Finlaysonin Hiprakka-kuosi, aivan karsea!
https://www.finlayson.fi/tuote/hiprakka-satiinipussilakanasetti/60716-4…
Mitäs mieltä mammat on, onko tämä hieno? Minun mielestäni aivan kauhea kaikin puolin.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidepussilakanat= paskaa paketissa
Itsekin taiteesta kiinnostuneena ja jopa sitä tehneenä, tosin en ammatikseni, voin todeta että hirveetä paskaa nämä tuotokset.
Varsinkin tuo vastenmielisen ruma ja tuhnuinen hiprakka, joka on kyllä enemmänkin krapulapaska.
Samaa sarjaa Kalevala Korun räkivän tytön kanssa.
Mikä on räkivä tyttö? Kerro! :D
Google ystäväsi, auttajasi.
Juhlavuoden koru, jossa tyttölapsi pää alakenossa ja sylkivana (oksennus) tulee suusta. Sylkevä tyttö.
Tuleekohan Kalevala korulle seuraavaksi Nielevä Tyttö ja mukana mies erektioineen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin taiteesta kiinnostuneena ja jopa sitä tehneenä, tosin en ammatikseni, voin todeta että hirveetä paskaa nämä tuotokset.
Varsinkin tuo vastenmielisen ruma ja tuhnuinen hiprakka, joka on kyllä enemmänkin krapulapaska.
Kalevala Koru sentään toi tuotannon takaisin Suomeen. En vielä laita boikottiin, vaikka jossain mainoksessa vähän räkää näkyisi.
Se on kyllä ihan siinä korussa itsessään XDDD
Vierailija kirjoitti:
Asia on ainoa edes siedettävä https://www.finlayson.fi/tuote/asia-koristetyynynpaallinen/80811-4885-0…;
Täti Asia on Oilin Aasian tuliainen. Joskun muinoin Oili kävi opiskelemassa ties mitä Japanissa ja noukki mukaansa Asian. Asia on koti-ja ulkomainen esi-äiti, esi-isä. Hän on kaikkialla onnellinen ja tavattoman joviaali. Hän edustaa hymyn maailmaa eikä hänen hymynsä todellakaan koskaan hyydy.Hän viihtyy sekä kuumassa että kylmässä. On selvää että moni muu esi-isä pitää häntä laumaan kuulumattomana ja liian sievänä. Mutta Asia- täti sivelee vain päärynän muotoista päätään ja ..hymyilee. Asia osaa ennustaa. Tassusta ja anturasta.
En kyllä silti ostaisi, mutta toi ei musta ole niin paha kuin muut.
Aivan yhtä paha ja lisäksi törkeä jäljitelmä Hemulista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.kalevalakoru.fi/fi/ajankohtaista
Joo hyi piti käydä kattoon räkivää tyttöä... ja naistenpäivän kunniaksi julkastan vielä
Doukasin aiempi tuotanto on ollut sellaista hienovienokaino-kamaa. Ei ole kiinnostanut. Mutta nyt Doukas on ilmeisesti ottanut oppia Finlaysonin "taiteellisesta" suuntauksesta ja luonut tämän spuglaavan neidin. Hyrrrr. Tyttö lätäkössä voisi olla jees, mutta missä ja miten tuollaista kannetaan? Vai onko se pöytäkoriste?
Toisaalta onhan Brysselissäkin pissaava poika. Aiheet voivat jakaa mielipiteitä, mutta sylkevä tyttö ja ToF:n homoeroottiset kuvat ovat kuitenkin mielestäni taidokkaita, kun taas rumissa kengissä kekkaloiva musta tikku-ukko kusenkeltaisella kankaalla kirjoitusvirheitä vilisevän tarinan ryydittämänä ei ole minun makuuni.
"Mutta eihän keisarilla ole vaatteita lainkaan!"
Ai hitto, mitä skeidaa saadaan kaupattua taiteena. Hävettää.
Mulle samoja sieniä kuin tuolle, joka on tehnyt häätiaisen tai minkä lie esittelytekstin. ;D
En tiedä miksi, mutta mulle tulee noista horisevista jutuista mieleen sellainen joitain vuosia sitten lukemani Mielensärkijä-blogi. Yhtä raikasta ja inspiroivaa settiä.
http://m.kauppalehti.fi/uutiset/tom-of-finland--mallisto-ylitti-kaikki-…
Eli kauhistelijoille tiedoksi, nuo Tom of Finland -tuotteet ovat kasvattaneet liikevoittoa ja lisänneet vientiä. Helsingissä ihmisten näkee kyllä ostavan noita runsaasti, samoin ToF-kasseja näkyy kaduilla.
ehkä jollakin trollilla on ollut kovin hauskaa...
Ihan kamala on!Tää on just tätä mukamas hienoa designia,joilla kuluttajaa kusetetaan.Varmaan hiprakassa suunniteltukin ja hihittää hölmöille,jotka pitää hienona ja vielä maksaa siitä maltaita!
Ymmärrän ToF -tuotesarjan. Sille on selkeä kohderyhmä, länsimainen LGTB-yhteisö & suvaitsevat hipsterit ym, minkä lisäksi ovat maailmalla tunnettua taidetta. Mutta nää häätiaiset ja kokkopellet on vain rumia.
Mun mielestä ainakin kokkopelle ja häätiainen on ihan kivoja.
Mitä ihmettä tuolla tapahtuu?!?!?! Ajattelin et ap on tyypillinen turhannarisija, mut sit avasin linkin ja mieleen tuli kun joku päivitti tekstitv:tä kännissä... Siis öö?!?!
Tohon verrattuna jopa tomof näyttää siedettävältä. Hyi oksennus tätä suomen disainin alennustilaa. Ihan tässä kaipaa seitsemänkymmen-kahdeksankymmenluvun värikkäitä tuotteita.
Nykyään kaikki on joko mustavoittoista tai perverssipsykedeelisskitsofreenisesti kuvitettua kuravellin ja kiisselin sekoituksen väristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TODELLA hieno ja nimi kruunaa kaiken! Tahtoooo! :) Kerrankin ei sitä ainaista kukkaa ja koukeroa.
Näin. Pikkusielut tosikot kiukustuvat aina nähdessään jotakin erilaista. "Yhyy, minä en ymmärrä, aivan ruma!" Perus valkoisellasisustajat. :)
Mulla on tosi värikäs sisustus, tykkään etenkin marokkolaisista kuoseista ja laatoista. Mutta nuo Finlaysonin uudet kuosit on ihan helvetin rumia :DD Mutta nuo esittelytekstit on erittäin viihdyttäviä, siitä pointsit, oon nauranu koko illan makeasti :DD
Huh huh. Onneksi tuo Finlayson ei ole ainoa pussilakanoitten ja tyynyliinojen ulkomailla valmistuttaja ja myyjä.
Muut firmat teettää yhtälailla ulkomailla tuotteensa, mutta hinta on noin kolmasosa ja tuotteista löytyy jopa sellaisia kuoseja, joita voi ihan mielikseen katsella... mikäli vuodevaatteita viitsii tai joutaa katselemaan.
http://www.kalevalakoru.fi/fi/ajankohtaista
Joo hyi piti käydä kattoon räkivää tyttöä... ja naistenpäivän kunniaksi julkastan vielä