Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea teit tänä viikonloppuna?

Vierailija
05.03.2017 |

Ikäsi ja sukupuolesi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin klitorista, työntelin sormeani emättimeen, puristelin terhakoita tissejäni, kokeilin ensimmäistä kertaa muljauttaa sormen myös tiukemman reiän puolelle, imuroin, kävin kaupungilla, join viiniä, katsoin telkkaria. 

N19

Vierailija
22/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin mieheni kanssa ostoksilla naapurikaupungissa (ei haluta yhdessä liikkua täällä). Tänään siivosin asunnon. Muun ajan olen käyttänyt tietokoneella oleskeluun, telkkarin katsomiseen ja muuhun mitä kotona voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelin kaljaa. Nukuin iltapäivään. Ulkoilutin koiria. Eipä muuta. N42

Vierailija
24/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pe-su tyttäreni kanssa. Ulkoiltiin, tehtiin yhdessä ruokaa, katsottiin yksi leffa, luettiin yhdessä ja erikseen, käytiin luistelemassa jne. Asunto täyttyi kikatuksesta, hassuista jutuista...Nyt on taas hiljaista😶 M43

Vierailija
25/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette?

Vierailija
26/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina menin baariin kavereiden kanssa ja vedin kännit, lauantaina söin kuin hevonen ja katselin elokuvia. Tänään olen käynyt kaupassa ja maannut sängyssä syöden ja katsoen taas Netflixiä.

N23

Vierailija
27/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina töiden jälkeen hain ruokaostokset kaupasta ja kyyditsin jalkavaivaisen naapurin ostoksineen samalla. Siivosin kotia lasten kanssa ja laitoin valmiiksi sängyt siskoni perheelle joka oli tulossa. Illalla vielä vaihdoin kuulumisia siskon kanssa kun serkukset (6kpl) leikkivät keskenään. Pienimpien nukkumaan mentyä pelattiin vielä lautapeliä isompien kanssa. 

Lauantaina vahdin siskon lapsia, kävimme pulkkamäessä  jonne otettiin pari naapurin lastakin mukaan. Laitoin makaroonilaatikon ja kalakeiton. Leivoin piirakan. Kyläilemään tulossa ollut kaveriperhe oli sairastunut, joten he peruivat. Pesin pyykkiä. 

Illalla seitsemästä eteenpäin sisko vahti minun lapsiani ja minä lähdin miesystäväni kanssa stand-upia katsomaan. Oli kivaa. Poikettiin Mäkkärin autokaistalla kotimatkalla ja miesystävän luona piipahdin kotimatkalla, vaihdoin kuulumiset hänen lastensa kanssa. Kotiin kahdeksitoista, hain vielä pyykit kuivurihuoneesta ja juttelin messengerin kautta ystävän kanssa.

Sunnuntaina saattelin siskon perheen juna-asemalle, lähtivät jo aamupäivällä kotiin koska pienet olivat niin nuhaisia. Itselleni nousi kuume ja vietin neljä tuntia päivällä telkkarin ääressä katsoen Solsidanin ykköskauden. Lapset juoksivat pihalla ja kavereilla, illalla vielä pari naapurin lasta oli meillä leikkimässä. Leikkivät putousta ja tekivät sketsihahmoja. Minä sain katsoa sitten shown. :)

Kaikenkaikkiaan kiva viikonloppu. 

Vierailija
28/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica kirjoitti:

Hieroin klitorista, työntelin sormeani emättimeen, puristelin terhakoita tissejäni, kokeilin ensimmäistä kertaa muljauttaa sormen myös tiukemman reiän puolelle, imuroin, kävin kaupungilla, join viiniä, katsoin telkkaria. 

N19

Niin varmaan, Pertti 56v.

Vierailija
29/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v nainen. Mitähän kaikkee? Aika tavallista, kotihommia (tiski, pyykki, siivous, ruuanlaitto), ulkoillut lasten kanssa, pelannut lautapelejä, lukenut lapsille ja itselle, käynyt ravintolassa, katsonut Netflixistä yhtä sarjaa, harrastanut seksiä, käynyt perheen kanssa äitini synttäreillä...

