Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finlaysonin Hiprakka-kuosi, aivan karsea!

Vierailija
05.03.2017 |

https://www.finlayson.fi/tuote/hiprakka-satiinipussilakanasetti/60716-4…

Mitäs mieltä mammat on, onko tämä hieno? Minun mielestäni aivan kauhea kaikin puolin.

Kommentit (270)

Vierailija
101/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma kuin mikä ja tuo typerä tarina alleviivaa kaiken. Seuraavaksi krapula- ja aamuyrjö-kuosit? Onneksi boikotoin firmaa jo ennestään homokankaiden takia.

M

JUURI NÄIN.

Kiva että joku muu on tehnyt samat johtopäätökset.

Finlaysonilta en osta enää mitään.

Kohta huomaavat itskein, että nyt iskivät kätensä sinne...anukseen.

Vierailija
102/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Meni tilaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nolo on koko suvun ajattelija, voisiko sanoa älykkö. Kaikki älyköt eivät ole komeita. Ajattelemisen lisäksi Nolo punastelee, punastelee koko ruumiilla

Nolo on suomalainen pussilakanakuosi.

Ja suomalaiset punastelee koko ruumiillaan.

Vierailija
104/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo kirjoitti:

Haluaisin Känni ja Kossu on mun kuski malliset kuosit.

Mitä hittoa, tekeekö ne kuoseja tilauksesta?

Vierailija
105/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen ehkä XDDDDDDD.

Vierailija
106/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyl ruma koti et noi mitenkään natsaa. 

Vierailija
107/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistettu Turkissa...

Vierailija
108/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea uskoa että aikuiset ihmiset täällä kommentoi.

Vierailija
109/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän oli just se aivan ihana Lumikuningatar -lakanajuttu ja se toinen kaunis talvimaisema jossa oli se pikkupoika hiihtämässä. Mitä helvettiä nämä töhertelyt on olevinaan???

Vierailija
110/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saakeli. Tuostahan saa silmäsyövän.

Luin ensin, että siemensyöksyn. Mutta ei kai nyt sentään...

No varmaan joku perverssi ehkä jossain pimeässä komerossa voi saada, mutta en halua ajatella asiaa yhtään sen enempää.

No eihän siellä pimeässä niitä kuoseja nää, urpo!

Vierailija
111/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puutiaisen vaimo. Ikuinen morsian. Ei luovu koskaan hunnustaan. Ja hunnnun alla ikimärkä esi-isäin katse. Miehustalla kimaltelee herkän naisen kyyneleitä. Miehensä ohjaama, halveksima, ja tietysti pettämä. Entä sitten. Hän tunnistaa osansa. Ja pitää sitä esimerkillisenä. Onhan hän kaikkien tulevien morsianten kanta-äiti, huntunsa alla kaikki tuleva petos. Kyllä hän tietää miten ollaan hiljaa ja seistään kauniisti, väitetään margariinia voiksi ja viskoosia silkiksi. Ja imaistaan huulet suun sisään ja purraan niitä äänettömästi. Kaikki häpeävät häntä , kuten asiaan kuuluu mutta hän ei häpeä ketään. Hän on 27.000 vuotta vanha morsian. Mitä hänen enää kuuluisi hävetä? Vanha esi-äiti ja edelleen siveä ja koskematon kuten ikivanha tapa vaatii. Ja kuvitelkaa: morsiuskimppu on häntä vielä tuhat vuotta vanhempi... Sellainen jääkauden jälkeinen tyttö joka lauleskelee itselleen hyytyneellä äänellään: Kun Puutiainen huntuani raottaa, ei saa mua silloin laiskottaa..." lähde: Finlaysonin nettisivut, häätiainen-koristetyynynpäällinen. Mitä helkuttia??

Kuka tunnustaa että tätä lukiessa imaisi huulet suun sisään ja puri niitä äänettömästi? :D :D

Vierailija
113/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eivätkö ihmiset saa ilmaista negatiivia mielipiteitään TUOTTEIDEN suhteen? Sitä minäkään en hyväksy, että kommentoitaisiin ihmistä negatiivisesti, mutta tässä ovat kyseessä kaupalliset tuotteet.

Vierailija
114/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoisentään. Terv. Kukkahattutäti

Vierailija
115/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melko varma, että taiteilija on pyrkinytkin suunnittelemaan jotakin kiistanalaista ja rumaa. En usko, että hän on lähtenyt suunnittelemaan jotakin kivaa ja maalaisromanttista ja päätynyt Hiprakkaan ja Häätiaiseen.

Varsinainen kysymyshän on, että miksi hän on päätynyt tällaiseen ratkaisuun ja millaiselle kohderyhmälle hän ajatteli noita...

Siis oikeasti ihan luovaa ja eivät herättäisi mussa läheskään samanlaista ihmetystä jos olisivat kehyksissä jonkin taidenäyttelyn seinällä, mutta lakanamarkkinat eivät ehkä ole oikea väylä noille teoksille.

Varsinainen kysymys : miten tuollainen suoraan sanoen töherrys on voinut mennä läpi , edes ideatasolla?

Vierailija
116/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Designer itse (ja olin muuten taideteollisessa luokkani priimus ja epävirallinen Hipster Master)

Vierailija
117/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väitän kyllä, että nämä tuotteet tuovat hetkeksi hauskuutta monen elämään. Ainakin itse olen hölmistyneenä nauranut aika tolkuttomasti, vaikka muuten oli huono päivä. Eli sinänsä hyvä, mutta tuotteita en kyllä ostaisi.

Vierailija
118/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eivätkö ihmiset saa ilmaista negatiivia mielipiteitään TUOTTEIDEN suhteen? Sitä minäkään en hyväksy, että kommentoitaisiin ihmistä negatiivisesti, mutta tässä ovat kyseessä kaupalliset tuotteet.

No niinpä! Täällä vähän lakanoissa(-sta) peuhataan. Ei tarvi ottaa niin vakavasti, kun ei näköjään Finskullakaan oteta...

Vierailija
119/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuiset ihmiset juuri ole niitä, joita ylipäätään kiinnostaa kommentoida lakanoita. Ap ainakin on varhaiskeski-ikäinen 32-vuotias mamma. Mikä tässä häröjen, känni- ja naisteanalistustekstiilien ihmettelyssä nyt on niin keskenkasvuista?

t. ap

Vierailija
120/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.finlayson.fi/tuote/haatiainen-koristetyynynpaallinen/80811-…

Hhihihihirveä, kuten tämäkin 😂

Hyi kamala, tuohan on jo pelottava. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan