Pakeneeko Tindermiehet, jos kerron että olen nuori eläkeläinen?
Psyykkisistä syistä jouduin siis eläkkeelle 27-vuotiaana.
Hävettää oma tilanne, uskon että moni pelästyy kun kerron etten opiskele enkä käy töissä.
Opiskelisin jotain mielelläni, mutta tk-eläke on niin pieni, että pitää vain hengissä,
mihinkään opiskeluun, harrastuksiin tai matkoihin tms. ei oikein ole varaa.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Pesunkestävä jännänainen ;)
En ole jännänainen...
Olen ihan luotettava menneisyydestä huolimatta. Raitis, tupakoimaton, sivistynyt, harrastan urheilua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti et ole hyvää vaimo- ja äitimateriaalia.
Ainoastaan panokaveri ja eikös tinderissä sitä just haetakin.
Miksei olisi hyvää vaimo- ja äitimateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot päässy eläkkeelle?? Mä olen käytännössä työkyvytön, enkä todellakaan pääse eläkkeelle. Töitä on jaksettava painaa, vaikka elämä on helvettiä joka päivä. En mä mitään tinder-miehiä ehdi miettimään, vaan sitä miten selviän päivästä toiseen!!
Oikeesti..
Kerro lisää työnteon estävistä mt-ongelmistasi niin AV:n tohtorit tekee diagnoosin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että vankilatuomio on isompi ongelma kuin eläkkeellä oleminen.
Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö tässä mun mielestä huolestuttavinta. :D Ehkä ap kannattaa nyt unohtaa miehet ja seurustelu ja keskittyä tekemään elämästäsi tyydyttävää sun omalla tavalla. Niin mäkin tein. Vaikea bibolaari, enkä halua sotkea ketään muita mun ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti et ole hyvää vaimo- ja äitimateriaalia.
Ainoastaan panokaveri ja eikös tinderissä sitä just haetakin.
Juuri näin! Liikaa riskejä parisuhteeseen. Sänkyyn ei esteitä. T. Mies
Mutta siellä sängyssähän niitä äitejä ja isejä tehdään...Eli jos panee jotain naista, jonka ei katso sopivan äidiksi, niin missä logiikka?? Ehkäisy voi pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kuinka neitimäisestä miehestä on kyse. Homoistahan nyt oli puhe?
Jos puhe oli normimiehistä heterosuhteeseen, niin siinä tapauksessa olet aika ulalla. Ei miehiä kiinnosta naisten työtilanteet. Ole kiva ihminen, niin se riittää jo pitkälle.
Aika ulalla olet itse, näin miehenä kiinnnostaa kovastikin onko nainen töissä tai opiskeleeko. Valitettavasti psyykkisistä syistä eläkkeellä oleva nainen ei kuulosta houkuttelevalta.
Miksi ei kuulosta houkuttelevalta? Ihan normaaleja ihmisiä me psyykkisesti sairaatkin olemme. Itse olen väliaikaisella eläkkeellä. Kai tiesit, että kuka vaan voi sairastua, sinäkin?
Oma tulevaisuuteni ja tiettyyn elintasoon pyrkiminen ei kyllä olisi mahdollista, jos seurassa olisi pikkurahalla kituuttava eläkeläinen, ja mt-ongelmat, eli mahollisesti jumittaa kotona ja pelkää sosiaalisia tilanteita ym.
Ei onnistuis sitte millään. Ei pahalla, mutta silloin kannattaa etsiä jotakuta joka ei halua sijoittaa omakotitaloon ja tehdä lapsia. Niitäkään en kroonisesta masennuksesta kärsivälle mitenkään tyrkyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö tässä mun mielestä huolestuttavinta. :D Ehkä ap kannattaa nyt unohtaa miehet ja seurustelu ja keskittyä tekemään elämästäsi tyydyttävää sun omalla tavalla. Niin mäkin tein. Vaikea bibolaari, enkä halua sotkea ketään muita mun ongelmiin.
Tekemään elämästäni mitä? Tyydyttävää?
Minun elämäni on tyydyttävää.
Takana pitkä avoliitto, olemme edelleen ystäviä, onhan meillä terve iloinen esiteini kasvatettavana,
käyn harrastuksessa vähintään 2 viikon välein, pidän seksistä ja siksi haluaisin taas jossain vaiheessa miesystävän.
En voi sotkea ketään "mun ongelmiin" kun ei oikein ole ongelmia. :/
Paitsi tämä häpeä tk-eläkkeestä. Sitäkö pitäisi keskittyä häpeämään yksin kotona? Haluan elää ja olla esimerkki ihanalle lapsellenikin.