Vierailija
30/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 46

Pe siivosin kotona. La jumppa, pyykinpesua ja päivällinen ravintolassa miehen ja ystävien kanssa. Tämä päivä meni anoppilassa; siivosin siellä ja tein ruokaa. Anoppi toipuu leikkauksesta. Kävin myös kävelyllä ja katsoin mm-kisoja. Ilta kotosalla saunoen.

Vierailija
31/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perjantaina lapsen kanssa elokuvissa, lauantaina leivoin lasten kanssa muffineja ja kävin kaupassa ruokaostoksilla. Katsoin tvtä ja herkuttelin. Tänään sunnuntaina tein pihalla siivoushommia, viimeistelin koulutehtävän, tein työhakemuksia ja kävin saunassa.

Vierailija
32/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessica kirjoitti:

N19

Niin varmaan, Pertti 56v.

Jos sama olisi kirjoitettu muotoon:

"HIeroin terskaani, vetelin esinahkaa edestakaisin, puristelin kassejani, kokeilin laittaa sormen peräaukkoon, siivosin autotallin, kävin baarissa, katsoin telkkaria.

M21"

Niin ketään ei epäilyttäisi yhtään. Miksi naiset eivät voisi olla seksuaalisia ja kiinnostuneita tuottamaan itselleen nautintoa?

Vierailija
33/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina nukuin pitkään, tein pakastimen täyteen ruokaa ja kattelin illalla tv:tä. Muutamia viestejä vaihdoin lapsen, exän, lapsuuden ystävän ja rakkaan kanssa. Tänään heräsin aikaisin ja menin kuuntelemaan lapsen laulua jumalanpalvelukseen, kirkon menojen jälkeen syötiin exän ja lapsen kanssa seurakunnalla. Kotimatkalla käväisin kaupassa. Kotona sitten söin vähän lisää ja otin päiväunet. Illan olen katsellut telkkaria. Pitäisi laittaa yksi hankala sähköposti jota olen siirtänyt ja siirtänyt. Kerään rohkeutta. N44

Vierailija
34/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin kotisohvalla ja katselin Netflix-sarjoja. N23

Vierailija
35/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotosalla ja saunoin, katoin leffoja, luin kirjoja, join pari siideriä, siivoilin, ulkoilin ja nukuin paljon. Ja tietty hoidin mun lemmikit siinä sivussa. N39

Vierailija
36/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taekwondokisoissa ottelemassa ja valmentamassa. Sen jälkeen olin niin väsynyt, että nukuin yli 13 h putkeen. Kävin savikerhossa. Tein täytekakun valmispohjasta. Löhöilin sohvalla ja katsoin telkkaria. Luin av-palstaa.

Vierailija
37/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut viinaa, saunonut, käynyt baarissa, harrastanut seksiä, syönyt ja nukkunut.

Vierailija
38/48 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taekwondokisoissa ottelemassa ja valmentamassa. Sen jälkeen olin niin väsynyt, että nukuin yli 13 h putkeen. Kävin savikerhossa. Tein täytekakun valmispohjasta. Löhöilin sohvalla ja katsoin telkkaria. Luin av-palstaa.

N27

39/48 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica kirjoitti:

N19

Kannattaisiko hankkia mies noita puuhia varten?

Vierailija
40/48 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin pe tyttöporukassa. Kokoonnumme vuoron perään jonkun luo.

Tulin kotiin klo 23. Nukkumaan.

La kävin läpi olohuoneen. Siivoan niin että tyhjennän jokaisen laatikon, hyllyn ja mietin tarviinko. Kirppiskasaan tuli täytettä muutama tavara = tyytyväinen.

Sain tehtyä pitkähkön to do listan.

Lasten piti tulla jo pe mutta ex.n vanhemmat pyysivät mökille, tulivat eilen kotiin. Ikävä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi