivuille ainakin voi luoda noita ryhmiä ja niille sitten omat sivut, joten sinne ainakin saataisiin kuvia laitettua, jos halutaan....

Mulla kun ei ainakaan ole kotisivua tai mitään, mutta digikamera kylläkin ja paaaaaaljon kuvia ;)

Semmosta...omaa napaa varmaan taas....

Aurinkoista kevätpäivää jokaiselle!!!

maaly ja neiti-I

JMMK: Meillä myös mies hekumoissaan kirvespaitojen menestyksestä...Ja tänään löysi lehdestä tutkimustuloksenkin, että tapparan pelaajat käyttävät vähiten nuuskaa, et menestyivät sit siinäkin...Jep jep....No pointsit siitä multakin niille =)))

Vierailija
12/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin iiihhhaaannnaa auringonpaiste ( sori vaan megreenikot ).

Täällä on nyt huomattavasti valoisampi mieli kun viimeviikolla. Nyt muutaman yön vauva nukkunut jo paremmin. Viimeyö olikin oikea ihme, tyttö nukkui 21 - 05 välisen ajan ääntäkään päästämättä! Meillä on yösyönnit jääneet itsestään ja imettelen tytön tuossa 05 - 06 aikoihin. Muuten kyllä heräilee tuttia etsimään.

No, jottei liian helpolla pääsisi, niin esikoinen oksensi alkuyön ja loppuyö meni koiranunta nukkuessa ja esikoista vahtiessa. On meinaan todella surkea tommonen kaksivuotias oksentaessa. Vatsatauti on kyllä yksi kamalammista taudeista. Täällä siis pyykkikone laulaa :)

Gerbera; meillä ihan sama juttu tuon imetyksen kanssa. Mitään häiriötekijää ei saa olla tai imetys kaskeytyy ja maito lentää jokapaikkaan! Tutteli ei maistu meilläkään, eikä kyllä pulloa huoli muutenkaan. Vettä hörppii nokkamukista.

Nyt tisuttelemaan!

Minsku

Vierailija
13/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tisuttelut hoidettu :)

Ruokailusta. Meillä mennään aamut rintamaidolla tai joskus annan puolipurkkia jugurttia tai hedelmäsoseita ( niistä ei kyllä oikeen tykkää ). Sitten lähdetään esikoisen kanssa puistoon ja vauva nukkuu vaunuissa 1 - 2,5 h. Puolenpäivän maissa syö purkillisen kasvis sosetta, mutta nyt ollaan maisteltu 3 päivää lihaa ja kohtaa saa siis liha-aterian. Välkkäpalaksi rintaa. Unet tossa klo.14 tai 15. Sitten taas päivälliseks puolpurkkia kasvis sosetta ja rintaa päälle. Illalla ottaa vielä yhden rintamaitoaterian ennen iltapuuroa. Sitten ihan viimeiseksi rintamaitoa. Minä haluan vielä imettää ja meillä on harvinaista jos menee kerralla koko purkillinen sosetta. Iltapuuroa syö puolesta desistä desiin. Ja siis yöt menee nyt syömättä ( en laske klo.05 tapahtuvaa syöntiä enää yöksi ).

Neitille kovasti onnea tuleviin häihin! Ja tsemppiä laihdutukseen. Itse aloitin dieetin viikko sitten ja painoa putosi heti 1,8kg! Eli herkkuja meni paljon. Nyt on paino samassa kun ennen kuopuksen syntymää. Esikoista edeltävään painoon olisi matkaa vielä 4 kg, ja sinne olisi tarkoitus päästä.

Minsku kera murisevan vauvan!

Vierailija
14/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa piristävää lukea että nyt menee aika monella kivasti, tuli mielettömän hyvä ja pirtee mieli, kiitos :D Pienet ne on ilot kotiäideillä. Tänään yllätin itseni ja lapset ja lähdettiin ulos, aurinko paistoi ja nyt on tosi outo olo, pää sekasin, tuuli todella kovaa ja naamaa kipristeli :D

Nasu: sulla on toi migreeni näköjään todella pahana! Mulla tulee auringosta pientä päänsärkyä mutta ei sellaista maata kaatavaa, uimahallit ja jumppasalit on kirosana mulle, mieletön migreeni aina noitten jälkeen joten olenkin jättänyt nuo väliin. Jos käyn jäähallissakin katsomassa peliä on päänsärky sen jälkeen kova, siksi on hyvä vedota lapsiin kun ei mene usein katsomaan pelejä ;) JAKSAMISIA sinne arkeen!!!

Maaly kyä sullon hieno mies!:D

Olikos joskus niin että joku perusti raskausaikanamme yhteisön syyskuisille? Sillon en ollut kamalan kiinnostunut asiasta mutta nyt kyllä kutkuttaa aika kovasti, tosin nää vauvalehden sivutkin on oikein mukavat (kunhan osaa pomppia tiettyjen aiheiden ohi eikä varsinkaan kirjottele avlle ;D). Jos joku perustaa yhteisön niin kiva, mää en siihen hommaan ala koska en osaa enkä edes viitsi :D Kyllä, mä olen sairaan laiska! Olis vaan kiva tutustua vähän paremmin ja tännehän ei kaikkea viitsi kirjoittaa, toisaalta omalta kohdalta oon kirjottanu ehkä liikaakin ja henk. koht juttuja mut mulla ei oo mitään salattavaa ;D

Siis mun piti vaan käydä, teidän syy taas. Hitsit mä oonkin oikeestaan tosi hyvällä tuulella :D Nyt menen!

