Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****SYYSKUISTEN UUSI VIIKKO*****

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vauva ryömi!! Lyhyitä " matkoja" , mutta siitä se lähtee!!

Meillä syödään soseita kaksi kertaa päivässä, yhteensä yksi pieni pilttipurkillinen. On syöty perunaa, porkkanaa, maissia ja parsakaalia. Itse on tehty muut paitsi maissi, ja se maistuukin tytölle parhaiten..Pitäis lisätä muutakin ruokalistalle, mutta eipä oo mies päivän aikana saanu aikaseks. Hän on myös sitä mieltä ettei mitään kiirettä.Mutta mä en malttais odottaa mitä tyttö tykkää vadelmista ja mustikoista, joita kesällä hänelle keräilin:)

Rintaa syö illalla, yöllä ja kun tulen töistä. Töissä olen pumpannut aina noin desin seuraavaksi päiväksi. Ei se paljon ole, mutta kun pakottaa...

Joo, taidampa minäkin pistää hakemuksen tuonne yhteisöön. Oli hyvä idea, kiitos maalylle pystytyksestä!

Vierailija
22/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sisään ja laitoin pari kuvaakin jo.

Ihana tyttö sulla maaly, mutta en saanut kun sen toisen kuvan auki...

Kaikki mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onnistuin pistään jonkun jätti suuren kuvan sinne eli kestää kun avaa sen ja sit se aukeekin suorastaan pelottavan isona :) No lisäilen kans kuvia sinne myöhemmin...

Ja Hope-a samat sanat...Ja voi kun teidän neiti näyttää jo " isolta tytöltä" kun istuu ja kaikkee =)))

Niin ja tosiaan nyt syyskuiset mukaan vain...Minä sitten hyväksyn teitä sinne.

Hienoa kun niin monilla on jo ymmärretty tämä liikkeelle lähdön ilo ;)

No nyt iltapuuhiin ja tv-ohjelmien pariin...

maaly

Vierailija
24/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaly: kävin jättmässä hakemuksen! = )

Ihanaa Neiti21, että pääset suunnittelemaan häitä!

Mustakin olis ihana päästä miettimää kaikkea siihen liittyvää kivaa. Mutta ehkä sitten joskus kun saan sellaset isot rinsessa häät. = )

Artulle tuli eilen illalla kauhea nuha ja yöllä puol tuntia hoitelin sitä: laitoin nenätippoja, imin räkää...onneksi kuumetta ei anakaan vielä ole tullut, ja toivottavatsi ei tuliskaan! Mutta silti vaikka nenu on ihan tukossa, niin poika jaksaa olla ihana naurava oma itsensä.

LAitoinkin tuonne jo oman pinon siitä, kun Arttu ei ole nyt viikkoon suostunut syömään puuroa.

En sitten tiiä olisko tulossa lisää hampaita, noiden kahden edellisen lisäksi!? Ku eiks sillon voi olla ruokahaluttomuutta ja nuhaakin? Mutta kun kaikki muut ruoat kyllä menee nyt alas. No en tiiä.

Kovasti nousee poika konttaus asentoon ja olenkin miettinyt, että lähteekö suoraan konttaamaan ryömimisen sijaan.

Mennäänkö teillä muilla eteenpäin?

Meillä pyöritään akselin ympäri ja kovasti yritetään etiäpäin. = )

Kamala kauhu kakara tossa Lapsityrannit ohjelmassa mikä tulee just kakkoselta!! Ihan kauhee!!

Jaa-a, pitäisköhän mennä iltapalalle...Moikka!!

Suzanne ja Arttu ylihuomenna 6kk!!

Vierailija
25/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hakemuksen joten pomo voisikko hyväksyä mut?:D

Ainiin unohdin kertoa hassun sattuman perjantailta! Aleksi on ryöminyt pikku matkoja jo hetken ja perjantaina tein ruokaa. Olin ehkä n.15 min keittiön puolella (lapset kuulosalla kun avokeittiö vai mikä kakka onkaan, en tykkää muuten yhtään!:D) ja sitten menin katseleen mitä Aleksi tekee kun on niin hiljasta. Hitto jätkä ei ollutkaan akvaarion edessä lattialla, iiiiiiik missä se muksu on?! No poeka oli ottanu oikein rynnistyksen ja ja ryöminyt toisen sohvan eteen ja hamuili sieltä alta rakennuspalikkaa siskon jäliltä, eli olohuoneen oli ryöminyt läpi (tosin tää nyt ei oo mikään lukaali mutta matka tollaselle pikkuselle yllättävän pitkä!) :D kyllä sydän meni kylmäks kun en kahteen sekkaan kuullu/nähny poikaa :D

Ja siittä asti tuo on ryömiskellyt matkoja äiteen perässä, hassua vaan kun siskon kanssa mennää esim. vessaan ja tullaan pois, niin pieni on puolimatkassa ja takas sama matka olkkariin :D

Nyt on myös huomannut että ylempänäkin tapahtuu, eli pöydät kiinnostaa ja sohvalle kurottelee, suuttuu kun ei pääse ja joutuu tyytymään kurotteluun :D Ihana tuo meitin poeka :)

Nyt menin taas, meillä alkaa iltapuuhat :)

JMMK

Vierailija
26/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä päivä!

Aamu pvä ei oikein mitään tapahtunut mutta sitten lähdettiin kaupungille ja törmäsin siellä yhteen ' ' ystävään' ' jonka kanssa ei olla oikein väleissä ja pitihän sitä tervehtiä ja hieman keskustella mutta oli kyllä hieman vaivautunutta! Sitten tultiin kotiin ja riisuin Amiralta vaatteet että saa hieman nakuilla. Otin vaipankin pois ja lähdin hakemaan uutta vaippaa ja kaivamaan yökkäriä, no sillä aikaa Amira ol kakkinut olohuoneen matolle ja sotkenut sen kakan siihen mattoon! Ei voi kun nauraa!:D oli sitten aikamoinen siivousoperaatio, nyt pitää sitten se matto pestä!

Amira ryömii jo kovasti (aina kun viitsii.. välillä laiskottaa..:D) Nyt nostaa käsillään itseään sen verran ylös ja yrittää saada pepunkin ylös, että eiköhän se pian lähde konttaamaan..:) ja kurottelee myös sohvalle ym..:)

Maaly: Upeaa että olet yhteisön luonut, laitoinkin jo hakemuksen..:)

Mutta nyt pitää saada tuo rasavilli unille ja sitten maton pesuun.. Hauskaa iltaa!:)

Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
27/64 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viikko on ollut meidän perheessä todella raskas. On ahdistavaa kantaa mukana toistekin huolia ja siksi pyysinkin, että vanhempani antaisivat minun nyt vain olla... En jaksa heidänkin murheitaan, en! Viikonloppuna oltiin jo sairaalassa asti, kun isän sydänkin alkoi temppuilla... Ja oli kyllä hirveää nähdä oma rakas isä siinä kunnossa... Itkin enemmän kuin koskaan ennen. Oikeastaan kolme päivää putkeen... Nyt tilanne on rauhoittunut ja jatkan omaa elämääni. Onneksi minulla on ihana tytär ja oma rakas aviomies. He kannattelevat minua elämän syrjässä... En kestäisi ilman heitä. He ovat kaikkeni. Laitankin sitten yhteisöön kuvan pikku mussukastamme, kunhan vain minut mukaan hyväksytään.

Neiti 21: Onnea jo etukäteen tulevalle morsiamelle. Meillä oli juuri 1-vuotishääpäivä, joten kovin on tuoreessa muistissa täälläkin tuo kaikki häitä edeltävä hössötys :)

Maaly: Laitoin hakemuksen tulemaan! Katsotaan hyväksytkö minua mukaan!

