Finlaysonin Hiprakka-kuosi, aivan karsea!
https://www.finlayson.fi/tuote/hiprakka-satiinipussilakanasetti/60716-4…
Mitäs mieltä mammat on, onko tämä hieno? Minun mielestäni aivan kauhea kaikin puolin.
Kommentit (270)
Ruma kuin mikä ja tuo typerä tarina alleviivaa kaiken. Seuraavaksi krapula- ja aamuyrjö-kuosit? Onneksi boikotoin firmaa jo ennestään homokankaiden takia.
https://www.finlayson.fi/tuote/haatiainen-koristetyynynpaallinen/80811-…
Hhihihihirveä, kuten tämäkin 😂
Väri jees, kuvio karmean typerä. En ostaisi.
Tarina on tosiaan vielä lisäämässä tuotteen omituisuutta. Kuka haluaa mennä nukkumaan mielikuvissa känni ja sekoilu? Tämä tuote on aika kaukana mielikuvista, mitä minulla on ollut laadukkaista kotimaisista tekstiileistä. Varmaan halutaan kohauttaa ja järkyttää mammoja ja mummoja. Oikeasti tuo on vaan niin ruma ja mielikuvat ovat tuhnuisia, kaikkea muuta kuin mitä vuodevaatteelta haluaa. Kuka on tään tuotteen kohderyhmää? ap
mitä helvettiä. tuo Häätiausteksti??? o_o
Mitähän ihmettä... Hiprakka ja Häätiainen, vai mikä se oli. Yber-järkyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
mitä helvettiä. tuo Häätiausteksti??? o_o
Joku on vähän hiprakassa kirjoitellut...
Eilen kävelin Ideaparkissa myymälän ohitse.
Lauantaina ruuhka- aikaan myymälässä ei ollut ristinsielua. Sitä tosin en yhtään ihmettele yhtään. Ovensuussa oli iso kori täynnä Muumi-pyyhkeitä. Kuinka kauan voi ratsastaa jollain Muumi-kuvilla? Kymmenen, kaksikymmentä vuotta?
Kaukana on ne kultaiset ajat, kun en päässyt Finskun myymälästä ulos ilman kassillista kankaita. En ole enää vuosiin ostanut sieltä edes peruslakanoita. Kuosit ja värit on tosi "uupuneita" ja jotenkin ajastaan jäljessä.
Pari kesää sitten bongasin Hesan myymälän ikkunassa tosi kivan kuosin, ja olisin halunnut ostaa tuota kangasta. Kangas ei sitten ollut myynnissä vaan ainoastaan myymälän rekvisiittaa! Että sellainen kangaskauppa.
Toivoisin tietysti kaikkea hyvää kyseiselle puljulle, mutta minua ei valitettavasti ole puhutelleet heidän tyykinsä enää vuosiin.
"Puutiaisen vaimo. Ikuinen morsian. Ei luovu koskaan hunnustaan. Ja hunnnun alla ikimärkä esi-isäin katse. Miehustalla kimaltelee herkän naisen kyyneleitä. Miehensä ohjaama, halveksima, ja tietysti pettämä. Entä sitten. Hän tunnistaa osansa. Ja pitää sitä esimerkillisenä. Onhan hän kaikkien tulevien morsianten kanta-äiti, huntunsa alla kaikki tuleva petos. Kyllä hän tietää miten ollaan hiljaa ja seistään kauniisti, väitetään margariinia voiksi ja viskoosia silkiksi. Ja imaistaan huulet suun sisään ja purraan niitä äänettömästi. Kaikki häpeävät häntä , kuten asiaan kuuluu mutta hän ei häpeä ketään. Hän on 27.000 vuotta vanha morsian. Mitä hänen enää kuuluisi hävetä? Vanha esi-äiti ja edelleen siveä ja koskematon kuten ikivanha tapa vaatii. Ja kuvitelkaa: morsiuskimppu on häntä vielä tuhat vuotta vanhempi... Sellainen jääkauden jälkeinen tyttö joka lauleskelee itselleen hyytyneellä äänellään: Kun Puutiainen huntuani raottaa, ei saa mua silloin laiskottaa..." lähde: Finlaysonin nettisivut, häätiainen-koristetyynynpäällinen. Mitä helkuttia??
Kuka valopää Finlaysonilla kehittelee noita typeriä tarinoita ja kuoseja? En edes ilmaiseksi ottaisi sen paremmin Hiprakkaa kuin Häätiaistakaan. Hyiiiiiiiiiii.
Ostakaa te vain Kärkkäiseltä natsilakanoita :D Sellon Finlayson on mun suosikkimyymälä.
Onko joku blogi-hipsteri palkattu kirjoittelemaan näitä vai mitä ihmettä?
Ja suunnittelija on varmaan bongattu lähikapakasta.
Nimi voisi paremminkin olla trippi. Värit ja kuvio ei miellytä mua.
Whaaat?! :'D Miten kauan tällaiset kuosit on ollut myynnissä, miten multa on mennyt ohi :D Ei sillä että edes omistaisin yhtään finlaysonin tuotteita, mutta nuohan on nyt ihan jäätäviä!
Vierailija kirjoitti:
https://www.finlayson.fi/tuote/haatiainen-koristetyynynpaallinen/80811-…
Hhihihihirveä, kuten tämäkin 😂
Ihan järkyttävää kuraa! Kenelle nämä on tehty?
Kuka tykkää? Voitko kertoa ikäsi?
Mitäh? :,D onks tää joku vitsi? Finlayson, what tha hell?
Jos tämä on jokin ennenaikainen ja jumalattoman kallis aprillipila?
En tiedä miten pitkään näitä on kaupiteltu, huomasin Hiprakan yks päivä kaverin facesivulla ja googlasin heti et näin kaameasta tuotteesta on kyllä kohuttu mammapalstalla, mutta eipä ollut, joten aloitin nyt "mammat raivostuivat Finlaysonin kuoseista" -kohun (vink vink ilta-pöräysten kirjoituskoneapinat)
t. ap
En tykkää, kuosi ja väri ovat ruma ja nimi vastenmielinen. :) Sopisi ehkä baari-illan päätteeksi ja krapula-aamuun.