Pakeneeko Tindermiehet, jos kerron että olen nuori eläkeläinen?
Psyykkisistä syistä jouduin siis eläkkeelle 27-vuotiaana.
Hävettää oma tilanne, uskon että moni pelästyy kun kerron etten opiskele enkä käy töissä.
Opiskelisin jotain mielelläni, mutta tk-eläke on niin pieni, että pitää vain hengissä,
mihinkään opiskeluun, harrastuksiin tai matkoihin tms. ei oikein ole varaa.
Kommentit (91)
Omien kokemusten perusteella pysyn nykyään suosiolla kaukana mt-kuntoutujista. Kaveri voin olla, mutta miksikään omaishoitajaksi en enää ala.
Joku liivijengiläinen vois tykätä. Sulla on linnakokemusta ja olet ilmeisen aloitekyvytön, nöyrä ja helppo.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kuinka neitimäisestä miehestä on kyse. Homoistahan nyt oli puhe?
Jos puhe oli normimiehistä heterosuhteeseen, niin siinä tapauksessa olet aika ulalla. Ei miehiä kiinnosta naisten työtilanteet. Ole kiva ihminen, niin se riittää jo pitkälle.
Miksi tätä oli alapeukutettu noin paljon? Hävettääkö naisia noin kovasti, kun vaativat mieheltä tiettyä tulotasoa eivätkä pysty sitä myöntämään edes itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Joku liivijengiläinen vois tykätä. Sulla on linnakokemusta ja olet ilmeisen aloitekyvytön, nöyrä ja helppo.
En ryhdy läheisiin tekemisiin, ellei mies ole jonkin verran sivistynyt, joten en suosittele kokeilemaan "helpon" toivossa.
Tunnetko liivijengiläisiä?
Itse tunnen, ovat vähän liian fyysisiä ihmisiä minun makuuni. Muuten suht tavallisia ihmisiä.
Voisit yrittää liittyä johonkin liivijengiin, jos ne niin kiehtovat sinua?
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisistä syistä jouduin siis eläkkeelle 27-vuotiaana.
Hävettää oma tilanne, uskon että moni pelästyy kun kerron etten opiskele enkä käy töissä.
Opiskelisin jotain mielelläni, mutta tk-eläke on niin pieni, että pitää vain hengissä,
mihinkään opiskeluun, harrastuksiin tai matkoihin tms. ei oikein ole varaa.
Itsehän olen 27-vuotias mies joka on joutunut eläkkeelle. En itse ajattele edes kokoasiaa, koska sille ei kumpikaan osapuoli voi mitään.
Jos kuitenkin toista osapuolta tilanne vaivaa, niin ei siitä mitään kunnollista suhdetta syntyisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot päässy eläkkeelle?? Mä olen käytännössä työkyvytön, enkä todellakaan pääse eläkkeelle. Töitä on jaksettava painaa, vaikka elämä on helvettiä joka päivä. En mä mitään tinder-miehiä ehdi miettimään, vaan sitä miten selviän päivästä toiseen!!
Oikeesti..
Vaikea persoonallisuushäiriö ja lamaannus asioiden hoitamisessa, mm. työnteossa. Olen kyllä yrittänyt, yli 20 työpaikkaa 10 vuodessa,
mutta en halua enää kiusata työnantajia.
En ole koskaan päässyt sairaalahoitoon,
ihan kotona pärjään.
Sekaantuminen väärään porukkaan oli minulle se viimeinen niitti, sitten linnatuomio ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosi.
Vaihda lääkäriä, jos olet työkyvytön.
Joa ei auta, vaihda uudelleen. Pyydä diagnooseja jokaiselta. Kannattaa myös liioitella oireita, niin menee paremmin perille.Mistä tulikin mieleeni:
pakeneekohan Tindermiehet, jos saavat selville että olen ollut vankilassa?
-ap
Eli olet joku hullu puukkomuija, joka pyörii elämäm kolulaisten kanssa? Ei kiitos. Tämä oli dealbreaker, eläke sinänsä ei vielä olisi häirinnyt, mutta kyllähän sille yleensä joku painava syy on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti et ole hyvää vaimo- ja äitimateriaalia.
Ainoastaan panokaveri ja eikös tinderissä sitä just haetakin.
Juuri näin! Liikaa riskejä parisuhteeseen. Sänkyyn ei esteitä. T. Mies
Mutta siellä sängyssähän niitä äitejä ja isejä tehdään...Eli jos panee jotain naista, jonka ei katso sopivan äidiksi, niin missä logiikka?? Ehkäisy voi pettää.
Lisääntymiskyky ei valitettavasti vielä tee sinusta isää tai äitiä, se titteli pitää ansaita.
fdsfsdfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot päässy eläkkeelle?? Mä olen käytännössä työkyvytön, enkä todellakaan pääse eläkkeelle. Töitä on jaksettava painaa, vaikka elämä on helvettiä joka päivä. En mä mitään tinder-miehiä ehdi miettimään, vaan sitä miten selviän päivästä toiseen!!
Oikeesti..
Vaikea persoonallisuushäiriö ja lamaannus asioiden hoitamisessa, mm. työnteossa. Olen kyllä yrittänyt, yli 20 työpaikkaa 10 vuodessa,
ihan kotona pärjään.
Sekaantuminen väärään porukkaan oli minulle se viimeinen niitti, sitten linnatuomio ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosi.
