Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finlaysonin Hiprakka-kuosi, aivan karsea!

Vierailija
05.03.2017 |

https://www.finlayson.fi/tuote/hiprakka-satiinipussilakanasetti/60716-4…

Mitäs mieltä mammat on, onko tämä hieno? Minun mielestäni aivan kauhea kaikin puolin.

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo taidetuotteet pitäisi kategorisoida ihan omaksi kategoriakseen, ja markkinoida niitä myös sen mukaisesti. 

"Ankeita lakanoita ankeille ihmisille"

Siis mä uskon, että tuo herra on varmasti luova ja taiteellinen sielu ja mä olen mölli juntti, mutta...... silti.........

Vierailija
42/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kuosi on ihan hieno, jatkaa ajan hermoilla kuten tomppa-lakana.

"Ajan hermoilla" salli mun nauraa!

En halua että mun vuodetekstiilit on millään hermolla! Mulla on Finskun kasaripussilakanat, mustavalkoraidalliset, joissa on isoja kirkkaankeltaisia banaaneja. Ne on ollut kaikki nämä vuodet "ajan hermolla" ja onneksi silloin tehtiin vielä laadukkaita tuotteita, jotka kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jollain kierolla tavalla ihastuin häätiaiseen. Voisin ostaa, mutta vain makuuhuoneeseen.

Missä puutiainen, ukko sais nukkua sen alla!

N42

Vierailija
44/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo mainostekstit on vissiin kirjoittanut itse suunnittelija? Jos näin on, niin kyseiset turaukset on kirjoittanut Finlandia-palkittu kirjailija :P

Vissiin. Ihminen voi olla taiteilija ja kirjailija. Mutta se ei ole sama asia kuin kaupallinen teollinen tuotesuunnittelu. Tuotesuunnittelija ja taiteilija ovat eri asioita, ja monesti on hyvä niin. Joskus voi seilata rajan toiselle puolelle, mutta silloin pitää olla edellytyksiä sille. Toki on hienoa, että Finlayson arvostaa taidetta. Minusta nuo taidetuotteet pitäisi kategorisoida ihan omaksi kategoriakseen, ja markkinoida niitä myös sen mukaisesti. 

Juup. Ei sillai niinku mitään jokapojan lakanoita noi uudet, niinku Tomppa-kuosit oli!

Vierailija
45/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puutiaisen vaimo. Ikuinen morsian. Ei luovu koskaan hunnustaan. Ja hunnnun alla ikimärkä esi-isäin katse. Miehustalla kimaltelee herkän naisen kyyneleitä. Miehensä ohjaama, halveksima, ja tietysti pettämä. Entä sitten. Hän tunnistaa osansa. Ja pitää sitä esimerkillisenä. Onhan hän kaikkien tulevien morsianten kanta-äiti, huntunsa alla kaikki tuleva petos. Kyllä hän tietää miten ollaan hiljaa ja seistään kauniisti, väitetään margariinia voiksi ja viskoosia silkiksi. Ja imaistaan huulet suun sisään ja purraan niitä äänettömästi. Kaikki häpeävät häntä , kuten asiaan kuuluu mutta hän ei häpeä ketään. Hän on 27.000 vuotta vanha morsian. Mitä hänen enää kuuluisi hävetä? Vanha esi-äiti ja edelleen siveä ja koskematon kuten ikivanha tapa vaatii. Ja kuvitelkaa: morsiuskimppu on häntä vielä tuhat vuotta vanhempi... Sellainen jääkauden jälkeinen tyttö joka lauleskelee itselleen hyytyneellä äänellään: Kun Puutiainen huntuani raottaa, ei saa mua silloin laiskottaa..." lähde: Finlaysonin nettisivut, häätiainen-koristetyynynpäällinen. Mitä helkuttia??

HAH HAH HAH, en ole hetkeen nauranut näin makeasti vatsakipeänä. Ei jukolauta !

Vierailija
46/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin. T: 47v

Hyvä että edes joku. Ostatko myös ?

Finlaysonia aika paljonkin .

Siis näitä, mistä nyt keskustellaan?

Vierailija
47/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kuosi on ihan hieno, jatkaa ajan hermoilla kuten tomppa-lakana.

"Ajan hermoilla" salli mun nauraa!

En halua että mun vuodetekstiilit on millään hermolla! Mulla on Finskun kasaripussilakanat, mustavalkoraidalliset, joissa on isoja kirkkaankeltaisia banaaneja. Ne on ollut kaikki nämä vuodet "ajan hermolla" ja onneksi silloin tehtiin vielä laadukkaita tuotteita, jotka kestää.

Banaaneja 😂. Ja jaksetaan itkeä noiden rumuutta.

Vierailija
48/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula toi on

Vierailija
49/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin. T: 47v

Hyvä että edes joku. Ostatko myös ?

Finlaysonia aika paljonkin .

Siis näitä, mistä nyt keskustellaan?

Mahdollisesti. Jos tarvitsen esim pelkkiä tyynynpäällisiä.

