LA Marraskuu 2017
Keskusteluketju kaikille Marraskuussa2017 vauvansaaville! Tule kertomaan plussaamiset, oireet, ihanat ja kamalat tuntemukset ja tunteet.
Kommentit (66)
Täällä plussattu 6.3, nyt menossa rv 6+0. Marraskuun 10. päivä laskettu aika. Oireina on ollu tähän asti tasanen lämpö 37,3 ja rintojen arkuus sekä väsymys. Oon aloittanut foolihappo, d-vitamiini ja c-vitamiinilisät ja verilettujen syönnin. Väsymys helpotti kun sain rautaa veriletuista (ei todellakaan oo mitään lemppareita mutta kun rautalisää ei sais alottaa ilman lääkärin lupaa). Vähän mietityttää kun ei oo pahoivointia ollut, niin onko sen puuttuminen yleistä ennen keskenmenoa.. Mutta alussahan tässä vielä ollaan. Eka raskaus siis menossa ja eka neuvolakäynti rviikolla 8 eli ensikuun 4. Onnea plussanneille! :)
Rusina89 kirjoitti:
Hei! Tänään tein raskaustestin johon tuli plussa ainakin omasta mielestäni. Haluaisinkin teiltä kysyä, mitä olette mieltä onko viivaa vai ei? 😊 Ilman ehkäisyä olen ollut jo kesäkuusta 2014 saakka ja nyt toivottavasti vihdoin tärppäsi. Minulla on jo ennestään yksi lapsi (6/13), miehelleni tämä olisi ensimmäinen. ❤
Plussahan siinä! Onnea :)
Sususanna, harvalle raskaus aikana edes tulee pahoinvointia. Ole onnellinen jos ei tule. Mulla on aamusta iltaan kauhean pahat pahoinvoinnit ja se alkoi jo ennenkun kuukautiset oli edes myöhässä. Nyt on vasta 4+2, oireina on pahoinvointi, väsymys, nenä tukossa ja vuotaa, rinnat arat ja turvonneet, alavatsa krampit varsinki iltasin, palelu ja illalla ennen nukkumaan menoa tulee aina tosi kuuma, haju ja makuaisti terävöityny ja voimistunu tosi paljon ja pissalla ravaan jatkuvasti :D
Mut ei kannata olla huolissaan jos ei oo pahoinvoinita, se on yllättävän yleistä, että sitä ei raskaudessa tule. :)
Minämutsi kirjoitti:
Mulla on FB ryhmä tehtynä.
Marraskuun vauvat 2017 ♡
Pidän hetken suljettuna että ihmisiä voi liittyä ja sitten laitan salatuksi. Voin myös salata ryhmän ja liittää oman profiilin kautta ihmiset :)
Täällä myös yksi ryhmään halukas :) mutta vaan salattuun 🙈 ei vielä voi ottaa riskiä että näkyy vahingossa 😂🙈 ketä pyydän kaveriksi facessa niin pääsee ryhmään? :)
Salattun ryhmään olis innokkuutta täälläkin, ei tarvis vielä kaikille näkyä 😂
Joo minä kans fb ryhmään, salattuun sellaiseen!
Heips, mulla kans hinkua FB-ryhmään, mutta vain salaiseen. Ryhmään liittyminen ei missään nimessä saa näkyä kellekään vielä.
Olisiko kätevää, että jos sä, joka perustit sen FB-ryhmän, perustaisit hetkeksi jonku yleispätevän s-postin, jonne me voitas lähettää nimemme, niin voit lisätä meidät FB:ssä SALAISEEN ryhmään? :) Eli postaa se s-postiosoite tänne, niin me halukkaat laitetaan sulle mailia tulemaan.
Niin ja oikeasti, mulla ei ole mitäääään oireita (paitsi menkkojen poisjääminen). Vähän outoa. Ei tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana. Lisäksi mun 3-vuotias lapsi pukkasi mua vahingossa alavatsaan polvella TODELLA kovaa ja se sattu pahasti. Nyt oon varma, että se alkio on tyyliin rusentunut sinne.... Sanokaa nyt joku, että tuo on turha huoli. :P
Rusina89 kirjoitti:
Hei! Tänään tein raskaustestin johon tuli plussa ainakin omasta mielestäni. Haluaisinkin teiltä kysyä, mitä olette mieltä onko viivaa vai ei? 😊 Ilman ehkäisyä olen ollut jo kesäkuusta 2014 saakka ja nyt toivottavasti vihdoin tärppäsi. Minulla on jo ennestään yksi lapsi (6/13), miehelleni tämä olisi ensimmäinen. ❤
Kyllä mä ainaki näen siinä plussaviivan. Onnea!
Täälläkin vois olla kiinnostusta salaiseen ryhmään
Hiljaista on salaisen ryhmän suhteen, joten lähteekö joku mulle kaveriksi ryhmää luomaan? marrasvauvat2017@gmail.com voi laittaa mulle viestiä faceprofiista niin laitetaan ryhmä pystyyn :) kuitatkaa tänne kun ootte säpöö laittanut
Anniina ja papu 5+4
Viestiä laitettu säpoon :)
Täällä on ollut hiukan draamaa niukan verenvuodon kanssa ja käytiin ultrassa toteamassa, että kaikki on hyvin. En tiedä, onko noilla näin varhaisilla viikoilla tehdyillä ultrilla kovin paljon painoarvoa lasketun ajan suhteen, kun ultra aikaisti aikaa yli viikolla. Nyt siis 3.11. ja kahdeksas viikko aluillaan laskureiden mukaan.
Miekin laitoin viestiä!
Täälläkin alkoi nyt kahdeksas viikko, ja ensi torstaina olis neuvolan ensikäynti!
Jes, kiva kun Anniina teit salaisen ryhmän! Mä laitoin äsken s-postia tulemaan. :)
Salainen FB-ryhmä on nyt siis toiminnassa ja siellä jo ekat mukana, joten ilmoittautukaa kaikki loputkin Anniinalle tohon osoitteeseen marrasvauvat2017@gmail.com, ni pääsette mukaan :)
Minä laitoin kanssa sähköpostia ryhmään liittymisestä! 😊
Viestiä myös laitettu säpoon! :)
Olisi kiva liittyä ryhmään :) en löytänyt ryhmää