Iida-Ilona: Ihana sotku :) Teillä siis jo ryömitään! Meillä pikkuneiti edelleen möllöttää paikallaan :) Ei vaiskaan! Oppi nimittäin pyörimällä liikkumaan, joten nyt saa neitiä olla kiskomassa milloin sohvan alta tai tuolin jalkojen välistä. Mutta siis ryömitä ei, vaikka neiti onkin jo 6½kk vanha. Eipä silti, että tässä mitään kiirettä oliskaan. Ehtiihän tuo.

Kaikki edellä olevat ja lukuisat muut syyskuiset: Meillä syödään tosi reippaasti ja kiltisti. Kaikki mitä suuhun laitetaan laskee alas. Ei ole väliä onko kasvista, lihaa, kalaa, puuroa, hedelmää, marjoja, kaikki käy. Sen lisäksi syödään tissiä 5-7 kertaa päivässä. Me aloiteltiin bataatilla, mutta meillä se ei sopinut ollenkaan, tyttö tuli siitä tosi kipeäksi aina, ja sitten itkettiin masua. Peruna siis parempi meillä. Tänään meillä oli babyidean jälleenmyyjä esittelemässä kestovaippoja yms. ja naapurin rouvia oli koolla kahdeksan. Muutama heistä oli ihan kateellinen, kun näkin meidän neidin syövän hetkessä lautasen tyhjäksi ilman temppuilua. Heillä kuulemma pelleillään, syljetään, nauretaan ja vääntyillään... ja ruuan antaminen on pelkkää viihdytysshowta. Eli siis olen päässyt tässäkin suhteessa helpolla.

Olemme nyt käyttäneet kestovaippoja ja kovasti tykkään. Taskuvaipat ovat käytössä ja jopa mies on niihin ihan ihastunut.

Ensi viikolla lähden Raumalle, joten voipi olla että Alpukan kanssa tavataan! Onkos Raumalla jotain pikkuvauvojen äideille järjestettyä ohjelmaa? Kertokaahan jos tiedätte!

Nyt nukkumaan! Pikkuneiti pussuttelee jo toista tuntia :)

Ihania yöunia kaikille ja enkeleitä!

laurukka ja pikku-E 6½kk

Vierailija
28/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kyllä useammin muiden kuulumisia kuin itse saan kirjoitettua :)

Mitäs kertoilisi.. Meillä myös soseet maistuu. Itse teen " oikeat ruuat" , paitsi maissin. Hedelmät ostetaan kaupasta. Aamulla pikkuisen kaurapuuroa &päärynää (ei kyllä puurosta poika tykkää!), lounaaksi kasviksia ja lihaa. Välipalaksi joskus maitoa, joskus hedelmäsose. Illalla vielä lihaa ja kasviksia (olen jakanut päivän liha-annoksen kahteen osaan, kun maistuu paremmin sose lihan kanssa!) ja välillä vielä hedelmäsoe ennen nukkumaanmenoa. Mulla oli ihan kriisi kun alotettiin soseet jo 4,5 kk iässä; isosiskot on saaneet muuta kuin äm maistaa esikoinen reilu 5 kk ja toinen 6 kk iässä. Mutta pojalle ei maito ole jotenkin riittänyt?? Maitoa kyllä tulee nytkin PALJON, mutta paino ei sillä noussut. N.60 g/2 vkoa on hiukan liian vähän... Ei vain halunnut maitoa! Vaikka sitä kuinka tuli, ei kelvannut. Mikä oli ihan uutta mulle, kun tytöt ei millään ois halunneet muuta kuin äm! Mutta pojalle ei niin maistunutkaan. Heti alkoi soseista tykätä tosi paljon, ja syö niin reippaasti. Tytöt, etenkin esikoinen, vaati aina jonku " shown" ympärille, leluja ja hauskuutusta, että suostui syömään muuta kuin äm. Mutta poika syö niin kovin reippaasti, ahneesti suorastaan! Ihan unelmaa kun lapsi syö eikä vain pelleile! Maitoa sit menee aika vähän, valitettvasti.. Vain ihan unisena päivällä, ja yöllä sitten kaipaa tissiä. Syö miten sattuu, välillä kerran ja välillä puolen tunnin välein läpi yön. Yleensä ehkä 3 kertaa yössä? Vihdoin on meillekin rytmi muodostunut, nukahtaa iltaisin n.21 ja aamulla herää nykyään 7-8. Tänään tosin jo 5!! :( Päiväunia kahdet, 1,5-3 h kerrallaan. N. 10-11.30 ekoille (riippuen moneltako on heränny) ja toisille viimeistään 16 jälkeen, joskus jo 14. Mutta joku rytmi sentään :)

