LA Marraskuu 2017
Keskusteluketju kaikille Marraskuussa2017 vauvansaaville! Tule kertomaan plussaamiset, oireet, ihanat ja kamalat tuntemukset ja tunteet.
Kommentit (66)
Tiiia kirjoitti:
Heippa!
Oon tänään tehny FB-ryhmän Marrasvauvat 2017, tulkaa ihmeessä liittymään❤
Meillä on nyt paripäivää ollut ryhmä fbssä, salainen. Jos haluat liittyä pistä sähköpostiin marrasvauvat2017@gmail.com niin päästään lisämään sinut sinne jos haluat :) meitä on jo muutama siellä!
Moikka! Laitoin juuri sähköpostia :)
Moikka! Onko kaikki jo kadonneet facebookin syövereihin vai jääkö tänne vielä joku? :) Itse voisin facebookia miettiä tuossa hetken päästä, nyt vielä jotenkin niiiiiiin alkutekijöissä. Toivottavasti ryhmään pääsee vielä muutaman viikon päästä mukaan?
Sunnuntaina siis plussatesti tehty ja aika epäuskoinen olo. Tiputtelua oli jo viime viikolla, minkä takia oletinkin, että menkat on jo tulollaan, mutta eipä ne sieltä sitten alkaneetkaan. Sen sijaan alkoi lauantaina alavatsan menkkamaiset kivut (joita mulla on aina vain pahimpana vuotopäivänä), jotka jatkui sunnuntaille. Illalla sit tarpeeksi pitkään pidäteltyäni tein clearblue digitalin, joka päräytti ruutuun Raskaana 1-2.
Nyt siis menossa 4+ 3. Tossa juuri pähkäilin, että koskahan sinne neuvolaan oikein kehtaa soitella?
Plussasin 6.3. ja nyt olisi 7+6 😁 saas nähdä pitääkö paikkaansa kun kahdesta edellisestä on siirtynyt la 8-9 päivää eteenpäin, mutta näillä näkymin siis olisi 2.11. Aiemmin syntyneet tytöt 2,5v ja 1v eli vipinää tulee olemaan jos kaikki menee hyvin. Pelottaa kamalasti, että siellä olisikin vain tuulimuna tai raskauskeskeytynyt tms.. 🤐😥 ens maanantaina neuvola, mutta täällä ei kuunnella edes sydänääniä niin siitä ei kauheesti hyötyä mielenrauhalle..
Onko siis täysin salainen ryhmä?
No tuolla se lukikin että salainen. Laitoin. Spostia
Myös isommassa salaisessa ryhmässä on vielä tilaa :) joku kyseli että otetaanko mukaan vielä myöhemminkin niin toistaiseksi ainakin otetaan :) eihän kaikki ole vielä plussannut ;) marrasvauvat2017@gmail.com on yhteyssähköposti :)
Mäkin haluisin liittyä fb ryhmään. Laitoin säpöä. Meille tämä olisi kolmas ja laskettu on 1.11. :)
Heippa, itsellä eka raskaus ja nyt 6+4. Onko salainen ryhmä sellainen, johon kuulumista FB kaverit ei näe? Haluaisin pitää salassa ainakin viikolle 15 asti mutta olisi kiva päästä jakamaa muiden kanssa ajatuksia.
Loistokas kirjoitti:
Heippa, itsellä eka raskaus ja nyt 6+4. Onko salainen ryhmä sellainen, johon kuulumista FB kaverit ei näe? Haluaisin pitää salassa ainakin viikolle 15 asti mutta olisi kiva päästä jakamaa muiden kanssa ajatuksia.
Juu ei nää kukaan liittymistä :)
Laitoin postia, jos vielä mahtuu mukaan :)
Minäkin laitoin sähköpostia:) haluisin ryhmään mukaan:)
Tahtoisin itsekin mukaan ryhmään :) laitoin säpoa!
Itsellä juuri ja juuri marraskuinen, LA 30.11
Kutsun kaikki odottajat facebookin suljettuun ryhmään. Ryhmä löytyy nimellä Marras vauva 2017. Tervetuloa mukaan 😊
Heippa!
Oon tänään tehny FB-ryhmän Marrasvauvat 2017, tulkaa ihmeessä liittymään❤