Pakeneeko Tindermiehet, jos kerron että olen nuori eläkeläinen?
Psyykkisistä syistä jouduin siis eläkkeelle 27-vuotiaana.
Hävettää oma tilanne, uskon että moni pelästyy kun kerron etten opiskele enkä käy töissä.
Opiskelisin jotain mielelläni, mutta tk-eläke on niin pieni, että pitää vain hengissä,
mihinkään opiskeluun, harrastuksiin tai matkoihin tms. ei oikein ole varaa.
Kommentit (91)
"Pakeneeko Tindermiehet, jos kerron että olen nuori eläkeläinen?"
Älä turhaan kerro... Voit sitten samalla pitää tuon asian salassa treffikumppaniltasi loppu ikäsi.
En osaa ajatella miehen näkökulmasta, mutta itse lopetan juttelun heti, jos käy ilmi että toinen ei opiskele eikä käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kuinka neitimäisestä miehestä on kyse. Homoistahan nyt oli puhe?
Jos puhe oli normimiehistä heterosuhteeseen, niin siinä tapauksessa olet aika ulalla. Ei miehiä kiinnosta naisten työtilanteet. Ole kiva ihminen, niin se riittää jo pitkälle.
Tilapäinen työttömyys ei ehkä kiinnosta, mutta onhan tuo ap:n tilanne erikoinen. En epäile, etteikö joku olisi avarakatseinen, mutta kyllä työssäkäyvä perusmies varmasti odottaa naiseltakin jotain aktiivisuutta.
Niin odotan, eli että käyt salilla ja pidät muodot erinomaisessa kunnossa. Luonteella ja käytöksellä on väliä, työtilanteella ei.
t. Työssäkäyvä perusmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesunkestävä jännänainen ;)
En ole jännänainen...
Olen ihan luotettava menneisyydestä huolimatta. Raitis, tupakoimaton, sivistynyt, harrastan urheilua.
-apEli onko sinulla eristäytyvä persoonallisuus? Varmaan kaikki muut persoonallisuushäiriöt tekevät ihmisestä epäluotettavan.
Epäsosiaalinen, epävakaa ja eristäytyvä persoonallisuushäiriö on diagnoosissa.
Aloitus oli vähän epäselvä, huomaan,
kun moni käsitti, että olen nyt 27-vuotias.
Pääsin siis eläkkeelle 27-vuotiaana, mutta olen nyt paljon vanhempi, eläkeläiseksi kuitenkin nuori.
Minulla on yksi lapsikin, reilusti yli 10-vuotias.
Nuo häiriöt lievenevät lähes aina iän myötä ja työkykykin saattaa palata.
:DDD Ihan vahingossa annoit ihmisten luulla sinua 27 vuotiaaksi.
40v+ mt-ongelmainen on ihan eri asia, ja teinikin löytyy kotoa.
Kyllä sieltä tinderistä silti löytyy seuraa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhe oli normimiehistä heterosuhteeseen, niin siinä tapauksessa olet aika ulalla. Ei miehiä kiinnosta naisten työtilanteet. Ole kiva ihminen, niin se riittää jo pitkälle.
Tilapäinen työttömyys ei ehkä kiinnosta, mutta onhan tuo ap:n tilanne erikoinen. En epäile, etteikö joku olisi avarakatseinen, mutta kyllä työssäkäyvä perusmies varmasti odottaa naiseltakin jotain aktiivisuutta.
Niin odotan, eli että käyt salilla ja pidät muodot erinomaisessa kunnossa. Luonteella ja käytöksellä on väliä, työtilanteella ei.
Pinnalliselle ihmiselle pelkkä ulkonäkö riittää. Suurin osa kaipaa varmasti edes jotain muuta päänsisältöä kuin sahanpurua.
Persaukinen eläkeläinen ei myöskään käy aktiivisesti harrastuksissa koska ne maksaa. Jos on siis tarkoitus olla huippukunnossa. Se myös vaatii ravintorikasta ruokavaliota, mistä köyhä vain haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliselle ihmiselle pelkkä ulkonäkö riittää. Suurin osa kaipaa varmasti edes jotain muuta päänsisältöä kuin sahanpurua.
Persaukinen eläkeläinen ei myöskään käy aktiivisesti harrastuksissa koska ne maksaa. Jos on siis tarkoitus olla huippukunnossa. Se myös vaatii ravintorikasta ruokavaliota, mistä köyhä vain haaveilee.
Pinnallinen ja ahne ihminen välittää mammonasta, eikä työssäkäynti kerro päänsisällöstä paljoakaan. Luonne ja käytös sen sijaan kertoo, kuten lihavuuskin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajatella miehen näkökulmasta, mutta itse lopetan juttelun heti, jos käy ilmi että toinen ei opiskele eikä käy töissä.
Olenko minä ihmisenä jotenkin huonompi kuin muut, koska en masennukseltani ja uupumukseltani kykene opiskelemaan enkä työskentelemään? En sano ei koskaan mutta tällä hetkellä elämäntilanteeni on sellainen, etten todellakaan pysty siihen, en vaikka kuinka ponnistelen.
Voi ap,
Valehte valehtele valehtele
Tinderi on peliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä ihmisenä jotenkin huonompi kuin muut, koska en masennukseltani ja uupumukseltani kykene opiskelemaan enkä työskentelemään? En sano ei koskaan mutta tällä hetkellä elämäntilanteeni on sellainen, etten todellakaan pysty siihen, en vaikka kuinka ponnistelen.
Ei nyt suoraan, mutta parisuhdekin vaatii sinulta jaksamista. Jos et jaksa opiskelua etkä työntekoa, niin jaksatko olla hyvä kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Oho, oletpa kylmä ja jäykkä persoona.
Tarkoitatko että lopetat juttelun kuin seinään Tindertuttavuuden kanssa?
Vai yleensäkin ihmisen kanssa?
Tapaat esim. festareilla / kassajonossa/ kuntosalilla työttömän tai tk-eläkeläisen ja
rupattelet ensin niitä näitä. Sitten käy ilmi hänen tilanteensa. Silmäsi pyöristyvät hämmästyksestä, kun kuulet ettei se ihminen käykään töissä.
Mulkaiset kerran häntä inhoten, jonka jälkeen nostat nokkaasi ja käännyt hitaasti selin häneen. Häntä ei ole sinulle olemassa.
Ryöstö luokitellaan väkivaltarikokseksi. Siinä toisen omaisuutta anastetaan väkivaltaa tai sen välitöntä uhkaa käyttäen.
Tuomiot usein paljon kovempia kuin "pelkässä" pahoinpitelyssä.