Liikkumaan lähteminen on meilläkin ollu vähän hidasta (tytöt kun kieri ja pyöri jo 3 kk ja nuorempi tyttö jo käveli tukea vasten 7 kk ym), poika alkoi kääntyillä kunnolla vasta 5,5 kk. Nyt kyllä kierii kaikkialle.. Mutta ei ryömi tms. Mutta kaikki aikanaan :) Täydellisen ihana on juuri tuollaisena <3 Hampaita ei oo, mut tytöille ekat tuli 9 kk ja 10 kk joten en niitä edes odota vielä!

Mut nyt taitaa riittää.. Jatkan kun ehdin taas koneelle. Kiva lukea muiden kuulumisia!

-Prinsessa-Keiju ja tytöt 5v8kk & 3v3kk ja poika 6kk

Vierailija
29/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu täyttää tänään 6 kk! Kylläpä aika menee nopeasti. Iso poika on jo tuo meitin vesseli :-)

Meillä sairastelut on jatkuneet. Juuri kun antibioottikuuri päättyi, niin päivä siitä nousi 39 kuume. Great. Viikko on nyt sitten kuumeiltu ja nuhailtu taas. TOIVOTTAVASTI ei taas mene korviin!!! Todella sitkeätä on siis nämä nuhakuumet ainakin meillä. Vauvauintiinkaan ei olla päästy kuukauteen. Harmittaa, kun se on niin kallistakin.

Yöt on sairastelun takia olleet hyvinkin rikkonaiset, joten tämä mamma kyllä kaipaisi pitkää unta. Huoh. Nyt alkaa oikeasti tuntumaan siltä, että voisi lähteä hotelliin nukkumaan yhdeksi yöksi hieman univelkoja pois! En tiedä kyllä miten poika pärjäisi, kun yöllä ei suostu juomaan pullosta... Noh, luulisi että kun tarpeeksi nälkä, niin pullokin kelpaa? Mutta saapa nähdä raaskinko vielä lähteä...

Meillä ei vielä ryömitä vaikka välillä yrittääkin peppua kovasti nostaa ylöspäin. Sairastelun takia myös on viihtynyt lähinnä sylissä, joten motorinen kehitys on hieman hidastunut. Istutaan kyllä jo kovasti vaikkakin pitää olla tyynyt ympärillä, kun välillä aina kellahtelee kumoon.

Soseista. Meillä ei maistu muutkuin hedelmät. Kasvisten kanssa alkaa kauhea venkoilu ja suu menee kiinni. Leikkikaluja en halua ottaa mukaan ruokailuun, koska sitten niitä tarvitaan aina. Ei hyvä. Jos laitan kasvisten sekaan hedelmää, saan syömään vähän. Täytyy varmaankin kanssa kokeilla lihan kera, jos se toisi sopivaa makua. Meillä " syödään" soseita kaksi kertaa päivässä: ekojen unien jälkeen ja sitten ennen nukkumaanmenoa. Puuroa ajattelin kohta alkaa testailemaan, mutta odotellaan kun sairastelut on ohi niin ehkä ruokakin maistuu paremmin.

Neiti 21, oikein paljon onnea! Meillä sama edessä :-)

Maaly, hienoa että sait tuon yhteisön aikaan. Minäkin yritän saada hakemuksen sisään; toivottavasti hyväksytään :-)

Laurukka, jaksamista sinne!

