Mitä kaikkea teit tänä viikonloppuna?
Kommentit (48)
Viikonloppu meni jo ja olen Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.
Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä
ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.
Pe ilta töiden jälkeen meni kaupoilla. Just ehdon katsomaan voice of Finlandin viinilasi seurassa. Lauantaina oltiin pelamassa mieheni kanssa sulkista, tehtiin hyvää ruokaa, harrastettiin hyvää seksiä ja juotiin hyvää viiniä. Illalla leffa sin city telkkarista. Sunnuntaina katselin sarjoja telkkarista päivällä. Ulkona oli jonkin mielestä kaunis päivä, mutta ei mulle, koska talvi vaan ei oo mun juttu. Illalla pari tuntia vielä salilla. Ja ei muuta kuin uuteen viikkoon.
Pe illan ja la aamun töissä, sitten kaveriporukalla syömään ja anoppilaan käymään. Illalla lähdin kavereiden kanssa juhlimaan. Sunnuntain makoilin krapulassa kotona.
N27
Perjantaina iltavuorosta painelin suoraan kaverin bileisiin, joissa hilluin puoleen yöhön. Lauantaina lyhennetty aamuvuoro, josta suoraan moikkaamaan muutamaa kaveria. Lauantaina sitten rauhallinen koti-ilta, Netlfixiä jne. Sunnuntaina aamusta hyvän ruuan kokkausta, keskustaan ystävän kanssa kahville, siitä näkemään toista ystävää ja takaisin kotiin kokkaamaan miehen kanssa. Ilta Netflixin parissa.
N29
Maksoin varainsiirtoveroja.
Etsin mattoa ja tv-tasoa netistä kakkoskotiin, ei löytynyt sopivaan hintaan.
Kävin muksun kanssa kirjatossa ja äitini lesken luona.
Siivosin ja pesin pari koneellista pyykkiä.
Katsottiin miehen kanssa leffaa la-iltana muksun nukkuessa.
Maksoin eilen lähikiskalla 1,5€ maitolitrasta jonka parasta ennen päivä on tänään :) ja tein suurimmasta osasta eilen illalla uunipuuroa, ettei tarvitse heittää vanhentunutta pois. Tunsin oloni tyhmäksi. Mutta maanantaiaamu ilman kahvimaitoa olisi ollut vielä enemmän hanurista.
Muutoin olen melkolailla maannut soffalla ja haissut pahalle.
N44
Perjantaina oli iltavuoro, joten en tehnyt oikein mitään muuta kuin katselin Netflixiä ja surffailin netissä kun tulin kotiin. Lauantaina muutama ystävä tuli luokseni ja sitten vaan syötiin, juotiin, juteltiin ja naurettiin. Sunnuntaina pelailin pleikkaria, katselin elokuvia ja tilasin pizzaa. :)
- Nainen, 26v.
Pe töissä 10 tuntia. Väliin unta viitisen tuntia kunnes alkoi taas 9 tunnin työvuoro. La iltana tein kahden päivän ruoat, siivosin ja kävin saunassa. Su töissä 11 tuntia. Repikää siitä.
Rauhallinen vkl, ei mitään ihmeitä:
- lauantaina vein anopin ensin matkalaukkuostoksille, sitten ruokakauppaan. Pesin vessat - yläkerran lattiat olin imuroinut ja mopannut jo perjantaina. Pesin 3 koneellista pyykkiä. Pohjamaalattiin miehen kanssa 1 seinä. Tein ruokaa, siivosin keittiön. Katseltiin tv:tä
- sunnuntaina: heräsin tosi aikaisin ja ehdin katsomaan leffan viaplaysta ennen kuin muut heräsi. Jatkettiin seinän maalausta ja pyykinpesua. Lisäksi silitin matkalaukullisen vaatteita, torstaina lähtö lämpimään. Päivällä katsoin toisen leffan. Tein ruokaa, siivosin keittiön. Katseltiin tv:tä.