Mitä kaikkea teit tänä viikonloppuna?
Kommentit (48)
Perjantaina olin kaverilla illallisella. Lauantaina shoppailin ja kävin katsomassa flamencoesitystä. Tänään olen pakannut talvivaatteita säilöön ja leiponut. Nainen, 48 vuotta.
Luin, otin tänään päikkärit, eilen pyykkäsin ja imuroin, tilasin pitseriasta syötävää perheelle ja syötiin niitä, kävin kaupassa, puhuin maratonpuhelun äitini kanssa ja koska olen todennut yleissivistykseni alkaneen rapistua, kertasin vähän kartastoja ja eri maiden pääkaupunkeja. Kuskasin lapsen kaverilleen kylään ja takaisin kotiin.
En käynyt lenkillä, kuten yleensä viikonloppuisin enkä nähnyt ystäviä/sukulaisia, koska pieni flunssa on päällä.
N36
Flunssaviikonloppu/ viikko, veto poissa katselin hiihtoa, luin kirjoja, koiran kanssa ulkona ja nukuin M42
Join viinaa ja kaljaa että lähti vitutus edes vähäksi aikaa. Roikuin netissä ja katselin telkkaria. Viikonloput on liian lyhyitä.
Pe kävin töiden jälkeen ystävien kanssa illallisella ja sitten harrastamassa mukavaa seksiä erään tapailututtavuuden kanssa. La fillaroin pari tuntia, kävin saunassa ja vietin illan kotona lukien ja syöden. Tänään nukuin pitkään, nautin aamiaisen sängyssä ja kävin salilla. Valmistelin vähän alkavan viikon työjuttuja ja silitin paitoja.
M40
Eilen kävin katsomassa kuolemassa olevaa isääni. Tänään olen ollut tietokoneella, käynyt kaupassa, tehnyt lohikastikkeen, pessyt koneellisen pyykkiä ja lukenut kirjaa. Suunnitelmissa on katsoa vielä telkkaria pari tuntia.
N42
Kävin uimassa,ulkoilemassa,kahvilassa,poikaystävän äidin synttäreillä ja salilla. Lisäksi siivosin, pyykkäsin ja herkuttelin. :)
Lähinnä kahteen työhaastatteluun valmistautumista, sivukaupalla muistiinpanoja ja ajatuksia.
Myös leffa ja telkkaria, kuntosali, kotitöitä ja kahvittelu kaverin kanssa.
N24
Kaikkea diipadaapaa, mutta salilla totta kai. Mainitsinko jo, että kävin salilla? Niin joo ja se täytyy vielä muistaa sanoa, että kävin salilla.
Kotona oloilua,lenkkeilyä,siivoilua,ulkoilua ja lapsen kanssa yhdessä oloa. N26
Kävin herätyskristillisessä kokouksessa, käännyin helluntaikristillisyyteen noin 18 vuotta sitten. Sen jälkeen en oo pubeissa istunut ja seura koostuu muista samankaltaisista. Tosin tässä paikassa monet elää laittomuuksissa, yksin kertoi rangaistuksensa, yhteiskunnan asettaman, päättyvän huomenna. Entinen mies on satanisti, hänestä ei siis ole viikonloppuisin ainakaan minulle paljoakaan iloa. Ex-avokkini äiti soitti minulle.
Trimmanut ja pessyt 2 koiraa, siivonnut työhuoneen, pessyt pyykkiä ja puhdistanut pesukoneen, täyttänyt kasan papereita Alzheimeria sairastavien vanhempieni puolesta, käynyt tietysti lenkillä koirien kanssa, tehnyt ruokaa, syönyt, saunonut ja nyt katon boxilta TTK:ta ja otan yhden oluen. Ikää 50v. ja nainen.
Olin perheen kanssa lomalla Kaartinkaupungissa ihanassa huoneistohotellissa. Tilaa 68m2 ja mahtava sijainti. Katselimme lasten kanssa Helsingin nähtävyyksiä, kierreltiin ratikalla ja metrolla.
Mitä kaikkea sitä nyt jännämies ehtiikään tehdä viikonloppuina...
M31
Saunoin kolme kertaa, olin korismatsissa, kaupassa, pulkkamäessä, purin yhden pöydän liimausta varten, tilasin pizzaa, pesin pyykkiä, kuskasin lapsia ja heidän kavereitaan, imuroin, vaihdoin lakanat, luin kirjaa, katsoin kolme leffaa ja loistavan taidedokumentin, ulkoilin auringossa, suutelin ja nauroin ja juttelin.
52v
En tiedä, ehkä minä olen hieman outo, mutta jotenkin aina tulee niin ikävä sinne töihin ja ikävä niitä ihania ihmisiä siinä ympärillä. Yksinäisyys on ihan perseestä. Katselin putousta ja join viiniä.
La kävin kirpparilla (varasin samalla pöydän) ja kaupassa, loppu päivä meni kotona. Tänään laskettelemassa. Nyt illalla olen kysellyt lapselta englantia - koe ti. N42
Eilen roikuin netissä, kävin pubissa, runkkasin, katsoin Mellon ja join vähän lisää.
Tänään nukuin, runkkasin taas, ulkoilin ja katsoin Ttk:n.
Nainen, 37
Istuin sohvalla, katsoin telkkaria, surffailin netissä, join olutta. Ah tätä olemisen sietämätöntä keveyttä.