Eveliinan isot reidet?
http://m.iltalehti.fi/viihde/201703052200080704_vi.shtml
Tämä uutinen Eveliinan isoista reisissä tulee jatkuvasti mun Facebook sivuille. Olenko oikeasti ainoa joka ei huomaa mitään jätti reisiä? 😀 Kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että on hienoa kuinka Eveliina nyt kannustaa muita esimerkillään ettei välitä isoista reisistään ja haukuista joita saa mutta ihan normaalilta noi näyttää prkl 😆
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mullapas onkin isommat ja leveemmät, lällätilää!
Muhkumpi ompi parempi, leveä pers... ja muhkeat reidet, aah.
Läski mikä läski. Eiköhän olis jo aika luovuttaa ja antaa ryhävalaskehityksen tehdä tehtävänsä?
Kyllä noi varmaan joissain muotipiireissä voi olla muhkut reidet, mutta urheiluipiireissä aivan normaalit. Jostain syystä jalat ja perse tuntus naisilla olevan ainoa paikka johon edes jotenkin tulee lihasta :D Ja sitten jos on vielä muutama kilo ylimääräistä läskiä niin tulee aika muhku vaikutelma. Näin setämiehenä tykkään.
Olisi ollut kiva päästä Eveliinan ja Sannin romanttiselle lomamatkalle edes kärpäseksi kattoon. Suomen kuumin lepakkopari.
Lähes kaikkia kiusataan yläasteella. Mulla oli 90-luvun ihanteen mukaisesti laihat reidet ja pieni takamus, joten kiusattiin mahasta, yläkropasta, hiuksista ja uskonnosta :D. Teini-ikäiset ovat hirveintä sakkia mitä maailmasta löytyy eikä se tule koskaan muuttumaan.
En tiedä kuka tämä Evelina on mutta ihan tavalliselta näytti.
Onhan ne melko isot, ja Evelina niin turha julkkis että... Kaikki kappaleet kuulostaa ihan samalle, ja muutenkin.
Täytyy kyllä taas sanoa, että hyvin käy ilmi miksi m*mmat ei ole johtajina. Kun se oma ja toisen naisen ulkonäkö on maailman keskipiste. Kuinka usein miehet vaahtoaa perzzeensä tai kulmakarvojensa kanssa mediassa huulet töröllä? Ihan turha ulista mistään palkkauksesta tai työpaikkojen saamisesta kuin tilanne on tämä.
Oon itse ihan samanlainen vartaloltani, kuin Eveliina. 2000-luvun alku oli vaikeaa, kun ihannoitiin juurikin langanlaihoja jalkoja ja muutenkin todella hoikkaa kroppaa. En nyt hirveän paljon kuullut huutelua isoista reisistäni, pohkeista ja jaloista, mutta kyllä se silti teininä tuli paljon vertailtua itseä muihin. Nykyään kun isommat pyllyt ja lihaksikkaammat reidet ovat muodissa, olen oppinut itsekin pitämään jaloistani. Niiden muodolle kun ei oikein voi mitään, kun 15 vuotta olen jalkapalloa pelannut ja lihakset tuppaavat tulemaan minulla nimenomaan reisiin, pohkeisiin ja pyllyyn.
Ihan hyvä se on edelleen, että erilaisia vartaloita näkyy julkisuudessa. Riittää, että on terve, sillä omalle vartalotyypille ei oikein voi mitään.
Kauniit ja muodokkaat. Liian laihat ja luisevat, kuten Sannilla, tekee lapsellisen ja poikamaisen näköiseks.
Läski mikä läski todellakin. Eikä muuksi kyllä muutu, vaikka läskidenialismit itselleen muuta uskottelisikin. Eveliinan kannanotto huutaa laihdutusapua...
Colette kirjoitti:
Läski mikä läski todellakin. Eikä muuksi kyllä muutu, vaikka läskidenialismit itselleen muuta uskottelisikin. Eveliinan kannanotto huutaa laihdutusapua...
Väitäisin, että sinä kommentteinesi huudat apua. Ymmärrän häiriötäsi ja sinua, mutta se ei oikeuta pahuuteen muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuota panis kakkoseen.
Miksi se kakkonen niin kiinnostaa? Semmoinen löytyy varmaan naapurisi Lasseltakin, kysy siltä antaisiko. Taidatkin olla niitä miehiä tai sitten joku epävarma jonne. Mä valitsen ykkösen.
Hö, hoikka nainen, joka on puristanut
Jollain remmillä väkisin makkaran reiteensä...
Onpas positiivinen viesti jollekin tytsille, joka on kokoa 38-42...
Väsyttäviä nämä "kehopositiivisuus" ulostulot julkkiksilta mitä puskee joka tuutista. Eikö nykypäivän nainen osaa muuta kuin tuijottaa napaansa ja ladata persekuvia nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali naisen kroppa tällä, mutta käyttää näitä ihonvärisiä mummokalsareita ja sellaisia vaatteita, jotka korostavat alakroppaa. En tajua koko tuota avautumista... hän siis nimenomaan pukeutumisellaan haluaa kohdistaa katseet alakroppaan, eli nauttii vissiin sitten kaikenlaisesta huomiosta? En näe tuossa vartalossa mitään vikaa, en hyvässä enkä pahassa. Perus suomimimmi!
https://scontent-ort2-2.cdninstagram.com/vp/46e8458301885d962098c604221…
No mitä nyt taas. Jos käyttää vaatteita, joissa joku kehonosa korostuu, niin nauttii haukkumisesta ja arvostelusta? Valoja päälle. Ei pitäisi aikuiselle ihmiselle joutua kertomaan, ettei muiden ulkonäköä ole koskaan tarpeellista kommentoida. Oli sitten minkälaiset vaatteet päällä. Vielä tarvii ihmetellä, mistä koulukiusaajat löytää toimintamallinsa.
Colette kirjoitti:
Onko hän oikeasti mielestäsi lihava? Niin lihava, että tarvitsee ammattiapua laihdutukseen, kuten viestissäsi kuvaat?
Vierailija kirjoitti:
Väsyttäviä nämä "kehopositiivisuus" ulostulot julkkiksilta mitä puskee joka tuutista. Eikö nykypäivän nainen osaa muuta kuin tuijottaa napaansa ja ladata persekuvia nettiin?
Jotka ei lataa persekuvia nettiin, ulvovat että se on liian iso.
Mieskään ei saa taputella lautasille kun "oon läski äääää ääää", vaikka olisi ihan normaalikokoinen mukavan muodokas, tiimalasi- bmi jossain 24-25 nurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos naista arvostellaan ja arvioidaan jatkuvasti nimenomaan ulkonäön perusteella, onko se ihme, jos hänen omatkin ajatuksensa liittyvät ulkonäköön? Hauska tää kulttuuri, jossa naisen ensisijainen meriitti ihmisenä on ulkonäkö ja vaatteet, mutta sitten näiden asioiden huomioimisesta ja näyttämisestä saa aivottoman bimbon leiman. Että kyllä naiset osaa aika hitosti asioita, mutta ympäristö harvemmin on kiinnostunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuota panis kakkoseen.
Miksi se kakkonen niin kiinnostaa? Semmoinen löytyy varmaan naapurisi Lasseltakin, kysy siltä antaisiko. Taidatkin olla niitä miehiä tai sitten joku epävarma jonne. Mä valitsen ykkösen.
Jep, outoa että näitä tuhkaluukun sankareita on näin paljon.
Miksi kauniin vartalon pitää pilata rumilla tatuoinneilla?
Ja tuo nenärengas, oksettava kuvottava.