Vierailija
50/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nolo on koko suvun ajattelija, voisiko sanoa älykkö. Kaikki älyköt eivät ole komeita. Ajattelemisen lisäksi Nolo punastelee, punastelee koko ruumiillaan, ei ainoastaan kasvoillaan. Ja puna siirtyilee hänen ruumissaan, nousee ja laskee ja siitä tietysti huomautellaan. Hänellä on kuitenkin koko joukosta paras muisti. Jos esi-isillä olisi kirjoja, Nolo olisi varmaan lukutoukka. Mutta ei esi-isillä ole kirjoja. Ihmisillä sellaisia on, tai oli. Nololla on paha vika. Hän myös änkyttää. Änkyttää ja punastelee samaan aikaan. Kun hän haluaisi korjata jonkun virheen toisen esi-isän tiedoissa, Nolo selvittelee kurkkuaan ja pitkän yksivokaalisen litanian päätteeksi sanoo: Kuku, kuku...ku..ka....o..li.li..ka...kaan ...ss...se.. jojo...jo....ka ...ke..kek..si..si....hatt..ttt..a...arat? Ja kaikki tietysti nauravat, kiusoittelevat, ei vähiten Nolon vanhemmat, Hiprakka ja Limukka. Ja korkean kikatuksensa päätteksi Limukka sanoo: On suoranainen valhe että minulla olisi tuollainen poika. Sehän on mahdotonta. Katsokaa vähän ja verratkaa. Vanttuun näköinen olento. En minä tuollaista ole voinut synnyttää. Et olekaan sanoo Nolo rohkeasti. Me synnyimme samalla hetkellä. Suuri pioni avautui ja me putosimme sen teriöltä keskelle Esikartanon lattiaa. Vaikka Nolo ei olekaan mikään Romeo, hän joutuu jonkinlaiseen Romeon rooliin omassa tarinassaan."

Nämä tarinat ovat kuin jotain mielenvikaista tajunnanvirtaa ja etenkin tuo Hiprakka-kuosi aivan järkyttävän ruma. :D Lähinnä epäuskoisia tunteita herättää. 

Muita pussilakanakuoseja tuolla Finlaysonilla vilkaisin ja näyttivät ihan raikkailta. Nyt on kyllä jonkun luomisen tuska päässyt valloilleen. 

Siis what the f....?

Kas kun ei seuraavaksi "piripionin  jälkijysäri".

Vierailija
51/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sama vaikka on tuollaiset lakanat. Avaa peti vetämällä päiväpeite samanaikaisesti unipeitteen kanssa etkä huomaa mitään kuvioita. Pesuun viedessä ryttää näkymättömäksi. Ripusta kuivumaan musta puoli ulospäin. Viikkaa musta puoli koko ajan näkyvissä. Et siis edes tiedä, onko kuviota vai ei.

Vierailija
52/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikko kirjoitti:

Sehän on sama vaikka on tuollaiset lakanat. Avaa peti vetämällä päiväpeite samanaikaisesti unipeitteen kanssa etkä huomaa mitään kuvioita. Pesuun viedessä ryttää näkymättömäksi. Ripusta kuivumaan musta puoli ulospäin. Viikkaa musta puoli koko ajan näkyvissä. Et siis edes tiedä, onko kuviota vai ei.

Samalla logiikalla voit ostaa halvimmat ikealakanat mitä löytyy. Miksi siis tuhlata rahaa finlaysonin rumiluksiin?

Vierailija
53/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotesuunnittelua and markkinointiviestintää of Finland. Onnittelut!

Vierailija
54/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis boikotoidaan jo finlaysonia.

Nolo pulju...

Vierailija
55/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala mikä psykoosiripulipeitto. En ottaisi vaikka saisin ilmaiseksi!

Vierailija
56/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hiprakka muistuttaa ennemmin sekakäyttäjän viikonloppua. Bisseä, piriä ja baanalle! Ja lopputulos on toi.

Ainakaan mun hiprakka ei ole tommonen.

Paremminkin "lapamato lakanalla" on toi töhry.

Vierailija
57/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hiprakka on joku hindujumala.

Vierailija
58/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tuohtumus mammojen parissa, kun joku keksii kerrankin tehdä vähän erilaisia ja muulle kuin sovinnaiselle taviskohderyhmälle suunnattuja pussilakanoita. :)

Vierailija
59/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä tuohtumus mammojen parissa, kun joku keksii kerrankin tehdä vähän erilaisia ja muulle kuin sovinnaiselle taviskohderyhmälle suunnattuja pussilakanoita. :)

En mä usko, että kukaan on erityisen tuohtunut noista kuoseista :D Lähinnä vilpittömän hämmästynyt, että joku on keksinyt tehdä noin masentavia ja ahdistavia lakanoita. Haluaisin tietää mikä tai millainen on se kohderyhmä, joille nuo on suunniteltu.

Vierailija
60/270 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tuohtumusta. Oikeastaan huvittavaa. Se vain, että tosiaan, emme ole kohderyhmää. Kuka on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme