Pojalle ei nimeä
Näitä nimikeskusteluja netistä löytyikin iso pino, mutta tuntuu että kaikki on jo plärätty läpi moneen kertaan eikä mikään nimi ole vieläkään kolahtanut.
Kamala ajatus, että joutuisimme nimeämään pojan nimellä, joka ei meitä miellytä, koska yhtään molempia miellyttävää nimeä ei vain yksinkertaisesti tunnu löytyvän.
Eli nyt kysynkin teiltä ehdotuksia, josko löytyisi jotain uusiakin ehdotuksia joita vanhoista keskusteluista ei ole vielä vastaan tullut.
Eniten meitä miellyttäisi suht. lyhyet ja pehmeästi sointuvat nimet.
Eemi
Eeli
Iivo
Leevi
Jooa
Nimet ovat tyyliltään kivoja, mutta ei kuitenkaan tunnu omilta.
Kommentit (31)
Jos ei viljo, niin entäpäs vilho tai viljami?
oiii tuo Lennu <3 pakko sanoa miehelle että tehdään vielä yksi vauva, haluan Lennun !
Vilho olisi ihan kiva. Vaikkakin en tiedä häiritsisikö itseäni sen samankaltaisuus sen Viljon kanssa.
Aleksi olisi semmoinen perus, ok. Ei kuitenkaan erityisesti säväytä.
"Lennu, Nuu, Verne, Elvar, Noeli , Joosa, Aarni, Ruska. iskikö mikään noista ? :)"
Näistä Joosa voisi olla yksi jonka voisi lisätä harkintalistalle.
Noi nimet on ihan hirveen yleisiä. Emil, eeli ja elia löytyy joka päiväkodista. Oisko mitään nimeä ee, tai aa- alkusista? Esim Aatu tai Aapeli, Elmeri?
Lennusta tulee itselleni mieleen koira, jollakin tutulla taitaa olla siis koira nimeltään Lennu :D
Viljamikin olisi ihana, löytyy lähipiiristä sekin.
Ja 25 siis olin myös minä, Ap
Vierailija kirjoitti:
Lennusta tulee itselleni mieleen koira, jollakin tutulla taitaa olla siis koira nimeltään Lennu :D
Viljamikin olisi ihana, löytyy lähipiiristä sekin.Ja 25 siis olin myös minä, Ap
No eikäku presidenttimme Salen koirahan se oli nimeltään Lennu! Tuttupa siis hyvinkin :P
Sephiroth olis kyllä aika kova nimi
Voitto, Veikko, Jaakko, Akseli, Aleksi, Einari, Martti., Markku.
Vahvoja, perinteisiä ja komeita nimiä!