parisuhde miehen kanssa joka ei katso televisiota
Voisitteko olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei katso televisiota.
Kommentit (21)
*nauraa katketakseen!!!!!*
NYKYOHJELMIAKO pitäisi katsoa??????? Oletko Yleläinen vai joku muu mediatyöläinen? Nauhoittavilla laitteilla ei tee yhtikäs mitään sillä se sama tulee toisinnon toisintona kyllästymiseen saakka!
Saa ainakin aina valita kanavan ja katsoa itse mitä tykkää 😊
Kyllä, koska en itsekään katso televisiota.
Näytöstä DVD:n katsomistaha ei kysytty.
Voisin, mutta leffoja olisi kuitenkin kiva katsoa yhdessä mieluummin telkkarista kuin näytöltä.
gu kirjoitti:
*nauraa katketakseen!!!!!*
NYKYOHJELMIAKO pitäisi katsoa??????? Oletko Yleläinen vai joku muu mediatyöläinen? Nauhoittavilla laitteilla ei tee yhtikäs mitään sillä se sama tulee toisinnon toisintona kyllästymiseen saakka!
"Nykyohjelmia"? Se että itse tykkäät 80-luvun Kymppitonnista ja Napakympistä ei tarkoita että kaikki tykkäis
Musta olis hyvä jos se tarkoittaisi myös ettei istu tietokoneellakaan katsomassa tai pelaamassa. Omaa miestä on vaikea saada pois koneen äärestä. Paitsi joskus mies menee telkun ääreen. Mun mielestä todella tylsää kun ei voi oikein jutella koskaan. Kun edellinen video loppuu niin seuraavaa alkaa katsomaan. Sitten hän ihmettelee kun luen erilaisia palstoja. Eipä itseäni huvita tuijottaa videoitakaan jatkuvalla syötöllä.
Palstojen lukemisesta saan edes pienen keskustelun tunteen vaikka en koko ajan olekaan kommentoimassa.
Mutta siis voisin ja olen asunut sellaisen miehen kanssa, ex ei nimittäin juurikaan katsellut tv:tä. Elimme ilman telkkua neljä vuotta.
No toihan on hyvä juttu. Mieheltä jää enemmän aikaa perheelle ja vaimolle :)
Oikein hyvin voisin!
Itse en katso oikeastaan mitään telkkarista. Sekin vähä voisi hyvin jäädä pois ilman tuskaa.
Jos lukisi kirjoja sen sijaan, olisi oikea unelma!
Olen miehen kanssa, joka katsoo yleensä vain puoli ysin uutiset ja joitakin ajankohtaisohjelmia. En ole kokenut ongelmaksi. Tosin itselläkin menee päiväkausia etten edes avaa telkkaria.
Meillä ei ole telkkaria. Hyvin on pärjätty.
Meillä ei ole katsottu telkkaria enää moneen vuoteen eli en ymmärrä miksi se olisi kynnyskysymys, elämässä on muutakin sisältöä. En kaipaa sitä töllötimen edessä sohvalla makoilua illat pitkät mitä vanhempieni ikäpolvi teki.
Voisin toki. Meillä ei ole edes telkkaria, ei kiinnosta pätkääkään. Netistä katsotaan se mitä halutaan, elokuvat tai sarjat. Pääosin kyllä pelataan tietokoneella ja aika vähän katsotaan sitä mitä tv:stä näkisi. Game of Thrones ja tietyt scifisarjat lähinnä.
Tietenkin, telkkari on turha. Olis kyllä kuitenkin kiva jos se tykkäisi katsoa sarjoja ja leffoja mun kanssa koneelta mutta jos ei tykkäisi niistäkään niin ei kai sekään mikään kynnyskysymys olisi.
Siis mitä? En voisi olla suhteessa miehen kanssa joka televisiota katsoo.
En voisi olla jonkun paljon televisiota kstsovan kanssa. En katso itse lainkaan televisiota.
Jos tämä tarkoittaa ettei myöskään pelaa konsoli tai tietokonepelejä eikä ole penkkiurheilija niin kyllä kelpaa. Ehdottomasti turn on, mikäli ainoa harrastus ei ole nenän kaivaminen.
Minä haluaisin olla parisuhteessa miehen, joka ei katso televisiota, kanssa.
Ei katota kumpikaan telkkaria. Hyvin menee.
En nyt oikein ymmärrä miten se töllötin parisuhteeseen liittyy..tai no en voisi olla miehen kanssa, joka vain kattelisi telkkaria päivät pitkät.