Joa ei auta, vaihda uudelleen. Pyydä diagnooseja jokaiselta. Kannattaa myös liioitella oireita, niin menee paremmin perille.Mistä tulikin mieleeni:
-apEli olet joku hullu puukkomuija, joka pyörii elämäm kolulaisten kanssa? Ei kiitos. Tämä oli dealbreaker, eläke sinänsä ei vielä olisi häirinnyt, mutta kyllähän sille yleensä joku painava syy on..
Kommentti 41 osui oikeaan.
Mitään brutaalia asetta tekoon ei liittynyt.
On itsestäänselvää, että ilkeät huutelijat ja leimaajat karisevat pois. Kärsin tuomion vuosia sitten, tein tilit selviksi menneisyyteni kanssa ja olen nyt eri ihminen.
En ansaitse ihan tuollaista nimittelyä.
-ap
Saat varmasti jonkun kiltin miehen jolle epätoivoissaan kelpaa kuka tahansa. Linnassa istuneella ihmisellä ei ole paljoa varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti..
ihan kotona pärjään.
-apAina paranee.. Miltähän mahdat näyttää?
Olen ns. hyvännäköinen nainen.
Miltähän itse mahdat näyttää?
Olen tavis. Niin tai näin; tosiasia kuitenkin on, että Suomessa ehdoton vankilatuomio tulee lähinnä väkivalta- tai huumerikoksista. Täytyy siis olla tosi tekijä jotta joutuu oikeasti istumaan. Ja ulkonäkö usein vastaa oletusta.
Talousrikoksista tuomitut on asia erikseen, mutta tuolla psyyketaustalla epäilen että et ole talousrikollinen.
Törkeitä petoksia ja/tai varkauksia?
Kavalluksia? Rahalaitos- tai rahankuljetusryöstö?
Ei nuo ole minusta pikkujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Saat varmasti jonkun kiltin miehen jolle epätoivoissaan kelpaa kuka tahansa. Linnassa istuneella ihmisellä ei ole paljoa varaa valita.
Hassu :D
Eihän pieni nuoruuden linnareissu näy päällepäin.
Lapseni isäkin on ihan kunnon tavismies, ja sain valita hänet.
Määrittele epätoivoinen?
Omasta mielestäni olen nyt itse epätoivoinen, kun häpeän tätä työkyvyttömyyseläkettäni. Ei minulle silti kuka tahansa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti..
ihan kotona pärjään.
Olen tavis. Niin tai näin; tosiasia kuitenkin on, että Suomessa ehdoton vankilatuomio tulee lähinnä väkivalta- tai huumerikoksista. Täytyy siis olla tosi tekijä jotta joutuu oikeasti istumaan. Ja ulkonäkö usein vastaa oletusta.
Talousrikoksista tuomitut on asia erikseen, mutta tuolla psyyketaustalla epäilen että et ole talousrikollinen.
Kavalluksia? Rahalaitos- tai rahankuljetusryöstö?Ei nuo ole minusta pikkujuttuja.
Kuka väitti niitä pikkujutuksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos puhe oli normimiehistä heterosuhteeseen, niin siinä tapauksessa olet aika ulalla. Ei miehiä kiinnosta naisten työtilanteet. Ole kiva ihminen, niin se riittää jo pitkälle.
Ei varmaan, jos mies on itsekin oloneuvos. Sen sijaan akateemisia miehiä usein kiinnostaa
Hgfhgfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti et ole hyvää vaimo- ja äitimateriaalia.
Ainoastaan panokaveri ja eikös tinderissä sitä just haetakin.
Juuri näin! Liikaa riskejä parisuhteeseen. Sänkyyn ei esteitä. T. Mies
Mutta siellä sängyssähän niitä äitejä ja isejä tehdään...Eli jos panee jotain naista, jonka ei katso sopivan äidiksi, niin missä logiikka?? Ehkäisy voi pettää.
Lisääntymiskyky ei valitettavasti vielä tee sinusta isää tai äitiä, se titteli pitää ansaita.
Psyykkinen sairaus ei estä äitinä toimimista, joten jos nai naisen kanssa jolla on ko. sairauksia ja nainen tulee raskaaksi, niin silloin miehen siittämän lapsen äiti on mt-ongelmainen, halusi isä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, jos mies on itsekin oloneuvos. Sen sijaan akateemisia miehiä usein kiinnostaa
Vai niin.
Pitkäaikainen ex-avomieheni on akateeminen, eikä se aateloinut häntä minun yläpuolelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että yliopisto suojaisi psyykkiseltä sairauksila? Itse opiskelen yliopistossa ja olen vaikeasti psyykkisesti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti..
ihan kotona pärjään.
Kavalluksia? Rahalaitos- tai rahankuljetusryöstö?Ei nuo ole minusta pikkujuttuja.
Kuka väitti niitä pikkujutuksi?
Kommentissani väitin, että linnatuomion saa vain kovat tekijät. Siihen tuli vastauksina nämä ryöstöt ja muut. Tulkitsin niin, että vastaaja ei pidä ryöstöä/kavallusta tms. vakavana rikoksena ts. väkivalta- tai huumerikokseen verrattavissa olevana.
Tavallisella työssäkäyvällä, ok-näköisellä yh:lla ei ole varsinaisesti jonoa oven takana. Siihen jos ymppää vielä persoonallisuushäiriön, eläkkeen ja linnatuomion, niin on siinä aika paljon jollekin tasaisempaa elämää viettäneelle.
Monella 4-kymppisellä on lapsia ja kyllä siinä ehkä miettii, minkätyyppistä naisystävää niille lapsille esittelee.
Kavalluksia? Rahalaitos- tai rahankuljetusryöstö?