Jaksuja myös kaikille muille!

abebe ja poika 6 kk

Vierailija
30/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista Laurukalle!!

Meillä hyvä yö takana, Amira söi vain 1 kerran ja pari kertaa tarvitsi tuttia ja silitystä! Jippii!:) Nyt neito on partsilla päikkäreillä..:)

Matto oli yön likoamassa (vesi oli ihan kamalan väristä että oli aikakin pestä se matto, yök!) ja nyt sen pesin, meidän pienessä vessassa jossa hyvä jos pääsee kääntymään...:D Nyt matto onkin pihalla ' ' kuivumassa' ' kun sisälle ei oiken mahdu.. Jos nyt siellä ' ' pakkasessa' ' (-1 :D) tippuisi suurin osa vedestä pois ja myöhemmin nostaisi sen sisälle vaikka kuivaustelineen päälle..

Mut nyt hieman puuhailemaan!:)

Hauskaa päivää!:)

Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
31/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hehkuttaa!!! Tyttö meni nukkumaan 20.30 ja heräsi 07.00!!! Tuohon väliin vain yksi tissitys kello 02.00!!! WAU!

Ajattelin ostaa meille pimennysverhon makkariin, kun menee hermot aikasiin aamuihin :) Katsotaan auttaako asiaa! Onko muilla auttanut?

Jaksamista kaikille univelkaisille!

Laurukka

Vierailija
32/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla laurukka, toivottavasti jatkuu samallalailla :)

Meillä oli kyllä pyllystä yö, Aleksi käänty 2 miljoonaa (VALEHTELEMATTA!:D) kertaa yöllä sängyssään ja tuo napiainen ei todellakaan nukahda vatsalleen, siellä sitten määky taas silmät sirrissä. Ja äeti ramppas ja just kun sain unenpäästä kiinni niin taas " määmääääääämäääääääääää" , argh. No mutta yleensä noi yöt on meillä hyviä joten en valita, piti vaan tulla mainitsemaan että meilläkin valvotaan joskus ;)

Kohta pitäs männä ulos lasten kanssa kun lupasin Jennalle, mullon jalat tajuttoman kipeet, en tiä mistä johtuu :O

JMMK

Vierailija
33/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yritin katsella ja tutkia että pääsisin lähettää niitä joitakin tietoja että pääsisin tuohon syyskuiset-05 yhteisöön mahdollisesti!

Niin viitsisitkö auttaa viellä tätä " tietokone ihmettelijää" kuinka ja mitä teen? yritin sieltä antamastasi linkistä mutta siis missä se syyskuiset-05 yhtesiö siellä pitäs olla?

Kiitos ja anteeksi tää " hölmöyteni" :)

Vierailija
34/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tehnyt esittelyä itsestäni ja perheestäni joskus talvemmalla mutta kirjoittelu jäänyt vähiin. Kuitenkin päivittäin tulee seurattua teidän kirjoituksia, samanlaista kun arki on meilläkin!

Eli meillä poika s.18.9. ja siis viime lauantaina vietettiin puolivuotissynttäreitä! Ja samanlaista on meillä kun muillakin, kiinteitä syödään 5 kertaa päivässä välipalat mukaan laskettuna, kovasti eteenpäin olisi mentävä mutta ei vielä onnistu. Mahalleen poika kääntyi jo 3 kk ikäisenä mutta ei meilläkään vielä ryömitä muuta kuin navan ympäri pyörimistä ja sitäkin pää punaisena ähkimisen kanssa.. :)

Yöt vaihtelee, vuodenvaihteessa heräiltiin 5 viikkoa tunnin välein touhuamaan, joten myös täällä tiedetään miltä tuntuu olla väsynyt! Nyt kuitenkin yöt melko rauhallisia, reilun viikon verran syöty vain kerran yössä, poika itse jätti toisen syötön pois, jipii! Muutaman kerran yössä ainakii pitää asentoa tai tuttia korjailla. Mutta luksusta niihin tunnin välein heräämisiin nähden. Nukkumaan meillä mennään klo 21-21.30 ja herätään klo 7-8. Päivällä poika nukkuu vaunuissa ja hyvin nukkuu, välillä joutuu käymään vaunuja hytkyttelemässä.