Epäsosiaalinen ym. persoonallisuushäiriöt ovat pahimmillaan ihan nuorena,
ne helpottuvat iän myötä, toisin kuin vakavammat mielenhäiriöt, kuten esim. sinulla bipolaarinen häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän sama tilanne. Olen siis työkyvyttömyyseläkkeellä vamman takia ja pyörätuolissa. En työtilanteestani heti kertonut, mutta olen löytänyt ihmisen, jolle tämä koko paketti on ok. Varmasti joillekin ehdoton ei, mutta ei selvästikään kaikille. Ikää mullakin 27 vuotta.
Aivan täysin eri asia kuin mt-ongelmat. Voisin mennä naimisiin sokean, kuuron, liikuntavammaisen miehen lanssa, mutta en mt-ongelmaisen.
Itse olen tavallaan samassa tilanteessa, paitsi että en ole koskaan ollut työssä ja olen alennetulla toimeentulotuella (en siis eläkkeellä tai sairaspäivärahalla) ja 25v. Minä en tällä hetkellä edes pysty ajattelemaan sellaista asiaa kuin seurustelu tosissaan. Haluan olla tasavertainen suhteessa eikä se onnistu jos olen henkisesti ja taloudellisesti riippuvainen muista. Kokemuksesta kuitenkin sanon että kyllä noita miehiä on, joille minunkaltainen tilanne ei ole este, mutta en sitten tiedä laadusta. Jokaisen kiinnostuneen olen lempeästi käännyttänyt vetoamalla juuri noihin omiin syihini ja että ne ovat minulle tärkeitä. Enkä sitten tiedä sitäkään onko oma asenteeni vaikuttanut kiinnostumiseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Oma tulevaisuuteni ja tiettyyn elintasoon pyrkiminen ei kyllä olisi mahdollista, jos seurassa olisi pikkurahalla kituuttava eläkeläinen, ja mt-ongelmat, eli mahollisesti jumittaa kotona ja pelkää sosiaalisia tilanteita ym.
Ei onnistuis sitte millään. Ei pahalla, mutta silloin kannattaa etsiä jotakuta joka ei halua sijoittaa omakotitaloon ja tehdä lapsia. Niitäkään en kroonisesta masennuksesta kärsivälle mitenkään tyrkyttäisi.
Ei kaikki mt-ongelmat ole sos.tilanteen pelkoja tai masennusta. Muistakin syistä voi olla eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän sama tilanne. Olen siis työkyvyttömyyseläkkeellä vamman takia ja pyörätuolissa. En työtilanteestani heti kertonut, mutta olen löytänyt ihmisen, jolle tämä koko paketti on ok. Varmasti joillekin ehdoton ei, mutta ei selvästikään kaikille. Ikää mullakin 27 vuotta.
Aivan täysin eri asia kuin mt-ongelmat. Voisin mennä naimisiin sokean, kuuron, liikuntavammaisen miehen lanssa, mutta en mt-ongelmaisen.
Mikä niissä mt-ongelmissa pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jännänainen...
Olen ihan luotettava menneisyydestä huolimatta. Raitis, tupakoimaton, sivistynyt, harrastan urheilua.
-ap
Eli onko sinulla eristäytyvä persoonallisuus? Varmaan kaikki muut persoonallisuushäiriöt tekevät ihmisestä epäluotettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva stigma siis.
On ihan totta, että mt-ongelmainen mies saattaa olla väkivaltainen ja käyttää väärin päihteitä. Naisilla ei tällaista tarvitse varmaan pelätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jännänainen...
-apEli onko sinulla eristäytyvä persoonallisuus? Varmaan kaikki muut persoonallisuushäiriöt tekevät ihmisestä epäluotettavan.
Epäsosiaalinen, epävakaa ja eristäytyvä persoonallisuushäiriö on diagnoosissa.
Aloitus oli vähän epäselvä, huomaan,
kun moni käsitti, että olen nyt 27-vuotias.
Pääsin siis eläkkeelle 27-vuotiaana, mutta olen nyt paljon vanhempi, eläkeläiseksi kuitenkin nuori.
Minulla on yksi lapsikin, reilusti yli 10-vuotias.
Nuo häiriöt lievenevät lähes aina iän myötä ja työkykykin saattaa palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jännänainen...
-apEli onko sinulla eristäytyvä persoonallisuus? Varmaan kaikki muut persoonallisuushäiriöt tekevät ihmisestä epäluotettavan.
Pääsin siis eläkkeelle 27-vuotiaana, mutta olen nyt paljon vanhempi, eläkeläiseksi kuitenkin nuori.
Nuo häiriöt lievenevät lähes aina iän myötä ja työkykykin saattaa palata.
En tiennytkään, että häiriöt voivat lieventyä ajan myötä. Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö kuulostaa ainakin parerilla aika creepyltä, lähes psykopatiaan verrattava. Miten sulla toi häiriö ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jännänainen...
Nuo häiriöt lievenevät lähes aina iän myötä ja työkykykin saattaa palata.En tiennytkään, että häiriöt voivat lieventyä ajan myötä. Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö kuulostaa ainakin parerilla aika creepyltä, lähes psykopatiaan verrattava. Miten sulla toi häiriö ilmenee?
Epäsosiaalinen persoona ei välitä normeista eikä laeista ja on altis välinpitämättömään käytökseen, jopa rikollisuuteen.
Olin nuorena rikosjengissä, olin vihainen nuori nainen...
Nykyään olen lainkuuliainen 4-kymppinen nainen ja äiti.
Pohjimmiltani olin nuorenakin sittenkin ihmisrakas ja halusin vain löytää paikkani, en ollut koskaan niin paatunut mitä aikoinaan esitin.
Nykyään työkykyäni haittaa eniten lamaava häpeä, taipumus jäädä murehtimaan turhia, huonommuudentunne ja kateus täysin terveitä kohtaan.
En pärjää töissä, en pysty toimimaan muiden kanssa pitkäjänteisesti yhteistyössä 8 tuntia päivässä, pelkään että minut tuomitaan, pelkään simputusta ja työpaikkakiusaamista, sietokyky on nolla, hermostun heti ja pakenen.
Onneksi sain ihanan suhteen, joka on nyt siis katkennut, terveen työssäkäyvän miehen kanssa ja terveen, villin lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot päässy eläkkeelle?? Mä olen käytännössä työkyvytön, enkä todellakaan pääse eläkkeelle. Töitä on jaksettava painaa, vaikka elämä on helvettiä joka päivä. En mä mitään tinder-miehiä ehdi miettimään, vaan sitä miten selviän päivästä toiseen!!
Oikeesti..
Vaikea persoonallisuushäiriö ja lamaannus asioiden hoitamisessa, mm. työnteossa. Olen kyllä yrittänyt, yli 20 työpaikkaa 10 vuodessa,
mutta en halua enää kiusata työnantajia.
En ole koskaan päässyt sairaalahoitoon,
ihan kotona pärjään.
Sekaantuminen väärään porukkaan oli minulle se viimeinen niitti, sitten linnatuomio ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosi.
Vaihda lääkäriä, jos olet työkyvytön.
Joa ei auta, vaihda uudelleen. Pyydä diagnooseja jokaiselta. Kannattaa myös liioitella oireita, niin menee paremmin perille.Mistä tulikin mieleeni:
pakeneekohan Tindermiehet, jos saavat selville että olen ollut vankilassa?
-apAina paranee.. Miltähän mahdat näyttää?
Olen ns. hyvännäköinen nainen.
Miltähän itse mahdat näyttää?
Olen tavis. Niin tai näin; tosiasia kuitenkin on, että Suomessa ehdoton vankilatuomio tulee lähinnä väkivalta- tai huumerikoksista. Täytyy siis olla tosi tekijä jotta joutuu oikeasti istumaan. Ja ulkonäkö usein vastaa oletusta.
Talousrikoksista tuomitut on asia erikseen, mutta tuolla psyyketaustalla epäilen että et ole talousrikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti..
Vaikea persoonallisuushäiriö ja lamaannus asioiden hoitamisessa, mm. työnteossa. Olen kyllä yrittänyt, yli 20 työpaikkaa 10 vuodessa,
mutta en halua enää kiusata työnantajia.
En ole koskaan päässyt sairaalahoitoon,
ihan kotona pärjään.
Sekaantuminen väärään porukkaan oli minulle se viimeinen niitti, sitten linnatuomio ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosi.
Vaihda lääkäriä, jos olet työkyvytön.
Joa ei auta, vaihda uudelleen. Pyydä diagnooseja jokaiselta. Kannattaa myös liioitella oireita, niin menee paremmin perille.Mistä tulikin mieleeni:
pakeneekohan Tindermiehet, jos saavat selville että olen ollut vankilassa?
-apAina paranee.. Miltähän mahdat näyttää?
Olen ns. hyvännäköinen nainen.
Miltähän itse mahdat näyttää?
Olen tavis. Niin tai näin; tosiasia kuitenkin on, että Suomessa ehdoton vankilatuomio tulee lähinnä väkivalta- tai huumerikoksista. Täytyy siis olla tosi tekijä jotta joutuu oikeasti istumaan. Ja ulkonäkö usein vastaa oletusta.
Talousrikoksista tuomitut on asia erikseen, mutta tuolla psyyketaustalla epäilen että et ole talousrikollinen.
Oletko kuullut ryöstöistä?