LA Marraskuu 2017
Keskusteluketju kaikille Marraskuussa2017 vauvansaaville! Tule kertomaan plussaamiset, oireet, ihanat ja kamalat tuntemukset ja tunteet.
Kommentit (66)
Mimosainen kirjoitti:
Hei! Täällä jo pari viikkoa sitten plussannut, mutta vasta nyt asian tajuava... Yritystä takana 2 vuotta ja lapsettomuustutkimuksetkin tehty, mutta kaikki tapahtui sitten luomusti... Viikot tällä hetkellä 7 + 5, LA 17.11.
Hyvä päivä, mulla sillon itsellä syntymäpäivä. Ja oma la tämän hetkisten laskujen mukaan olis 19.11, voi siis osua omaan syntymäpäivään :D. Mutta aika tarkentuu huomenna varhaisultrassa. Vähän jänskättää.
Ensimmäisestä inseminaatiosta tärppäsi, sitä ennen yritettiin melkein vuosi. Onneksi päätin (ja ympäripuhuin miehen) lapsettomuushoitoihin. Nyt rv 6+6 ja ensi viikolla ensimmäiseen ultraan. Laskettu aika osuu marraskuun loppuun. Vk 4+ kuukautis- ja tissikipuja sekä 5+ ja 6+ armotonta väsymystä ja ällötystä, en kuitenkaan ole oksentanut, mutta joutunut syömään koko ajan! Kahvia ei pysty juomaan. Nyt pari päivää on ollut parempi olo, mitä nyt pientä mahakipua. Pelko keskenmenosta jyskyttää takaraivossa koko ajan. :(
Tänään oli varhaisultra, ja siellä tosiaan oli pieni tyyppi ja sen pieni sydän sykki ja kovaa! Päätäkin vähän liikutteli. Viikot olin laskenu aika tarkkaan oletetusta ovulaatiosta, ite olin arvellu että tänään olis 8+1, ja ultran mukaan vastasi 8+2. Ja siten laskettu aika tarkentui 18.11. Pikku hiljaa vois ehkä uskaltaa liittyä siihen salaiseen faceryhmään.. :)
Ja tosiaan gyne sanoi, että kohdun sisällä ei mitään hyytynyttä verta ole, että ruskea vuotelu on tullut kohdunsuulta vaan, ja on ihan normaalia. Ennuste kuulemma hyvä, kun vastaa noin hyvin viikkoja ja sydän sykkii jne. Uskallettiin jo kuvan kera vanhemmillekin uutiset kertoa.
Hei. :) täällä myös la 5.11 :)
Jos sinulla on laskettu aika marraskuussa ja haluaisit mukaan pienempään fb-ryhmään niin laita viestiä marraskuu1117@gmail.com :)
Hei! Täällä jo pari viikkoa sitten plussannut, mutta vasta nyt asian tajuava... Yritystä takana 2 vuotta ja lapsettomuustutkimuksetkin tehty, mutta kaikki tapahtui sitten luomusti... Viikot tällä hetkellä 7 + 5, LA 17.11.