Sellaista meillä, mukava on ollut lukea teidän juttuja. Täältä on saanut monesti hyviä vinkkejä ja jaksamista päiviin. Olisi vaan saanut itsekin aikaiseksi kirjoitella aikaisemmin..

Laitan hakemuksen tuonne yhteisöön, mikäli mukaan pääsen!

Aamu25 + poika 6 kk 4 pv!

Vierailija
35/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pääsit sisään? En tarkistanut yhtään kun tultiin juuri ulkoa lasten kanssa, mutta kokeiles tätä linkkiä ja sieltä syyskuiset-05:

http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=106&dir=0&start=50&cname=Kaisko…

Toivottavasti linkki toimaa!

JMMK

Vierailija
36/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli loistava yö takana! Tyttö kävi nukkumaan ennen kahdeksaa ( ja mieheni kanssa, joka on nyt itse päättänyt, että saapi vauva tyytyä välillä isukkiinkin ) ja muutamaa tutinlaittoa lukuunottamatta nukkui 07 asti. Ihanaa! On neiti itse jättänyt yötisuttelut pois.

Esikoinenkin halusi illalla jo toisen kerran peräkkäin mennä nukkumaan omaan huoneeseen ja omaan sänkyyn! On nukkunut tähän asti yöt meidän huoneessa pinniksessä. Nyt saankin sitten pinniksen vaavalle, jolle alkaakin rottinkinen ensisänky käydä ahtaaksi. Jännitin, että näinköhän esikoinen enää haluaa uuteen sänkyynsä, kun edellisyönä alkoi se oksennustauti ja juuri kun oli nukkumassa uudessa sängyssä ekaa kertaa. Onneksi ei yhdistänyt näitä kahta asiaa keskenään!

Meillä kanssa vauva oppi kääntymään masulleen 3kk ikäisenä, mutta edelleenkään ei käänny takaisin selälleen. Masullaan ollessa pyllyä nostaa, mutta ei ymmärrä tehdä käsillä mitään. Ja äkkiä tulee väsy ja hermostuminen. Istuminen ei vielä suju. Mutta kerkeäähän tuota.

Kamalasti olisi kaikkea hankittavaa näin keväällä! Pitäis jonkinmoinen välikausipuku vauvalle ostaa. Onko kellään vinkkejä missä olisi kivoja? Mä en halua mitään fleeceä, enkä vaaleanpunaista. Vaaleanpuna-kiintiö alkaa olla täynnä kahden tytön äitinä...

Joo, mutta nyt täytyy tehdä jotain muutakin kun roikkua netissä :) Mukavat päivänjatkot kaikille!

Minsku

Vierailija
37/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjottelen tai siis viikonloppuna taisin viimeks jotain kirjotella, mut tuntuu pitkältä tää muutama päivä, kun niin innostuin tässä joka päivä kirjotteleen. Mutta kuten viimeksi mainitsin niin oon yrittäny nukkua sillon kun poikakin, kun oon ollu tosi väsy.

Mies on kotona tän viikon ja on nukkunut nyt pojan kaa ja se on kyllä heti muutamassa yössä auttanu, nyt tuntuu elämä taas hieman valoisammalta!

Onnea morsmaikuille!! Iiiiiihaaanaaa :)

Niin mitäs muuta.. Jaksamisia tietty kaikille!!!!

Ja pääseekö mukaan yhteisöön vai onko se vakkareille vaan.. nyyh :( Siis kun mäkin liityin vasta muutama kuukausi sitten tänne, enkä raskausaikana kirjotellu.. Voisin sinne tulla kirjotteleen kyl teidän kaa (jos osaan sitä käyttää..) ja ois tosi kiva nähdä teidän vaavien kuvia, kun sitä aina on miettiny et miltähän tuokin tytsy ja tuokin poika näyttää..