JMMK+aurinkonaamat

Vierailija
15/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa...

Arki ollut sellasta tasapaksua, niin ei ole tullut kirjoiteltua,

mutta lukemassa olen kllä käynyt.

Siis joo, meille ei mitään uutta. Kiinteet maistuu edelleen huonosti (varsinkaan aamusti ei mene mitään alas), ja yöt on kovin vaihtelevia. Meinasin jo jotain unikoulua pitää, mut sitte päätin, että pidän vasta sitten, kun tyttö syö kiinteitä kunnolla, eikä tarvitse yösyöttöjä olleenkaan, koskahan sellanen päivä tai siis yö koittaa???? Vatsa toimii levolacin ansiosta, mutta hirveet skabat otetaan, että saan sen levolacin tytpylle alas....Siinä ne meidän tärkeimmät.

Ihanaa, kun kevät on tullut :)) Piristää kyllä mieltä. Jaksamisia kaikille migreenin kourissa oleville. Itsellänikin sitä vikaa, mutta yleensä syksyisin.

Neidille onnittelut tulevien häiden johdosta :)) Niiden suunnittelu on mukavaa puuhaa!!!Ja hyvä, kun Minjan korvat kunnossa.

Mitäs vielä?? Ainiin, mustakin olisi NIIN mukava nähdä teidä kaikkien vauvoja!!!Mutta mustakaan ei kyllä ole yhteisön perustajaksi :((

KUKA OSAA???

Ja tosi sulosia olivat Iida-Ilonan Amira ja Papun Viljami (meniköhän oikein?).

Jees...mukavat päivän jatkot kaikile!!!!!

t.hope-a ja typy 6 1/2 kk JO....

Vierailija
16/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaanko muilla miten päikkäreitä? Meillä on näköjään siirrytty kaksiin. Aamupäivästä 1 1/2h (9.30-11.30 välisenä aikana) ja iltapäivästä 1 1/2h (14-16.30 välisenä aikana).

Niin ja yöllä nukutaan noin 19.30(-20)-06.30 (-07).

t.taas hope-a

Vierailija
17/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo perustetaan se yhteisö!!! Onkohan vaikeeta.. ja jos perustaa niin tarviiko siinä sitten enää muuta näpelöintiä vai pyöriikö omalla painollaan?? Pitääkö perustajan siis tehdä jotain juttuja säännöllisesti..?

Meillä oli eilen se rokotetutkimuksen viimenen verikoe ja itku tuli siinä vaiheessa kun puudutelaastereita otettiin pois. Tyttö itki silmät kiinni, ripset märkinä.. Rauhoittui kyllä hieman kun neula oli kädessä vielä kiinni, että se ei onneks sattunut.

Mulla oli koko päivän meno lauantaina (polttarit morsiamelle jonka kaasona olen) ja kyllä oli vaikeeta loppu illasta kun oli tyttöö niiin ikävä, ajattelin että miten se siellä pärjää ja varmaan itkee tissien perään pieni mussukka.. ja niin oli tehnyt :( Voi toista, onneks oli kuitenkin saanut nukuttua. Mä jouduin kerran illan aikana pumppaan maitoa rinnoista pois kun turposivat niin ja heti imetin kun sain tytön viereeni :)

Jee jee, meillä ryömittiin eteenpäin ekaa kertaa perjantaina!!! Ja senkin jälkeen aina välillä pientä etenemistä :) Siitä se lähtee, kohta saa juosta perässä kun menee vauhdilla eteenpäin..

Meillä menee kyllä soseet tosi hyvin alas. No jotkut laadut ei maistu yksinään niinku omena ja porkkana, mutta nekin maistuu jos sekoittaa toiseen laatuun esim. päärynään joka on suurta herkkua. Ja jännä juttu on se että Semperit ei uppoo läheskään niin hyvin kun Bona.. Eli tyttö alkaa kakoon jos on Semperiä..?? Outoo, onkohan jotenkin karkeempia tai jotain..

Lihaa ei olla vielä ehditty kokeileen ja puuroistakin vain riisi ja kaura jotka molemmat onneks maistuu hyvin.. (riisipuurosta käy vain muksun jauheesta tehty).

On tää melkoista sohlausta näitten ruokien kanssa, nykyään saa aina pitää hoitolaukussakin jotain hedelmää jos nälkä yllättää kaupungilla, niinkuin on muutaman kerran käynyt.. Sit se on vielä mukavampaa kun saa laittaa syöttötuoliin ihmettelemään..

No niin nyt lopetan ettei karkaa käsistä..

Ai niin ja Neidille ISOT onnittelut!! :)

äiti + tyttö (kohta jo ½ vuotta)

Vierailija
18/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainakin yritin kovasti perustaa meille yhteisöä tuonne msn:lle....

nimenä olis syyskuiset-05 ja laitoin sen suljetuksi eli kun pistätte hakemuksen niin mä sitten hyväksyn teidät jäseneks, (kukaan muu kun jäsen ei voi sitten katella kuvia)...Jos siis osaan ;))) En oo koskaan kokeillu, joten voi vähän tökkiä... Mutta sinne me sitten voitas laittaa niitä kuvia...

Tässä linkki jos toimii: http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=106&dir=0&start=250&cname=palva…

Ei muuten varmana toimi :))

maaly

Vierailija
19/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin hakemuksen!!

t.hope-a

Vierailija
20/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope-a: Mä onnistuin....=) Ja sain jo muutaman kuvan Idastakin sinne laitettua...

Joten muutkin kuvien jakamista halajavat, liittykää mukaan =)))