PAPUlle vie, et oon kyl aikas varma et oon teidän Viljamin kuvan nähny jossain, ehkä noin 96 %:sti =D Ja mietin sit et missä sen oon nähny, kun rupesi todella vaivaamaan.. Mieleen ei tullut muuta, kun yhdellä Heinillä katselin joulun tienoilla niille lähetettyjä joulukortteja ja siellä oli monia kuvia kyllä pienistä pakkauksista. Joten olisikohan se sitten meidän yhteinen tuttu.. muistelin et oisitkohan ollutkin Heinin koulukavereita?

Sori tuli taas aikamoiset stoorit (se on tätä kun ei muutamaan päivään kirjota..). Nyt syömään, kun mies teki meille ihanan kalakeiton.. nam!

Emmuli ja poitsu 5,5 kk

Vierailija
38/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea naimisiin meneville eli abebe ja neiti21! Me mentiin naimisiin 020202 ja lasten piti syntyä 0303 ja 0505, mutta ei ihan osunnut kohdalleen.

Pidimme jonkilaisen unikoulun ja poikamme nyt nukkuu yhdellä yösyötöllä. Hyvä, sillä ennen herättiin jopa tunnin välein tissille.

Soseita maistellaan edelleen hissukseen, ei kiirettä. Lihaa annan vasta vuosikkaana.

Ostin vk-puvun kokoa 80, mahtunee myös syksyllä. Kenkiä ostan vasta, kun poika oppii seisomaan. Nyt käännytään molemmin päin, onneksi yöllä ei harrasta liikuntaa... vielä.

Gotta go, kitisee vauva väsymystä, täytyy lähteä ulos.

Heips!

Vierailija
39/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tokihan kaikki ovat tervetulleita tuohon yhteisöön...Ei siis ole mitenkään muuten suljettu tai tuskin täällä kukaan kovin " vakkari" on =)) En minäkään ole alusta lähtien kirjoitelut ja muutenkin tuntuu, että tämä aktiivisuus on kausittaista, luonnollisesti...=))

Laitettiin tuo ryhmä vain suljetuksi, koska siellä esiinnytään ihan omilla nimillä ja kuvilla, ettei sitten kuka vain pääse katseleen. Mutta hakemusta siis vain tulemaan, niin kyllä kaikki huolitaan mukaan...Sovittiin vain niin, että jos kerran kuussa kävisi kuulumisiaan siellä kertomassa ja vähintään sen yhden kuvan sinne pistäisi. Muuten siis jatkamme kyllä ihan täällä kirjoittelua...Lähinnä noiden kuvien takia tuo pystyyn pistettiin =))

Hirveellä kiireellä kirjotettu, joten voipi taas olla vähän sekava....

Nyt takavasemmalle ja palailen myöhemmin...

maaly ja neiti I

Vierailija
40/64 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva idea kyllä oli, että kiitos maalylle!! Kiva nähdä kaikkien pienoisia.

Meillä poika meni mummulle (miehen äiti) hoitoon ja me saadaan miehen kanssa pitää koti-ilta kera leffojen.. pitkästä aikaa.. ennen pojan syntymää kun tuli paljon leffoja tuojotettua, mutta nyt on jääny.. you know :)

On vaan niin haikeeta nykyään jättää tuo poika hoitoon vaikka usein on kyl ollu juuri anopilla hoidossa, mut nyt tuntuu pahalta.. oisko sit jotain omantunnon tuskia, kun on niin usein hoidossa =D

Mutta ihanaa saada nukkua kunnolla ja aamulla niin pitkään kun huvittaa.. oon kyllä ollutkin niin poikki ja katki :)

Hyviä illanjatkoja! Nyt leffan ja sipsipussin pariin.. syntiä, mut pakko saada herkutella vapaailtana *selittää..* (aina pakko keksiä jotain selitystä..)

Emmuli